päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,636,469 views

Avatar
#42381 • • Muussika Guest
Huomenna koulutuspäivän jälkeen heti heviristeilylle! Spinefeast ou jeh! *sydän*

Rytmit tosin vähän hakusessa, saas nähä tuleeko uni tänä yönä ja missä vireystilassa oon huomisessa tieksikkaohjelmaan liittyvässä koulutuksessa - saattaa silmät vähän lupsua näiden yövuorojen sekoittaman unirytmin jälkeen. :D

Nooh, kyä sitä kummasti jaksaa kun mukavaa ohjelmaa tiedossa! Taas pääsee toi mun Tivoli Audio PAL risteilemään, ja tällä kertaa voi luukuttaa musakkia kovemmalla, kun naapurihyteissä pelkkiä kuulovaurioituneita hevareita. *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#42383 • • Freja Sihteeri
Jo tovin päivät näyttäneet valoisimmilta :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#42384 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Ei enää yhtään niin nahkee fiilis ku muutaman edellisen päivän. Viikonloppukin tulee. Ja tänään luennon jälkeen kokeilemaan kuntonyrkkeilyä! Hii!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Umbala

Posts: 769

#42385 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Amma, 28.1.2009 18:49:
Stadiumissa oli laskettelusuksia myynnissä seuraavin mainostekstein:
"Toimii niin rinteessä kuin sen ulkopuolella"
"Parhaimmillaan parkissa" (24/7-after-ski-sukset?)

:D


Heh, eli hyvännäköset sukset millä ei kuitenkaan tee rinteessä yhtään mitään. Niin mä tuon mainostekstin luen.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Amma

Posts: 2,383

#42386 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Hhhhhah. Sainpas ton satulan selätettyä. Eli korjattua. Vaikka yhenkin reiän kans joutu nysvää joku 20 min. Mut nyt son tehty. Jiihaa.

--
*etsiskel*

wiwi

Posts: 1,575

#42387 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

wiwi, 29.1.2009 12:17:
Ja tänään luennon jälkeen kokeilemaan kuntonyrkkeilyä! Hii!


Ooh, se oli mahtavaa! Varmasti meen ens viikollakin. Huomenna saattaa olla pientä kipua havaittavissa käsissä tosin...

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

pirpeli

Posts: 5,533

#42388 • • Edited pirpeli
Kohta on lauantai ja ens viikolla on vaan yksi iltavuoro.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

vns

Posts: 276

#42389 • • Edited vns
Menin harkkoihin.
Ostin valmiiks kylmäpussei himaan. =D
Koko viikonlopun voi tehä duunii. *joo**hihu*

Jos käy hyvin pääsen ens viikol salille. :F
paupau

Posts: 655

#42390 • • paupau Tuhma Bambi
Gradun sisällysluettelo kohta valmis, jee! Kyllä vähän hikoiluttkin sen kaa..
Miinapiina

Posts: 3,494

#42391 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mä sain viran !!!!! *aplodit* *jiihaa* *pepsodent* *jiihaa* *tanssittel* *hihu* *pepsodent* *jiihaa* *aplodit* *hihu* *aplodit* *jiihaa*

--
pinkki on pop!!!

mariq

Posts: 2,154

#42392 • • mariq
Tänään on todellakin sellanen olo, et on tullu treenattua eilen *iloinen* Olin ekaa kertaa Elixian Boxing tunnilla, ja illal jo täris kädet ku hiirtä liikutti vähän kauemmas oikeelle tai teekupista otti pidemmän hörpyn, ja nytkii näppiksen ja hiiren käyttäminen tuntuu lievästi raskaalta *nauru*
Onpahan tullu mätettyä tarpeeks *hihu* Tätä jos jatkaa kerran viikos ja viel viikottainen combat päälle, ni voipi päästä hartiavaivoista eroon *jiihaa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

mariq

Posts: 2,154

#42393 • • mariq
Toinen päivän *jiihaa* on et haen tänään uuden läppärin *iloinen* (jos jaksan kantaa sen kotiin :D )
MacBook Pro *sydän* ja samaan kyytiin viel näppis ja Aiptekin piirtopöytä *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

rose

Posts: 1,047

#42394 • • rose vakaasti epävakainen

mariq, 30.1.2009 12:36:
Toinen päivän *jiihaa* on et haen tänään uuden läppärin *iloinen* (jos jaksan kantaa sen kotiin :D )
MacBook Pro *sydän* ja samaan kyytiin viel näppis ja Aiptekin piirtopöytä *hihu*



Wow! *whaat* Vähänkö siistii. Ja viel piirtopöytä! Meillä ei oo ees koulussa sellasia käytössä. Saanhan. saanhan mä tulla joskus piirtää sillä *blinkblink* *pepsodent*

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#42395 • • mariq

rose, 30.1.2009 13:10:
---
mariq, 30.1.2009 12:36:
Toinen päivän *jiihaa* on et haen tänään uuden läppärin *iloinen* (jos jaksan kantaa sen kotiin :D )
MacBook Pro *sydän* ja samaan kyytiin viel näppis ja Aiptekin piirtopöytä *hihu*

---

Wow! *whaat* Vähänkö siistii. Ja viel piirtopöytä! Meillä ei oo ees koulussa sellasia käytössä. Saanhan. saanhan mä tulla joskus piirtää sillä *blinkblink* *pepsodent*


Tottakai muru *pus*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

rose

Posts: 1,047

#42396 • • rose vakaasti epävakainen

mariq, 30.1.2009 13:11:
---


---

Wow! *whaat* Vähänkö siistii. Ja viel piirtopöytä! Meillä ei oo ees koulussa sellasia käytössä. Saanhan. saanhan mä tulla joskus piirtää sillä *blinkblink* *pepsodent*

---

Tottakai muru *pus*




Härregyyd, mulla on ihania ystäviä *pepsodent**lmao*

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#42397 • • mariq

rose, 30.1.2009 13:13:
---
Härregyyd, mulla on ihania ystäviä *pepsodent**lmao*


*tirsk* *plur*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

larzizi

Posts: 1,661

#42398 • • larzizi
Tämän päivän teemana "hoida kaikki pakolliset viralliset puhelut". Sain VIHDOIN ja viimein soitettua autokouluun ja varattua itselleni paikan kakkosvaiheeseen. Pari puhelua piti tehdä, että sai kaikki ajot sovittua, mutta hengissä selvisin! Olin jo ihan unohtanut miten leppoisia kyseisen autokoulun tyypit on, molemmat opettajat alkoi jo heittämään läppää puhelun lopussa.

Erääseen työpaikkaankin yritin soittaa pariin otteeseen, mutta ei vastausta. Harmi, mutta tulipahan edes yritettyä!

Nyt voi hyvillä mielin lähteä viikonlopun juhlintaan *hihu* *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

mayah

Posts: 11,313

#42399 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Tilipäivä, siivouspäivä, salipäivä, koti-ilta.

*plur*

--
Being happy is what I do best ^_^

Siren

Posts: 826

#42400 • • Siren Seinäruusu
Kirjotin 288 sanaisen aineen espanjaksi naisen asemasta Suomessa :) Mä oon kuitenki lukenu vasta 2 alkeiskurssia ja nyt on menossa jatko ykkönen, joten oon aika saakelin tyytyväinen *hihu*

Muutenki ollu tehokas perjantai, muutamaa hommaa lukuunottamatta saa olla miehekkeen kainalossa eikä nenä kiinni kirjoissa *hihu* *sydän*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)