päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,270,913 views

lostgone

Posts: 2,493

#23141 • • lostgone
Oli hauskaa/kivaa. Kiits Anne & kump.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#23142 • • cjet Guest
Ystävät.. *plur*
asdf

Posts: 3,155

#23143 • • asdf
Jeee oli harvinaisen hauska ilta, kiitos kaikille seuralaisille *sydän*

Kello on nyt kyllä ihan liikaaaaaa..
Jna

Posts: 613

#23144 • • Jna
Onkivaa! johtunee siitä että oon naamat edelleen..rairai
KooKie

Posts: 4,338

#23145 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 3.11.2006 22:24:
---
domi, 3.11.2006 22:11:
---
Gibberish...



Itseasiassa mä jäin koukkuun WoWiin ton South Park jakson takia. :D Nyt ruinaan pikkuveikkaa opettamaan mulle pelin saloja ja kaverit valittaa, että oli kiva tuntea mut.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#23146 • • KooKie aka. Petress Pan
Oon ollut koko viikonlopun himassa opiskelemassa hissaa ja töissä ansaitsemassa rahaa. Eilen jäi HYTKYt väliin, mikä harmittaa vähän (tosin ei niin paljon, kuin ohareiden tekeminen mun kääliöille *sydän*), mutta tosiasiassa oon helvetin ylpee siitä, että kykenin tekemään järkevän ratkaisun ja jäämään kotiin, kun väsytti, oli rästitöitä ja jalka vammas.

Nyt siivoon, lähden töihin, meen salille ja sit tuun kotiin jatkamaan opiskelua. Huh, kun hymyilyttää. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

UnityF

Posts: 15,721

#23148 • • UnityF joo just se
JOS tänään on teesi auki niin haen kullan kanssa vähän maalia ja aletaan maalaa meijän/vaavin huonetta *plur* Kumpa se nyt olis vain auki muuten menee huomisee...
Marjo

Posts: 1,796

#23149 • • Marjo pupuTupuna
Aurinko *sydän*
Avatar
#23150 • • Edited Taika Guest

KooKie, 5.11.2006 10:06:
Oon ollut koko viikonlopun himassa opiskelemassa hissaa ja töissä ansaitsemassa rahaa. Eilen jäi HYTKYt väliin, mikä harmittaa vähän (tosin ei niin paljon, kuin ohareiden tekeminen mun kääliöille *sydän*), mutta tosiasiassa oon helvetin ylpee siitä, että kykenin tekemään järkevän ratkaisun ja jäämään kotiin, kun väsytti, oli rästitöitä ja jalka vammas.


sama täällä - eilen vielä kuuden aikaan illalla olin hyvistä lupauksistani huolimatta lähdössä hytkyilemään mutta kuin ihmeen kaupalla jäin kotiin. ja ERITTÄIN ylpeä siitä.*joo*

on tullut nukuttua kaikki mahdolliset univeltat pois, aamulla jaksoin salille ja nyt on aikaa siivoilla ja tehdä jotain hyvää ruokaa. illalla vielä voisi käväistä tuolla ulkona nauttimassa pakkasesta*hymy*

ajatuskin viikonlopusta kokonaan kotona pelotti jo maanantaina mutta selvittiinhän siitäkin*hikoil*
Mimir

Posts: 1,366

#23152 • • Mimir Rouva Yninä
Tänään on ollu jo valmiiks erittäin hyvä päivä muutenkin, mutta voi luoja, kun äsken sain linkin broidin matkakuviin. Se on Australiassa ollut nyt pari kuukautta ja ensi kesänä vasta tulee takaisin. On niin ikävä, että itku tuli kuvia katellessa, mutta silti ihana fiilis kun kuulee ja näkee, että sillä on kaikki hyvin siellä *sydän*

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#23153 • • emppu Guest
Mieheni on palkkionmetsästäjä (Dog the Bounty Hunter) O meinaa maailmankaikkeuden suurinta paskaa mitä töllöst tulee täl hetkel :D Ei voi olla nauramatta!
ohma-jokke

Posts: 5

#23154 • • ohma-jokke laaaah
soitin faijalle pitkästä aikaa
NextAce

Posts: 2,505

#23155 • • NextAce Alienated

emppu, 5.11.2006 15:05:
Mieheni on palkkionmetsästäjä (Dog the Bounty Hunter) O meinaa maailmankaikkeuden suurinta paskaa mitä töllöst tulee täl hetkel :D Ei voi olla nauramatta!



On kyl hirveetä paskaa. Naurettavii noi "rikolliset" mitä ne ottaa kiinni.

--
-Alienation-

-----

Avatar
#23156 • • ALIEN Guest
hotelli-aamiaisella pärjää kumman pitkälle asti päivää *hihu*
hallucinogen

Posts: 8,190

#23157 • • Edited hallucinogen Edain
Eilen oli kyl roxor päivä :). Perheillallinen ja sisko ja sen mies kokkas meille blinei, muikunmätiä, sipulia, smetanaa, kraavia ja sit pääruoaksi oli karitsan potkaa uunijuuresten kera. Oli pikkasen hyvää *kuolaa* Sit siinä trivial pursuitia, viskiä, punkkua, olutta ja rentoa huulenheittoa niin aijai :)

--
pikku-*possu*

Yoni

Posts: 440

#23158 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Sain viimeinkin vaihdetuksi talvirenkaat autoon!
Avatar
#23159 • • cjet Guest
Löysin kaverin levyhyllystä aivan loistavan vanhahkon kiksu-cd:n, mitä en oo vuosiin kuullukkaa.. *hihu*
Fresia

Posts: 764

#23160 • • Fresia vähän outo
Näin äsken teini-ikäiset siskonpojat ekaa kertaa koko syksynä *hymy* Vähänkö ne on ihania *hihu* Niille ei sitä voi kertoa *tirsk* Siskon koira-vanhuskin on vie elossa, on sekin aikamoinen ihanuus *sydän*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*