päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,163 views

mariq

Posts: 2,154

#21581 • • mariq
Mul on viikko enemmän lomaa ku luulin *jiihaa*
Nyt vaa päättelemään, koska sen pitäis.. *tirsk*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

larzizi

Posts: 1,661

#21582 • • larzizi

KooKie, 13.9.2006 11:39:
---
larzizi, 12.9.2006 22:17:
Tullut juteltua tänään yhden henkilön kanssa aika paljon ja se on todella tuonut hymyn kasvoille

---
Mulla on ollut tässä hetken aikaa samanlainen tilanne. Tunnistin oman fiiliksen tästä postauksesta. *hihu*



On se hassua miten paljon pelkästään jonkun ihmisen kanssa juttelu voi piristää mieeltä *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#21583 • • Annakins Guest
Maailman paras Tariq *hihu*
zenny

Posts: 1,145

#21585 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Hyvä uutinen piristi kummast päivää.. *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Jocular

Posts: 1,359

#21586 • • Jocular Janni
Pomo on palannu vuorotteluvapaalta ja kaikki tiimiä koskevat nakkihommat loppu ku seinään *jiihaa* Viel ku palkankorotuksen sais ennen vuodenvaihdetta *juonittel*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Freja

Posts: 8,775

#21587 • • Edited Freja Sihteeri
Mennä masentuneena keittiöön, aikeena tiskata, ennen kuin voi aloittaa ruuan laiton, mutta sittenkin huomata, että ukkonen oli tiskannut jo juuri ne astiat mitä syömiseen ja ruuanlaittoon tarvii *plur*

ja ainii joo: 5 päivää *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tomppi

Posts: 1,600

#21588 • • tomppi thzombie ™
- Uus terveellisempi elämä. Eli, enemmän liikuntaa ja alkoholin juonti loppui.

- Omenapuun tuoksu.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Avatar
#21589 • • cjet Guest
Antibiottikuuri loppu.. ei enää pillereitä ja piste. *hihu*
Freja

Posts: 8,775

#21590 • • Freja Sihteeri

Cjet, 13.9.2006 18:49:
Antibiottikuuri loppu.. ei enää pillereitä ja piste. *hihu*



Ai sul se on päivän :)-osios.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#21591 • • jesus Guest
Aurinko *sydän**plur* Oikeesti vaan pistää niiin hyvälle mielelle! *hymy*

Muutenkin ihan kelpo päivä *joo*

*pepsodent*
Avatar
#21592 • • cjet Guest

Freja, 13.9.2006 18:53:
---
Cjet, 13.9.2006 18:49:
Antibiottikuuri loppu.. ei enää pillereitä ja piste. *hihu*

---


Ai sul se on päivän :)-osios.



*nauru* No elämän pieniä positiivisuuksia välil.. *hihu* Mitäs muutakaa mä tänne kirjottaisin? *tirsk*
Freja

Posts: 8,775

#21593 • • Edited Freja Sihteeri

Cjet, 13.9.2006 18:56:
*nauru* No elämän pieniä positiivisuuksia välil.. *hihu* Mitäs muutakaa mä tänne kirjottaisin? *tirsk*



"Napit on loppu, jee" *justjoo*

*tirsk*

eiku oikeesti, se on hyvä asia koska antibiootit ei oo kivoi

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#21594 • • cjet Guest

Freja, 13.9.2006 18:59:
---
Cjet, 13.9.2006 18:56:
*nauru* No elämän pieniä positiivisuuksia välil.. *hihu* Mitäs muutakaa mä tänne kirjottaisin? *tirsk*

---


"Napit on loppu, jee" *justjoo*

*tirsk*



Mä en tykkää syödä mitää lääkkeitä.. Olin sillon ku ne sainki nii lääkärille, ett onks mun pakko syödä näitä, ku antibiootteja ei sais muutenkaa syödä hirveen usein. Mut pakko oli..... *hymy*

Eli siks oon onnellinen ku ei tarvii tota moskaa enää työntää elimistöön. Piste. *tirsk*
anniharha

Posts: 1,937

#21595 • • anniharha
Kelalta tuli kiva kirje ja yks kiva soitti äsken *plur*

--
and though my words could save the world they never come out right

Sphyxia

Posts: 3,308

#21596 • • Sphyxia Maracujá!
40 kilsaa pyörällä kesäisessä säässä. *hikoil* *jiihaa*
larzizi

Posts: 1,661

#21597 • • larzizi
Koko päivä muuten ollut jälleen sitä samaa levottomuutta ja aikaansaamattomuutta. MUTTA tänään piristi kummasti, kun oli kavereiden kanssa kololla. Vähän tuollaista olen halunnut... että voi vain mennä istumaan ja tappamaan aikaa. Ilman mitään erityistä juttua. Enkä ole nähnyt hennaa kunnolla aikoihin, mutta tänään näin. Henna *sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Marjo

Posts: 1,796

#21598 • • Edited Marjo pupuTupuna
Pitkitin ja pitkitin yhtiä koulujuttuja ja sain ne vihdoin pois päiväjärjestyksestä. *hihu*

Edit: Ai niin. Päivällä kun tulin kotiin, oli Nykkiin lähtenyt rakas jättänyt yli herttasen viestin tohon eteiseen. *plur*
Bellezaaa

Posts: 573

#21599 • • Bellezaaa Afrodite*
Cjet, 13.9.2006 18:56:
Olin sillon ku ne sainki nii lääkärille, ett onks mun pakko syödä näitä, ku antibiootteja ei sais muutenkaa syödä hirveen usein. Mut pakko oli..... *hymy*

Belleza
Kuules nyt!
Lääkäri on varmaan tutkinu sut ja diagnoosi on mitä ilmeisemmin ollut jonkin sortin bakteeritulehdus. Antibiootti on ainoa bakterisidinen lääke ja ilman tätä nämä örkit vain lisääntyvät ja lopputuloksena on ERITTÄIN HUONO OLO!

Aika harvoin niitä antibiootteja enää nykyisin määrätään ihan turhaan....
Et syöpä vaan kiltisti niit lääkkeitä kun tarvista on, ei ne lääkkeet suinkaan pahasta oo...
Niistä saatava hyöty on huomattavasti suurempi kuin niistä aiheutuvat haittavaikutukset ja muussa tapauksessa voidaan sopivasta lääkityksestä aina keskustella hoitavan lääkärin kanssa ja yrittää löytää sopivampi lääke riippuen tietysti hoidettavasta sairaudesta...
sale

Posts: 1,235

#21600 • • sale
Käynti paikallisessa yökerhossa ja siellä soi hyvää musaa:=) Haddawayta, scooteria ja mikä parasta ......aqua : roses are red?? Hajottaa ja *känni*