päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,651,871 views

wiwi

Posts: 1,575

#44141 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Eilen oli käsittämättömän hyvä päivä maanantaiksi, sain jopa asioita aikaan. Eikä nytkään juuri ahdista. Ja tänään sieneen ja mustikkaan, ja saunaan ja varmaan uimaankin!

Sitten kun on nurkat täynnä mustikoita, on hyvä aika laittaa kotiviinit tulemaan. :)
Talven pimeinä iltoina voi sitten heilua mustikkakotiviinipäissään.

Niin ja äiti on kiva.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lyylikki

Posts: 2,975

#44142 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to päivän :):

wiwi, 4.8.2009 11:59:
Sitten kun on nurkat täynnä mustikoita, on hyvä aika laittaa kotiviinit tulemaan. :)
Talven pimeinä iltoina voi sitten heilua mustikkakotiviinipäissään.



OOOOOOHhhhh! Onko helppoo tehä? Mustikkakotiviini kuulostaa niin päräyttävältä, että uskaltaiskohan kokeilla. Viinisetin saisin varmaan veljeltä lainaan *hymy*

Ja itsekin suunnitelmissa mustikkaretki tänään tai huomenna ja jos siinä pari tattia/kantarellia/rouskua (minkä nyt sattuu tunnistamaan) osuu vastaan, niin ei haittaa varsinaisesti.
Sallakat

Posts: 2,220

#44143 • • Sallakat jungle, baby !
ahhhh pari kuukautta odoteltu, unelmiemme sohva, on nyt kotona. kultsi kasailee sitä just kotona. hitto ett voi sohvasta tulla niin onnelliseksi (no kyl sillä hinnalla pitäiskin :P)!!!
UnityF

Posts: 15,721

#44144 • • UnityF joo just se
Broidi päässy japanista kotiin ehjin nahoin.. *jiihaa*
Sallakat

Posts: 2,220

#44146 • • Sallakat jungle, baby !

Replying to päivän :):

Daniel Braun, 4.8.2009 13:22:
---
Sallakat, 4.8.2009 13:11:
kultsi kasailee sitä just kotona.

---

Kuullostaa että on mallia: "kasa lautoja, kangaspakka ja muut tykötarpeet" :D
Onnea, huonekaluostokset on aina kivoja...


hihi tuli se kolmessa eri osassa teltaalta kun sattuu olemaan iso kulmadivaanisohva niin ei oikein mahdu rekkaan kokonaisena ;D
Daniel Braun

Posts: 1,626

#44147 • • Daniel Braun wednesday?

Replying to päivän :):

Sallakat, 4.8.2009 13:33:
---
Daniel Braun, 4.8.2009 13:22:
---
Sallakat, 4.8.2009 13:11:
kultsi kasailee sitä just kotona.

---

Kuullostaa että on mallia: "kasa lautoja, kangaspakka ja muut tykötarpeet" :D
Onnea, huonekaluostokset on aina kivoja...

---

hihi tuli se kolmessa eri osassa teltaalta kun sattuu olemaan iso kulmadivaanisohva niin ei oikein mahdu rekkaan kokonaisena ;D


Ei se itseasiassa kyl pelkästään siitä rekasta/logistiikasta ole kii.
Osittain ihan tuotannollisista syistä.
+ se että jos olis mahdollista tehdä kokonaisena tuonnainen iso divaanisohva niin varmasti moni sen haluaisi kokonaisena, miettimättä sitä miten se kotiin kulkee ovista sisään.
Rekkaan varmaan mahtuu...
nomic

Posts: 4,120

#44148 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Broidilla ollut loistava reissu näköjään. Ja pääs toteuttamaan haaveensa. Kuulemma parin vuoden päästä taas uusiksi. :P
pirpeli

Posts: 5,533

#44149 • • pirpeli
Mulla oli tässä toimistossa just vieraana kolme 13-14-vuotiasta skeittipoikaa :) Tekivät mun kanssa kuntalaisaloitteen siitä, että Kaarinaan pitäisi saada skeittipuisto. Jestas, että olivat ihanan innostuneita asiasta*hihu* Tosin tällä taloussuhdanteella saattaa tulla räntää niskaan, mutta pääasia, että nuoret yrittää! (Ja pojat tietää nyt tylsät tosiasiat, että ei välttis ihan heti tule puistoa, mut yritetty on!)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

lunake

Posts: 800

#44150 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Siis vieläkin nauran & fiilistelen viime weekendiä, yks parhaimmista weekendeistä ikuna! Perjantaina oltiin tyttöjen kanssa Tallinnassa kumikanan kera ja lauantaina valloitettiin Kalliota josta löytyi 3 ruotsalaista "naimisissa" olevaa miekkosta. Jessus että oli kyllä hauskaa! *pepsodent**plur**känni**tirsk**pihkassa**whaat*

--
Hedelmällisyys on påp!

Amma

Posts: 2,383

#44151 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Voi pyhä sylvi mitä kysymyksiä ja väittämiä tutkimuksessa! :DDD

"Tunsin esittäväni eri roolia laivalla"
"Risteilykokemus antoi minulle mahdollisuuden kuvitella olevani joku muu"
"Minusta tuntui kuin olisin ollut jossakin muussa ajassa tai paikassa"
"Opin paljon uusia asioita tämän risteilyn aikana"
"Kokemuksen ansiosta olen paremmin ajan tasalla"
"Risteily oli todella opettavainen kokemus"
"Arvostan viimeisintä laivamatkaani, koska se tyydytti tarpeeni ja odotukseni kohtuullisella hinnalla"
"sai minut iloiseksi"
"ilahdutti minua"

Tyypillinen matkustaja viimeisimmällä risteilyllä:
"kuvastaa kaltaistani ihmistä"
"on minun kaltaiseni"
"on hyvin samanlainen kuin minä"

Mitä kamaa näiden tutkimusten tekijät on vetäny aamiaiseks?

--
*etsiskel*

Late

Posts: 3,441

#44152 • • Late team Lasse

Replying to päivän :):

Amma, 4.8.2009 17:39:


8<
Mitä kamaa näiden tutkimusten tekijät on vetäny aamiaiseks?




Ei hyvää päivää mitä väittämiä. :D
Inferno@Tre

Posts: 678

#44153 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Liki kuukauden päivät saanu potkittua ittensä käymään kerran viikossa salilla :) Viel kun jaksas kaks. Kesähelteillä lupaavasti alkanut alkoholistin ura saattaa sittenkin katketa lyhyeen :( *hih*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

mariq

Posts: 2,154

#44154 • • mariq
Kiva eka lomapäivä alkaa olla takana *hihu* Aamulla sai nukkua pitkään, ja oli kaikkee kiva ohjelmaa; Taidenäytteyä ja benjihyppyä *hih* hyvä kombo *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Yonna

Posts: 372

#44155 • • Yonna
Kaikki asiat on niiiin hyvin*sydän*
larzizi

Posts: 1,661

#44156 • • larzizi
Nään tänään pitkästä aikaa mun ultimate lempparipojan. Siitä on ikuisuus kun ollaan viimeksi nähty ja vaihdettu kuulumisia. Se poika on mulle oikeasti kuin veli! *sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

wiwi

Posts: 1,575

#44157 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän :):

Lyylikki, 4.8.2009 12:31:
---
wiwi, 4.8.2009 11:59:
Sitten kun on nurkat täynnä mustikoita, on hyvä aika laittaa kotiviinit tulemaan. :)
Talven pimeinä iltoina voi sitten heilua mustikkakotiviinipäissään.
---
OOOOOOHhhhh! Onko helppoo tehä? Mustikkakotiviini kuulostaa niin päräyttävältä, että uskaltaiskohan kokeilla. Viinisetin saisin varmaan veljeltä lainaan *hymy*


Tää on mullekin ensimmäinen viinintekokokemus, että toistaiseksi vaan toivon että kaikki onnistuu. Mun vanhemmat, jotka on tehny kotiviiniä iät ja ajat, olivat sitä mieltä että mustikat on mitä parhainta matskua viiniin. Ja nyt niitä on paljon! Kahen hengen mustikointi-tiimillä poimittiin eilen 10 litraa mustikkaa reilussa parissa tunnissa. Ja mä keskityin aika suuren osan ajasta kantarellien metsästämiseen ja marjojen laittamiseen omaan suuhun. :) Kantarellejakin kertyi pari litraa siinä sivussa.

Menkää, ihmiset, metsään! Kohta mummot on jo vieneet kaiken mitä vietävissä on.

Tän päivän :) : ensimmäinen chili-palko on ilmaantunut! Jee, nyt vaan odottelemaan että muut tulee perässä. Jännää!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

pirpeli

Posts: 5,533

#44158 • • pirpeli

Replying to päivän :):

wiwi, 5.8.2009 12:47:

Menkää, ihmiset, metsään! Kohta mummot on jo vieneet kaiken mitä vietävissä on.

Tän päivän :) : ensimmäinen chili-palko on ilmaantunut! Jee, nyt vaan odottelemaan että mut tulee perässä. Jännää!



Voiksää wiwi kannustaa tota mun ukkoakin marjastamaan/sienestämään? :D Ite haluisin metsään, mut yksin ei kyl viitti.

Ja chilit<3 Meillä on kotona 2-metrinen chilipuu*hihu* Muutoin vihreitä, mut yhden ainoan megamegatulisen punaisen chilin se teki :DD

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lyylikki

Posts: 2,975

#44159 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to päivän :):

wiwi, 5.8.2009 12:47:
Tää on mullekin ensimmäinen viinintekokokemus, että toistaiseksi vaan toivon että kaikki onnistuu. Mun vanhemmat, jotka on tehny kotiviiniä iät ja ajat, olivat sitä mieltä että mustikat on mitä parhainta matskua viiniin. Ja nyt niitä on paljon! Kahen hengen mustikointi-tiimillä poimittiin eilen 10 litraa mustikkaa reilussa parissa tunnissa. Ja mä keskityin aika suuren osan ajasta kantarellien metsästämiseen ja marjojen laittamiseen omaan suuhun. :) Kantarellejakin kertyi pari litraa siinä sivussa.

Menkää, ihmiset, metsään! Kohta mummot on jo vieneet kaiken mitä vietävissä on.



Noh, meidän eilinen mustikkaretki ei tuottanut ihan samanlaista saalista, että ne menee varmaan syömämarjoiksi ihan pelkästään *nauru*

Tosin nyt kun aloittelee kesälomaa, niin ehtiihän tässä metsään vielä useammankin kerran. Myös kaikki syötäväksi kelpaavat sienet oli kadonneet. Kummallista *iloinen*
wiwi

Posts: 1,575

#44160 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän :):

pirpeli, 5.8.2009 12:49:
Voiksää wiwi kannustaa tota mun ukkoakin marjastamaan/sienestämään? :D Ite haluisin metsään, mut yksin ei kyl viitti.

Ja chilit<3 Meillä on kotona 2-metrinen chilipuu*hihu* Muutoin vihreitä, mut yhden ainoan megamegatulisen punaisen chilin se teki :DD


Noh, kysehän on motivaatiosta. Täällä ainakin maininta mustikoiden hyvästä soveltuvuudesta viiniin aiheutti valtavan innostuksen ja lopulta mun ämpärissä oli murto-osa siitä mitä miehen. :D Ja kuulemma olisi vielä riittänyt puhtia vaikka kuinka.

Meette johonkin kivaan paikkaan kauniina päivänä, mukaan vähän eväitä niin sehän on romanttinen metsäretki eikä mikään pakkotyörupeama! Niin ja tietenkin voit vähän fiilistellä etukäteen niitä kaikkia ihania piirakoita sun muita herkkuja joita sitten saaliistanne taiot.

Kaksmetrinen chili. O__o Mitä hormoneja ootte sille syöttäny? :D Meillä on viis siemenestä asti kasvatettua, kaks niistä kokeilumielessä bonsai-ruukussa. On kyllä palkitsevaa katsoa kun ne kasvaa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.