46,900 posts, 2,345 pages, 17,068,348 views
Replying to päivän :):
---
Pakko sanoa että itse hurahdin aasiaan ollessani viime kesänä nelisen viikkoa repun kanssa kiinan mannuilla ja maaseuduilla. Aivan kurko paikka
---
Kyllä. Aasiaan on päästävä uudelleen reppureissaamaan ja katsastamaan uusia paikkoja. Tosin sairaalassa vietetyn viimeyön (hyvää synttäriä mulle vaan :D) ja kaiken maailman tutkimusten jälkeen alkoi ensimmäistä kertaa tulla sellainen fiilis, että en ainakaan ihan heti perään halua Indonesian suunnalle. Ehkä joskus kun oon saanut olla tarpeeksi kauan aikaa terveenä. :P Onneksi malaria saatiin suljettua pois, mutta jokin kaveri (ameeba / parasiitti) mulle on mukaan tarttunut. Nyt vaan toivotaan parasta, että se saadaan häädettyä pois. On tässä jonnin aikaa jo oltu melko heikossa hapessa.
Mutmut, puhdas vesi ja ruoka on tosissaan etuoikeuksia meillä täälläpäin maailmaa. Kyllä niitä oppii arvostamaan ihan eri tavalla tämmösen reissun ja kokemusten jälkeen. En kuiteskaan todellakaan kadu reissuun lähtemistä, tekevälle sattuu ja ei se ota jos ei annakaan.
Replying to päivän :):
Höh :( paranemisia !! Itse selvisin...no...pelkällä vesikakkosella reissusta :D