päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,126 views

Camomilli

Posts: 112

#43221 • • Camomilli
Tapasin pitkästä aikaa erään joensuulaisen ystäväni ja olemme illalla menossa yhdessä tanssimaankin *plur*
Kolera

Posts: 4,256

#43222 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

antOn°

Posts: 1,094

#43223 • • antOn° 02200

Coutsi, 11.4.2009 15:47:
---
antOn°, 10.4.2009 09:39:
Yleisön pyynnöstä! Mahdollinen seitsemäs karsintapeli lauantaina Urheilukanavalla!

Jos Ässien ja Sportin välinen liigakarsinta
venyy seitsemänteen osaotteluun, se
televisioidaan lauantaina Urheilukanavalla
suorana lähetyksenä.

Televisioinnin mahdollistavat SM-liigan yhteistyökumppanit Kotipizza ja Nelonen Media sekä Suomen Jääkiekkoliitto.
Toteutuksesta vastaa Nelosen liigatiimi yhteistyössä Urheilukanavan Mestis-toimituksen kanssa. Selostajana toimii Jani Alkio kommentaattorinaan Tuomas Grönman. Studiossa ottelua analysoivat Matti Eve ja Petteri Sihvonen.
Studio-osuus käynnistyy kello 16.25 ja ottelu kello 17.00

*aplodit*

Ps. Ässät mestikseen!!

edit - Tamminen *sydän*

---


Tunti ja vartti kiekon putoamiseen. Alkaa jo pikkuhiljaa jännittää Sportin puolesta.



..shit!
Freja

Posts: 8,775

#43224 • • Freja Sihteeri

antOn°, 11.4.2009 19:55:
..shit!



Äipän kaa todettiin että tästlähin kannustetaan vaan Leijonia :D (ja äiti viel totes että ei aio myöntää asuneensa Vaasassa) :D

Mut otti kyl aika koville, olin aika pettynyt nollapelistä :(

Oma päivän hymy on lenkkeily äipän ja iskän kans, valokuvailu ja päivän päätteeks aussi-Shirazia partsilla missä aurinko porotti +30-asteisesti *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

antOn°

Posts: 1,094

#43225 • • antOn° 02200

Freja, 11.4.2009 19:58:
---
antOn°, 11.4.2009 19:55:
..shit!

---


Äipän kaa todettiin että tästlähin kannustetaan vaan Leijonia :D (ja äiti viel totes että ei aio myöntää asuneensa Vaasassa) :D

Mut otti kyl aika koville, olin aika pettynyt nollapelistä :(



Silti suurimman tappion mun mielestä koki Mestis. Jos Sport olisi kyennyt voittamaan, se olisi todistanut kiekkoilevalle Suomelle, et Mestiksen kärki pystyy pelillisesti haastamaan liigan hännän ihan tosissaan. Ja täten nostanut Mestiksen asemaa entisestään. Siksi Goljatin voitto nyt hieman harmittaa. Ei mulla mitään Ässiä vastaan ole, pois siitä. Kuilu kuitenkin sarjojen välillä pysynee ennallaan. Mut ei näitä(-kään) pelejä voiteta jos ei maalia(-kaan) saada aikaan. Se on fakta. Saapahan Tami nyt golffaa 1,6 M euron edestä koko viikon. Luulis tohon hintaan sisältyvän rangapallot & caddy.. :D
Freja

Posts: 8,775

#43226 • • Freja Sihteeri

antOn°, 11.4.2009 20:12:
Silti suurimman tappion mun mielestä koki Mestis. Jos Sport olisi kyennyt voittamaan, se olisi todistanut kiekkoilevalle Suomelle, et Mestiksen kärki pystyy pelillisesti haastamaan liigan hännän ihan tosissaan.



