päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,257,391 views

Hendryk

Posts: 510

#46361 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Tourettes Karaoke

Sain tänään vinkin tämän kaverin hengentuotteisiin nrgm.fi:stä, ja olen renkuttanut niitä YuubiTuubista koko aamupäivän.

Touretten syndrooman kanssa ei varmaan ole helppo elää, ja tällä hemmolla oireyhtymä tuntuu olevan vieläpä sitä tuskallisinta, mutta tavallaan mediaseksikkäintä sorttia, jossa kontrolloimattomia kiroilu- ja solvauspurkauksia tulvii suusta solkenaan. Hänellä on kuitenkin tunteen paloa laulamiseen ja ilmiselvästi kykyä siihen, mutta ei hän ihan mihin tahansa idolsiin tai karaokebaariin voi mennä laulamaan Elvistä niin, että jokaisessa taukokohdassa suusta purkautuu ryöppynä fuckfuckfuckia ja assassass:iä, ja nyrkki takoo pipoa. Niinpä homma on parempi hoitaa YouTubessa.

Tsemppiä vaan hienolle tulkitsijalle. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle hänen taitojensa ja rohkeutensa ansiosta.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

sapeli

Posts: 11,768

#46362 • • sapeli jokukukamikä?
Ah mikä loistava viikonloppu! *plur*

Nyt vähän väsyneenä mutta aika onnellisena töissä, sellainen "kaikkensa antanut" fiilis mutta hyvällä tavalla. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#46364 • • sapeli jokukukamikä?
NIIIIIIN hyvä valinta käydä eilen nukkumaan aikaisin, nyt on ihan loistava olo! *jiihaa* Ulkona paistaa aurinko, ja käyn tänään hakemassa postista sen viime torstaina tilaamani ST:NG-boksin! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

SASHA  F

Posts: 1,722

#46366 • • SASHA F
Uusii Festari keikkoja Eurooppaan kesäsks*toktok**pepsodent*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#46367 • • Aurinkoneiti
Mun isä ja äiti sekä helkutin hyvä autokauppias :)
hiphei

Posts: 493

#46369 • • hiphei
Piiitkästä aikaa tsekkaa komiikkaa ens kuussa, trailerin ku tsekkasin, ni ei meinannut hekotukselta pysyy tuolilla, joten hyvää komiikkaa luvassa siis! :))
Hendryk

Posts: 510

#46373 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Onni on uusi imuri.

Ostin markkinoiden hiljaisimmaksi mainostetun pölynimurin, ja kerrankin voin todeta, että joskus ne markkinamiehet/naiset/neutritkin puhuvat totta. Minun oli imuroidessa vaikea uskoa, että sellaisella hartaalla hyminällä tulee siistiä jälkeä yhtään mistään, mutta niin vain katosivat pölyt ja männynkävyt. Shaablari, johtokin on niin pitkä, ettei minun tarvitse vaihtaa töpselistä toiseen kesken jokaviikkoisen pakkopullani.

Kertoisin mielelläni mikä merkki ja myyjä on kyseessä, mutta en kuitenkaan hyödy niiden mainostamisesta sentin hyörylää, joten jääköön minulta moinen höveliys eritoten näinä markkinatalouden kulta-aikoina.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Avatar
#46374 • • Annakins Guest
Loysin kampan ja saan hankkia kalusteetkin itse :) Ikean nettikauppa vaan on kirjaimellisesti hepreaa...
sapeli

Posts: 11,768

#46375 • • sapeli jokukukamikä?
Olin jo unohtanut miltä ruoho tuoksuu. Nyt taas muistan sen. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#46376 • • sapeli jokukukamikä?


---
Olin jo unohtanut miltä ruoho tuoksuu. Nyt taas muistan sen. *hymy*
---

Mihinkäs "ruohoon" tässä viitataan? *nauru*



Haha, sellaiseen mitä tossa duunipaikan pihalla kasvaa, ihan normaaliin nurmikkoon. *lmao* Olisin lisännyt tohon jotain *vink*-hymiöitä tai vastaavaa jos ois ollu jostain muusta kyse. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

nazarie

Posts: 176

#46377 • • nazarie saapasjalkakissa
Grooveboksituli ehjänä perille, aika saissekerroksessa mutta onneks tiskaaminen on kivaa :)

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

sapeli

Posts: 11,768

#46379 • • sapeli jokukukamikä?
Tänään on ollut sopivasti hommia töissä. Sekä määrältään että vaihtelevuudeltaan. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#46380 • • Edited Aurinkoneiti
Oli hupaisaa huomata alushousuni käyneen liian isoksi :D Pittäiskö alkaa kaventamaan :D