päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,651,666 views

Avatar
#41401 • • Muussika Guest
Eilen yks meiän nuori pyysi mua duunissa laulamaan sen kanssa karaokea alakertaan. Olin surkea, mut vitsit et meil oli hauskaa! :D *sydän* Se kyl tsemppas mua ihan kybällä. :)

Tänään oli tosi hyödyllinen ja kiva TCI-koulutuspäivä (Therapeutic Crisis Intervention). Lopuksi juostiin ympäri salia ja kaadettiin toisiamme maahan. :D Harjoiteltiin siis erilaisia kiinnipitotilanteita. Huomenna on vielä toinenkin päivä samaa koulutusta, jee! Saa paljon hyödyllistä teoriaa ja käytännön tietoja ja taitoja.

Olen ostanut kotiin rahapuun ja bambuja. Bambujen nesteytystä varten hankin ison, lasisen vaasin ja sellasia pinkin ja fuksian värisiä kristallikiteitä, jotka turpoaa vedessä ja näyttää ihan kristallinpaloilta turvottuaan n. 4h. Sinne sit voi törkkästä bambut sekaan, kivalta näyttää! *plur*
RiD

Posts: 2,817

#41402 • • RiD Nukemi
Reenit *sydän*

Vihdoinki rupee tupakoinnin lopettaminen auttamaan ja kestää keuhkot taas reenaa ihan vitusti kovempaa. Koko 2½tuntia olin aivan liekeissä tänään ja sain sairaat määrät kohteliaisuuksia hyvästä kamaesta, ukemeista ja perus taijutsusta. Siinä sitten koitin pysyä nöyränä ja sensei pyysi mua demonstroimaan bo-sauvatekniikan jonka sitten näyttävästi ryssin lyömällä itseäni päähän sillä kapulalla kesken tekniikan.

Reenit keskeyty noin 5 minuutiks kun kaikki reenaamassa olevat ja minä revettiin nauramaan.

diggaan.

--
*super* *possu*

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#41403 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
en olis uskonut, että sanon näin... mutta ihana palata
tänään Dubliniin! :D

+ enää alle kuukausi Modeselektorin keikkaan <3
++ uudet lapaset <33

--
dasinoaisnvs

rose

Posts: 1,047

#41404 • • rose vakaasti epävakainen
Eilinen jumppa. Ensi kerralla voin laittaa lisää painoja =) Kohta Ateneumiin piirtämään luokkalaisten kanssa. Mukava aloitus päivälle *hymy*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Freja

Posts: 8,775

#41405 • • Freja Sihteeri
parempi päivä kuin eilen! Toki ne pahat asiat ei oo kadonnu mihkään, mut ku tulee ees vähän sit jotai positiivista asiaa niin se auttaa jo hyvin paljon :))

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#41406 • • mariq
Eilinen fysio *hihu* Löyty vähän uudenlaista diagnoosia näihin niskavaivoihin ja oli tosi mukava ja kiva se fysioterapeuttikin.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jinx

Posts: 2,615

#41407 • • Jinx Superfeminine
Onneks ei tullu sitä räntämyräkkää *iloinen*

--
Pyllykkä

Kon-tiki

Posts: 1,936

#41408 • • Kon-tiki The Unsinkable
Käynnistin puoli tuntia sitten itunesin ja se alkoi kyselee jotain ihmejuttuja ja tyrkyttää muuntoa aac-tiedostoiksi (joo ei kiitti). Muutaman rastituksen jälkeen itunes aukesi tyhjänä. Kirjastosta oli haihtunut 2300 biisiä -- mutta mä sain ne takaisin kirjastoon muutamassa minuutissa *aplodit*

Hyvä minä! itunes tyhjeni viimeksi heinäkuussa ja sillon en osannu palauttaa kirjastoa vaan jouduin tuomaan biisit omista musiikkitiedostoista käsipelillä. Enkä kaikkia ole tuonu vieläkään.
sapeli

Posts: 11,768

#41409 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 19.11.2008 10:28:
Eilinen fysio *hihu* Löyty vähän uudenlaista diagnoosia näihin niskavaivoihin ja oli tosi mukava ja kiva se fysioterapeuttikin.



