päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,555,443 views

Mark

Posts: 7,311

#40841 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Tänään ostaa liput Filippiineille *jiihaa* Ja perjantai *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#40842 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

IsoLL, 10.10.2008 10:11:
Mulla ei ole mitään syytä olla ihan älyttömän ylettömän onnellinen. Mä en ole rakastunut, mulla ei ole uutta duunia, mä olen välillä vähän tyhmäillytkin, mulla on rahahuolia ja mitä vielä. Mutta silti, mun vatsanpohjassa on sellanen kutkuttava möntti, joka saa mut vain hymyilemään ja nauramaan ääneen. Ja liihottelemaan. Ja laulamaan ja ja ja...

Ei saakeli. Onkohan tää jotenkin hormonaalista vai onko mulla vaan päässä vähän vikaa *plur*

Ja viikonloppukin ja kaikkee. *plur* PLUR *plur*



Tiedän fiiliksen mä saan näitä kohtauksia myös aikas usein ja silloin tulee mietittyä että nytkö se totaalinen flippaaminen sitten tapahtui :)

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Miinapiina

Posts: 3,494

#40844 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kävin ostaa uusia vaatteita *hymy*
huomenna ostoksille mussukan kanssa *hihu*

--
pinkki on pop!!!

Takyon

Posts: 2,945

#40845 • • Edited Takyon Möwkö
*nuotti* You and me baby ain't nothing but mammels so let's do it like they do on the discovery channel *nuotti*
- Bloodhound Gang - Bad Touch

Loistava biisi mut toi pitäis ehdottomasti olla jokaisen ihmisen elämänohjeena niin tämä maailma olisi paljon mukavampi paikka elää *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,775

#40846 • • Freja Sihteeri
Pitkästä aikaa äipän ja iskän luona, ja on aika jees.
Ei aina tarvi riekkua viikonloppusin kaupungilla ja dokaa paska liksa kurkusta alas.

Uus kamera on vallan ihana, ja hypistelen sitä koko ajan. Kivoja kuviakin tuli jo matkalla asemalta toiselle puolen jokee. Tai järvee. Vai mikä toi o. En mä tiiä, vesi. :D

Vois mennä pian nukkuu :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Samu81

Posts: 1,224

#40847 • • Samu81 kokolihaa
Liioittelematta 4h siivosin kämppää *hikoil*
Vielä jäin paljon tekemistä, mutta pääasia että olohuone ja eteiskäytävän ym. -tilat tulivat hinkattua huolella. Saunakin näyttää olevan juuri sopivasti valmiina. Sen jälkeen vähän kotihifiasenteluita ja tämän perjantain voisi kruunata jokin maukas elokuva :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Sparkling

Posts: 740

#40848 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Kävin pari tuntii keilaamas. Oli kivaa ja jeesas muuten huonosti mennyttä päivää :)

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

rose

Posts: 1,047

#40849 • • rose vakaasti epävakainen
Mä rakastan yliopistoliikunnan tuomia mahdollisuuksia! Tiistaina kokeilin latinotansseja (aika heikolla menestyksellä, mutta tulipa kokeiltua), torstaina oli aivan mahtavaa afrotanssimassa, tänään kivan rauhallista joogassa ja rentoututustunnilla ja huomenna lisää joogaa sekä pilatesta =) Ja mä oikeesti maksan tästä huvista 80e/vuosi! Enkä oo vielä kokeillu kaikkea *tirsk*

--
TwistedLife™ Amusement Park

pirpeli

Posts: 5,533

#40851 • • pirpeli
Kiiasta tuli eilen isosisko*hihu* Neidillä on nyt pikkusisko "Suhru"*plur*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

akir0

Posts: 2,554

#40852 • • akir0 idleRPG champion 2009
Fyysinen työnteko!
Jutu

Posts: 3,054

#40853 • • Jutu Blondi
Hää&rakkaus messut! *plur* Ja siihen liittyen: ei tarvinnut maksaa sisäänpääsymaksua kun joku nainen antoi mulle ylimääräisen kutsun ja sitten takas tullessa ei tarvinnut maksaa junalippua kun ei siellä näkynyt sitä äijää.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Freja

Posts: 8,775

#40854 • • Freja Sihteeri
Kauniimpi sää ulkona kuin eilen. Ollaan lähös ulkoileen pian, kamera lähtee mukaan.
Ei enää montaa päivää niin Vaasa kutsuu *hihu*

Elämä on ihan jees. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#40855 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tuli sanottuu faijalle mahollinen uudenvuoden lupaus et kumpikin on tipatta 3kk ajan niin et jos sä et ota ni mä en ota ja mahollisesti jatketaan siitä eteenpäin hommaa. pääsin myös huutamaan tunteet pihalle samasta alkoholismiasiasta ja toteamaan et kumpikin on niin samanlainen ja niin yhtä vitun urpo...mitä nyt isukki ei oikeen tuntunut lopulta tajuavan itselleen anteksi antamisen käsitettä...kumpikin on alkoholin alaisena joten ei mikään ihme

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jinx

Posts: 2,615

#40856 • • Jinx Superfeminine
Ihana päivä ja kaunis ruska *iloinen*

--
Pyllykkä

Mark

Posts: 7,311

#40857 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Individual, 10.10.2008 13:10:
Martti Ahtisaarelle Nobelin rauhanpalkinto. *hihu*



Tää oli kyl tosi kova juttu! Onnee Martille *joo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

mariq

Posts: 2,154

#40858 • • mariq
Oli mahtava tuuri tänään *iloinen* Olin tulossa junalla Lahdesta Helsinkiin ja just just ehdin junaan mutta en ehtiny käymään automaatilla. Aattelin et eipä silti mitään, eikös elektron käy nykyään joka paikassa (oon maksanu ostoksia Egyptissäkin tolla kortilla) ja jotenkii olin siis siinä uskossa et se käy myös junassa.
Noh, eipä käy. Konduktööri oli vielä tosi epäkohtelias ja tyly. Ne kyllä varmaan näkee kaikenlaisia ihmisiä työssään, mut oli se musta silti aika tarpeetonta. Sanoi ettei usko ettenkö tiennyt ettei elektron käy ja että todennäköistä hänen mielestään on, että jos menisinkin automaatille niin mun tilillä ei olisi edes rahaa jne.. Viereisellä penkillä istunut mies puuttui konnarin tylyttämiseen sanomalla, että kyllähän ihmisille erehdyksiä sattuu ja että mä näytän ihan rehelliseltä kuitenkin. Ei se konnari sitten sakkoa kuitenkaan kirjoittanut, vaan sanoi että jäät sitten seuraavalla pois.

Mäntsälässä siis rupesin harmissani kasaamaan tavaroitani, kun kyseinen viereinen herrasmies sanoi, että voi kyllä ihan mielellään lainata mulle sen lippurahan, etten mun tarvitse odotella tuntia seuraavaa junaa. Olin ihan *ding* *whaat* *plur*
Laitoin äsken tilisiirron hänelle tuosta lipun hinnasta ja oon vieläkin vähän äimänä. Tosi hienoa huomata että maailmassa on vielä erittäin ystävälllisiä ja luottavaisia ihmisiä *hymy*
Mies kertoi että hän on itsekin joskus yrittänyt maksaa elektronilla junassa siinä onnistumatta, mutta hänelllä sattui kuitenkin olemaan myös tarpeeksi käteistä mukana eikä jäänyt hänkään junasta.

Tästä tapahtumasta tuli tosi hyvä mieli ja sellainen olo, et haluun olla ystävällinen koko maailmalle. Antaa hyvän kiertää *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

KooKie

Posts: 4,338

#40859 • • KooKie aka. Petress Pan

mariq, 12.10.2008 16:14:
Tarinointia mukavasta miehestä junassa



Tämä sai mutkin hymyilemään kuin naantalin aurinko. *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

wiwi

Posts: 1,575

#40860 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Kiva viikonloppu siskon ja lapsuudenystävän kanssa. Hauska huomata, että kyllä joku vielä yhdistää sellaiseenkin ihmiseen, jonka kanssa ei ole ollut juurikaan tekemisissä moneen vuoteen.

Oli myös mukava kuulla, että (ainakin jotkut) ihmiset voivat muuttua. Ystävä kertoi törmänneensä hetko sitten poikaan, jonka kanssa oli peruskoulussa samalla luokalla. Nuorempana tää poika oli kunnon kusipää, joka ilkeili kaikille ja kiusasi koulukavereitaan. Nyt, melkein 10 vuotta myöhemmin, hän pahoitteli aikaisempaa käytöstään ja kertoi myös soittaneensa koulussa kiusaamalleen tytölle ja pyytäneensä anteeksi.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.