päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,268,130 views

noena

Posts: 3,138

#46782 • • noena first breath after coma
Duolingo *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jago

Posts: 4,039

#46783 • • Jago un-trained monkee
Istun kattoterassilla läppärin kanssa päivittämässä cvtä ja ottamassa aurinkoa. Vähän viilee tuuli, mutta en mä sisällekkään viitti mennä.
Tänään varmaan aika hiljanen ilta kun en pääse rahatilanteen takia wastelandeihin*uuh*
mutta sekin on ihan jees oonpahan hyvässä kunnossa nauttimaan sunnuntain +20stä asteesta(ma luvattu +22) Vihdoin kevät iski*sydän**jiihaa*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Samuel P

Posts: 31

#46784 • • Samuel P
Uusityöpaikka, nyt varaa on jatkaa vaatteiden ostamista kaappiin pölyäkerämään. Jepa jee :)
Hyttynen

Posts: 168

#46785 • • Hyttynen

Replying to päivän :):

Uusityöpaikka, nyt varaa on jatkaa vaatteiden ostamista kaappiin pölyäkerämään. Jepa jee :)



saiskin ni ois vara ostaa lisää cd soittimia. Onnea.
Freja

Posts: 8,774

#46786 • • Freja Sihteeri
Kulta-Jaskassa eurolla 11e!
Saunapäivä!
Tacopäivä!
Ovikello toimii ku korjaaja kävi!
Lumet sulaa!
Voin ihan hyvin!
Mies!
Elämä!

*sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

M.a.S.A

Posts: 109

#46787 • • M.a.S.A
Asioiden asteittainen selkeytyminen. *piis**joo*
Cloud

Posts: 2,162

#46788 • • Cloud Game Freak
enää noin 70k expaa tier 6 spg:hen tosin miltsi käteistä jostain pitäis pierasta... et pitää varmaan grindaa pantteri rahanteko koneeks....

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jago

Posts: 4,039

#46789 • • Jago un-trained monkee
Eka työpäivä uudessa osa-aikasessa duuunissa. tai oikeestaan sellanen testi pv.
Jänskättä. Toivottavasti menee hyvin*hymy*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#46790 • • Jago un-trained monkee
Eka työpäivä uudessa osa-aikasessa duuunissa. tai oikeestaan sellanen testi pv.
Jänskättä. Toivottavasti menee hyvin*hymy*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#46791 • • Jago un-trained monkee
Eka työpäivä uudessa osa-aikasessa duuunissa. tai oikeestaan sellanen testi pv.
Jänskättä. Toivottavasti menee hyvin*hymy*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Hendryk

Posts: 510

#46792 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Kahden vuoden odottelun (olin kesän -12 remonttievakossa), viivästyneen kevään kitkuttelun (näitä hommia ei tehdä vesisateessa eikä nollakeleissä) ja viiden tunnin urakoinnin jälkeen (no, puoli tuntia meni siihen kuin hain kaupasta lisää vissyä) sain lopultakin parvekkeeni kesälöhöttävään kuntoon.

Ettekä ikinä usko, mitä näin sillä ensimmäisellä sekunnilla, kun pällistelin polleana maailmaa putipuhtaiksi puunaamieni ikkunouiden läpi:

Kevään ensimmäisen kuumailmapallon! Ja heti se puski terveisiksi pitkän PUUUUHHHH!!!!!:in. *plur*

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

sapeli

Posts: 11,768

#46795 • • sapeli jokukukamikä?
Energinen olo maanantaista huolimatta, ja saan kolme päivää kuunnella töissä omaa musaa. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Cloud

Posts: 2,162

#46798 • • Cloud Game Freak
pari iltaa ja seuraava spg on grindattu :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

sapeli

Posts: 11,768

#46799 • • sapeli jokukukamikä?
Tajusin just et mun EI ole pakko mennä tänään salille jos siltä ei tunnu, ja et mä voin halutessani lähteä vaikka saman tien kotiin töistä. *hymy* Hassua miten helposti sitä unohtaa että jokainen hetki on täynnä valintoja ja vaihtoehtoja, eikä vain etukäteen määrättyä determinististä polkua.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

M.a.S.A

Posts: 109

#46800 • • M.a.S.A

Replying to päivän :):

Tajusin just et mun EI ole pakko mennä tänään salille jos siltä ei tunnu, ja et mä voin halutessani lähteä vaikka saman tien kotiin töistä. *hymy* Hassua miten helposti sitä unohtaa että jokainen hetki on täynnä valintoja ja vaihtoehtoja, eikä vain etukäteen määrättyä determinististä polkua.



*hali**aplodit*