Toihan kuulostaa lupaavalta! *hymy* Hyvä että on osaavia ihmisiä, ja hyvä että joskus se avun tarvitsija ja osaaja löytävät toisensakin. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DJ Rx

Posts: 2,527

#41410 • • DJ Rx FINRG Recordings

Kon-tiki, 19.11.2008 11:49:
Käynnistin puoli tuntia sitten itunesin ja se alkoi kyselee jotain ihmejuttuja ja tyrkyttää muuntoa aac-tiedostoiksi (joo ei kiitti). Muutaman rastituksen jälkeen itunes aukesi tyhjänä. Kirjastosta oli haihtunut 2300 biisiä -- mutta mä sain ne takaisin kirjastoon muutamassa minuutissa *aplodit*

Hyvä minä! itunes tyhjeni viimeksi heinäkuussa ja sillon en osannu palauttaa kirjastoa vaan jouduin tuomaan biisit omista musiikkitiedostoista käsipelillä. Enkä kaikkia ole tuonu vieläkään.



Yksi syy enemmän olla käyttämättä itunesia, perkeleen keksintö *uros*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#41411 • • Kon-tiki The Unsinkable

DJ Rx, 19.11.2008 12:13:
---
Kon-tiki, 19.11.2008 11:49:
Käynnistin puoli tuntia sitten itunesin ja se alkoi kyselee jotain ihmejuttuja ja tyrkyttää muuntoa aac-tiedostoiksi (joo ei kiitti). Muutaman rastituksen jälkeen itunes aukesi tyhjänä. Kirjastosta oli haihtunut 2300 biisiä -- mutta mä sain ne takaisin kirjastoon muutamassa minuutissa *aplodit*

Hyvä minä! itunes tyhjeni viimeksi heinäkuussa ja sillon en osannu palauttaa kirjastoa vaan jouduin tuomaan biisit omista musiikkitiedostoista käsipelillä. Enkä kaikkia ole tuonu vieläkään.

---


Yksi syy enemmän olla käyttämättä itunesia, perkeleen keksintö *uros*



Kundikaverilla on ipod, niin että kyllä meillä itunesia käytetään jatkossakin. pc:llä vielä, mikä ei ainakaan vähennä sekoiluja ja jännitysmomentteja.

Ja jospa joskus sais jostain iphonen, joka ei sitois itseä Soneran orjaksi.
crissy

Posts: 1,958

#41412 • • Edited crissy
kävin tankkaamassa auton teboil expressillä ja siin oli et 95 maksaa 1.19/l, mut kun aloin tankkaamaan nii mittari näyttikin 1.17e/l !! naapurimittarissa oli 1.19e/l

Kyl se mulle passas!
tiiplis

Posts: 1,043

#41413 • • tiiplis also available in sober
Ei huonoja uutisia *hymy* tosin tässä joutuu odottelemaan vielä koetuloksia mut silti

--
italia litania nainati lailati

Takyon

Posts: 2,945

#41414 • • Takyon Möwkö
Ihanan raikas ja kuiva keli ^_^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Mellu-

Posts: 4,006

#41415 • • Mellu-
Eilinen leffailta ihan itekseni *plur* oli ihan tosi tosi rentouttavaa :)) Tein hyvää ruokaa, katoin hyvän leffan ja löysin mun tosi hyvän piirrustuskynän ja piirtelin pitkästä aikaa ^_^ Uih! praud of mi self :)))

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

*minttu*

Posts: 366

#41416 • • *minttu*

tiiplis, 19.11.2008 14:44:
Ei huonoja uutisia *hymy* tosin tässä joutuu odottelemaan vielä koetuloksia mut silti



Tänäänkö se päivä oli *ding* No mut hyvä jos meni hyvin *iloinen*
Jinx

Posts: 2,615

#41417 • • Jinx Superfeminine
Kaunis auringonlasku *hymy*

--
Pyllykkä

Freja

Posts: 8,775

#41418 • • Freja Sihteeri
Laulaminen! *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

rose

Posts: 1,047

#41419 • • rose vakaasti epävakainen

mariq, 19.11.2008 10:28:
Eilinen fysio *hihu* Löyty vähän uudenlaista diagnoosia näihin niskavaivoihin ja oli tosi mukava ja kiva se fysioterapeuttikin.



*hali* Ihanaa! Toivottavasti saat niskasi kuntoon lopullisemmin.

Mä kävin aurinkoisella kävelyllä ruokatunnilla puistossa =) Ja ostin vihdoin noin 2kk harkinnan jälkeen Finlaysonin Ajatus-kuosisen puuvillakassin, jossa on ulkopuolella pandoja ja sisäpuolella bambuja. Oli vaikea päätös, koska nyt oon ihan liian geneerisen tekstiiliopiskelijan näköinen sen kanssa *justjoo* Mut kai vois huonomminkin olla =P

--
TwistedLife™ Amusement Park

SyndroDome

Posts: 1,103

#41420 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Puhelu päivällä Australiasta piristi kyllä kummasti *hihu*

--
Life is full of choises.