päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,503,533 views

Amdi

Posts: 253

#45781 • • Amdi
huomen ajelee kymcon maxxis 450cc ja mxu 500cc mönkijällä *jiihaa*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

sunbeam

Posts: 205

#45783 • • sunbeam santa`s little helper
NIITÄHÄN RIITTÄÄ! :D

Kotona on kivaa, töissä on kivaa, kaverit on kivoja, pomot on kivoja, urheilu on kivaa, rakkaus on kivaa, tulevat häät on kivat jne jne!!!!!

Oikeastaan lottovoitto on ainoa millä sais enää elämän paremmin menemään! *jiihaa*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

sapeli

Posts: 11,768

#45784 • • sapeli jokukukamikä?
Hieno fiilis kun olen ehtinyt ja jaksanut pitkästä aikaa siivoilla: olen tiskannut (omat tiskit) ja imuroinut (oman huoneen), lajitellut levällään olevat vaatteet ja muutenkin siistinyt huoneen priimakuntoon. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

yellowblaaer

Posts: 211

#45785 • • yellowblaaer

Replying to päivän :):

kunnon ibiza trancefiilistelypäivä. pakostikkin hymy nousee poskille *plur*



Ihku ihanaa, tähän on helppo yhtyä kun soi itelläkin nyt tiuhaan balearic sounds! *sydän* Ja vielä lisäksi oma :): viime lauantai Energy-bileet Hollannissa herättää vieläkin kiksejä...!!
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#45787 • • Aurinkoneiti
Oli kiva kuulla työpaikalle tullessani pomon sanovan: "Mukavaa kun tulit töihin"
mariq

Posts: 2,154

#45788 • • mariq
Kevät tulee! *iloinen*
Kohta pääsen pitämään kaikkia mun ihania kesäkenkiä taas *pepsodent*
*tirsk*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

noena

Posts: 3,138

#45790 • • noena first breath after coma
Hyvän olon darra *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

tommib

Posts: 3,204

#45791 • • tommib
Löysin itselleni kodin=) Nyt loppui kodittoman elämä ja pääsen sairaalasta ulos ensi viikon perjantaina:)

Löytyi oikein kiva kaksio saunalla, vaatehuoneella ja reilulla kaappitilalla Myyrmäestä Vantaan kaupungilta. Vuokra 600€, neliöitä 54,5. Mitä muuta ihminen voi toivoa??
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#45792 • • Aurinkoneiti
Hupaisa vuorokausi koiran kanssa hotellissa *tirsk* ja tietenkin hyvät hillujaiset .
kinderi

Posts: 1,783

#45794 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Käytiin eilen vuokraamassa pari leffaa, ja täällä landella kun kaikki on lähellä niin iltakävelylle tuli siinä samalla matkaa 12km *tirsk*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jutu

Posts: 3,054

#45795 • • Jutu Blondi

Replying to päivän :):

Ilmaiset huonekalut ja pesukone uuteen kotiin:) Muutto jo 16.3.



Onnea uuteen kotiin :)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

noena

Posts: 3,138

#45797 • • Edited noena first breath after coma
Mmmm, niiin ihana viikonloppu *plur* Mulla on niin uskomattoman ihania ystäviä, puhumattakaan maailman ihanimmasta miekkosesta *pihkassa* *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#45798 • • mariq
Heräsin tänään aikaisemmin kuin eilen nukahdin *whaat* *iloinen*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#45799 • • Jago un-trained monkee
Olo on kun hattaralla*hihu*. Sellanen ihanan pehmee raukee unelias olo...*haukottel*
Nukuin ihan älyttömän hyvin ja näin ehkä mielenkiintosimpia unia piiiiiitkäään aikaan. Sellasii semi vainoiluttavia, mutta selkeesti rakentavia. Taas on opittu itsestään jotain uutta*enkeli*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe