päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,286,751 views

hiphei

Posts: 493

#46061 • • hiphei
Oma koti, uusi paikkakunta ja ens vuonna täysin uudet kujeet :) En malta odottaa.. *piis*
thomas

Posts: 5,618

#46062 • • thomas
Duunikaveri kipeänä niin voi luukutella omaa musaa duunissa :)
Hendryk

Posts: 510

#46063 • • Edited Hendryk Sen verran, että sapiens
Pari päivää sitten näin metrossa sen tuiki tyypillisen tilanteen, että kun juna hidastaa pysäkille, niin lauma ihmisiä hiissaa laiturilla sivuttain päästäkseen muodostamaan ovien eteen muurin, niin että mikäli joku haluaa päästä metrosta ulos - ja siis tehdä ryysäreille tilaa - niin hänen on luikahdettava sieltä arasti sivuttain valtavan ihmistungoksen läpi kuin mikäkin hylkiö.

No, siinä oli siis taas sellainen tuttu kaari mummeleita eturivissä, kun ovet aukesivat. Oven sisäpuolella seisoi valtava, happaman näköinen korsto, joka painoi varmaan 200 kiloa. Ainakin hän oli yhtä leveä kuin metron pariovet. Mummelit hipsuttelivat lähemmäs tihenevänä massana, mutta ukko vain tuijotti heitä eikä liikahtanutkaan. Sitten hän mörähti jotain sellaista kuin "Öh" ja jyräsi äkäisesti ulos suoraan päin mummeleita väistämättä vähääkään. Se oli täsmälleen sellainen kohtaaminen kuin keilapallolla ja keiloilla, paitsi että mummot pysyivät juuri ja juuri pystyssä. "No voi HERRANEN aika", jostain kuului, vähän niin kuin tuohtuneena.

On aina ilo päästä seuraamaan tapakasvatusta. Lisäksi minä pääsin luikahtamaan ensimmäisenä sisälle metroon.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

lopez

Posts: 1,972

#46064 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Sää, syksy ylipäätään, aivan ihanaa.

*sydän*

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Inferno@Tre

Posts: 678

#46066 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Bileiden täyttämä viikonloppu tulossa *jiihaa*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Avatar
#46067 • • Annakins Guest
Aaaaah! Mun auto vapautettiin vihdoin tullista! :)
peikkolapsi

Posts: 1,180

#46068 • • peikkolapsi miisa the maskotti
uu jes saan sittenkin tatska-ajan ennen ens kesää. EHKÄ. mut silti :)

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

mariq

Posts: 2,154

#46069 • • mariq
Ensimmäinen kerros tiilensuojaa sudittu paikalleen ja näyttää suht realistiselta, että viikon päästä remppa alkaa olla valmis! *hihu* *jiihaa* *puutakoputtel*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#46070 • • Jago un-trained monkee
Oikeestaan enemmänkin päivä =DD
Yks pomoista oli kirjottamassa mulle jotain viestii. Huomasin jättäneeni lapun jossa luki mm. foxy sex ed, homohousee ja mun ostoslista seksikappaa*blush*
Ei mikää ihme, että sillä oli niin hyvä hymy, kun tulin huoneeseeni*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#46071 • • Aurinkoneiti
Sain kaveriltani kauniin valokuvataulun. II hyvä juttu: hyvä migreenilääke.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#46072 • • peikkolapsi miisa the maskotti
kerrankin meni työpäivä suht nopeesti. :)

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Distanz

Posts: 217

#46073 • • Distanz

Replying to päivän :):


---

Pakko sanoa että itse hurahdin aasiaan ollessani viime kesänä nelisen viikkoa repun kanssa kiinan mannuilla ja maaseuduilla. Aivan kurko paikka
---


Kyllä. Aasiaan on päästävä uudelleen reppureissaamaan ja katsastamaan uusia paikkoja. Tosin sairaalassa vietetyn viimeyön (hyvää synttäriä mulle vaan :D) ja kaiken maailman tutkimusten jälkeen alkoi ensimmäistä kertaa tulla sellainen fiilis, että en ainakaan ihan heti perään halua Indonesian suunnalle. Ehkä joskus kun oon saanut olla tarpeeksi kauan aikaa terveenä. :P Onneksi malaria saatiin suljettua pois, mutta jokin kaveri (ameeba / parasiitti) mulle on mukaan tarttunut. Nyt vaan toivotaan parasta, että se saadaan häädettyä pois. On tässä jonnin aikaa jo oltu melko heikossa hapessa.

Mutmut, puhdas vesi ja ruoka on tosissaan etuoikeuksia meillä täälläpäin maailmaa. Kyllä niitä oppii arvostamaan ihan eri tavalla tämmösen reissun ja kokemusten jälkeen. En kuiteskaan todellakaan kadu reissuun lähtemistä, tekevälle sattuu ja ei se ota jos ei annakaan.

Muussika


Höh :( paranemisia !! Itse selvisin...no...pelkällä vesikakkosella reissusta :D

--
wellwellwell...

Oj

Posts: 1,349

#46074 • • Oj Keep it FILTHY
:) alko tää aamu.. Hyvin nukutut yöunet, ei krapulaa = ei tullut juotua eilen. Tähän vielä pari kuppia kahvia niin ai että.. *joo*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Avatar
#46075 • • Muussika Guest

Replying to päivän :):



Höh :( paranemisia !! Itse selvisin...no...pelkällä vesikakkosella reissusta :D



Thanks! Oon itseasiassa hyvässä kunnossa taas, vaikka tutkimukset yhä kesken. Vesikakkonen on aika vakio noilla Aasian reissuilla. :D

Tähän topikkiin ehottomasti kuuluu se, että oon päässyt taas nauttimaan reenaamisesta kun olo on kohentunut sairastelun jäljiltä. Ah ihanaa! Iltavuoroviikolla oon päässyt myöhään kotiin, mutta herännyt silti aikaisin ja vetässyt joka aamu reeniä ja ah että kun tuntuu hyvältä! Sama linja jatkukoon. :) Pitää vissiin ostaa kiloittain raejuustoa jääkaappiin, kun sitä tuntuu nyt uppoovan kilo per päivä. :D
sapeli

Posts: 11,768

#46077 • • sapeli jokukukamikä?
Olipa kiva maanantai. *hymy* Sain selkeästi nukuttua tarpeeksi duuniporukan risteilyn jälkeen, töissä oli monipuolisia hommia ja pääsin eteenpäin yhdessä pitkään jumahtaneessa projektissa, kävin viemässä julisteita pitkästä aikaa kaupungille (for a good cause), ja ehdin näkemään vielä ystävääkin täällä kotosalla. *hihu*

Ja kohta on Illut! *kuolaa* *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KeijoK

Posts: 1,495

#46079 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
15h yöunet ja kunnon aamiainen. *hihu*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Avatar
#46080 • • Annakins Guest
Uus duuni + uus asunto + uus auto = uus elama?

:)