No mut täs siis taas oon eri mieltä, vaikka Sportilta se viimeistely puuttuikin. Toi oli viimenen mahdollinen matsi, missä peli ratkesi. Siitä oon sentäs ylpee, et Vaasa laittoi tosissaan kampoihin ässille (ainakin osan ajasta :D) ja näyttivät, ettei he aio pysyä mestiksessä taistelematta.
Harmittaa kyl silti, ois ollu hieno mennä kannustaan Sportia Hartsu- ja Barona-areenoille sekä hifkin halliin *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#43227 • • opmdevil Guest
Olet kattonut eilen ja tänään keskimäärin 12 tuntia BattleStarGalaktikaa per päivä. Mielestäni päivät ovat liian lyhyitä, en ehdi katsoa tarpeeksi BATTLESTAR GALAKTIKAA! Vaadimme pitemmän päivät! Ei baariinkaan ehdi.
Quakey

Posts: 692

#43228 • • Quakey

opmdevil, 11.4.2009 20:48:
Olet kattonut eilen ja tänään keskimäärin 12 tuntia BattleStarGalaktikaa per päivä. Mielestäni päivät ovat liian lyhyitä, en ehdi katsoa tarpeeksi BATTLESTAR GALAKTIKAA! Vaadimme pitemmän päivät! Ei baariinkaan ehdi.



*plur* jännä sarja!
Stene

Posts: 430

#43229 • • Edited Stene
HOCKEY SPORT!

kiitos tästä kaudesta, vaikka ei liigaan noustukkaan!

nimim. ensi kaudella taas mukana huutamassa äänen käheäksi.

LIIGA AUKI, TÄÄLTÄ TULEE SPORTTI *clapclapclapclapclap*
UnityF

Posts: 15,721

#43230 • • UnityF joo just se
Aivan loistava päivä takana. *plur*

Tuli oltuu 80v juhlissa, ulkona leikkimässä koko perheen voimin, syötyy eka parveke piknik, otettuu tunnin aurinkoo, kattonu töllöö ja kohta nukkuu kullan viekkuun. *sydän*
Avatar
#43231 • • Muussika Guest
Notkea Rotta ja harhaisen annin seura eilen oli niiiiin *plur* !

Ja mun uus nahkarotsikin on <3 !

Kohta duuniin. :)
alphamagic

Posts: 3,628

#43232 • • alphamagic
Eiliset kemut *sydän* Oli niin lystii reivaaveivaa, jalat ja selkä pyytää armoa :D Ja muutenkin oli oikein onnistunu päivä alusta loppuun hyvässä seurassa *hihu* Tänään saa viettää sit laatuaikaa himassa.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#43233 • • Annakins Guest
Pyöräilykausi avattu! ^^

ja hyvä seura, parempi mieli! :)
pululu

Posts: 1,102

#43234 • • pululu .jemmutti.
Mökillä oli KIVAA! *plur*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Decion

Posts: 1,569

#43235 • • Edited Decion Koneradio
PÄIVÄN :) PART 1: en ollut krapulassa
PÄIVÄN :) PART 2: olen nyt kännissä
PÄIVÄN :) PART 3: ilmainen humala
PÄIVÄN :) PART 4: naiseni ei ole moksiskaan
PÄIVÄN :) PART 5: kivekseni on vieressäni
PÄIVÄN :) PART 6: ihana ilma
PÅIVÄN :) PART 7: seksiä saan illan päätteeksi
PÄIVÄN :) PART 8: huomenna _ei ole_ krapula koska jatkan eilistä
PÄIVÄN :) PART 9: parhaiden kavereideni kanssa baariin <3
PÄIVÄN :) PART 10: LOST IN THE WOODS <333333333

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Arsk4_

Posts: 833

#43236 • • Arsk4_ Lihis
kaksyksvee ilman karvoja jee *enkeli*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

alphamagic

Posts: 3,628

#43238 • • alphamagic
Suurien keskustelujen päivä *sydän* Ja miun vappureissusta tulee niiiiiin menestys *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Takyon

Posts: 2,945

#43239 • • Takyon Möwkö
Tää oli kyl jo lauantaina mut kesäkausi on nyt avattu ensimmäisillä grillauksilla ^__^

Mahtava sää ja mahtava porukka.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,775

#43240 • • Freja Sihteeri
Tyytyväinen pääsiäisenä otettuihin valokuviin. Fiilis kuvaamiseen löytynyt jälleen, ihanaa! ^___^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been