päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,938,805 views

Saara

Posts: 1,954

#40561 • • Saara #2970
Soneran uusi banneri :D.

Tänään ulos tuulettumaan ja ennen sitä shoppailemaan kaupungille.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Freja

Posts: 8,775

#40562 • • Freja Sihteeri
Ei darraa! Duunikaverilla taitaa kyl olla munkin eestä *nauru*
Kohta kummitädin luo, näkee myös muita sukulaisia *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Septique

Posts: 441

#40563 • • Septique
Ahhhh hyvä fiiwis päällä ja tänää dokaa isolla kädellä. Kaverin tuparit ja näkee taas jengiä!
Adorable

Posts: 103

#40564 • • Adorable
Ihana ilta tulossa! Poitsu menee hoitoon niin äippä pääsee juhlimaan eilisiä synttäreitä hyvässä seurassa *jiihaa*
Sphyxia

Posts: 3,308

#40565 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Ihana, lämmin ja aurinkoinen sää. *hihu* Vasta nyt kehtasi palata tänne sisälle. *tirsk*
-Casper-

Posts: 1,363

#40566 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
Aikamoiset pirskeet tulossa tänään*hihu*
SyndroDome

Posts: 1,103

#40567 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Kevyt aamulenkki 13 kilsaa takana *plur* Tai no "aamu" lenkki *nauru* Kellohan on näköjään neljä päivällä.. No tuli vähän nukuttua univelkoja pois. "hieman" väsytti 9 päivän duuni ja treeni putken jälkeen *haukottel* *hikoil*

Eilen olin aika maani myynyt. Oli tosi nihkeet fiilarit ja ikävä kamuja jotka on maailmalla *uuh* No ikävä on toki vieläkin, mut sainpahan kerrankin nukuttua kunnolla. Väsyneenä kaikki näyttää ja tuntuu aina paljon pahemmalta kuin todellisuudessa onkaan.

--
Life is full of choises.

wiwi

Posts: 1,575

#40568 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Syysaurinko <3 Sain tiskattua ja aiottu selvä viikonloppu vaikuttaa toteutuvan. Ehkä ens viikolla ei tarvitse hajoilla niin kuin viime aikoina muuten.

Ja tänään tavastialle kuuntelemaan hippiskeidaa! Yli kaksi vuotta siitä kun olen viimeksi nähnyt Profeetan livenä. *sydän*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

anis

Posts: 2,451

#40569 • • anis
Sain tänään ruusun yhdeltä asiakkaalta *plur*. Vähänkö mä oon onnellinen! :)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#40571 • • Muussika Guest

anis, 21.9.2008 10:22:
Sain tänään ruusun yhdeltä asiakkaalta *plur*. Vähänkö mä oon onnellinen! :)



Wautsi, susta selkeesti tykätään! :) Enkä kyllä yhtään ihmettele, oothan varmasti sellanen raikas värikäs tuulahdus työpaikallasi. *hihu*

Ite ihailen tota aurinkoa tuolla, ja lähenkin tästä ihailemaan sitä kohta tonne pihalle. *sydän*

Vähän tosin harmittaa, kun yövuoroputken jälkeen en oo oikeen onnistunut kääntämään rytmiä kunnolla normaaliksi, ja tänäänkin nukuin ihan liian myöhään. :/ Noh, nyt kunnolla ulkoilua ja urheilua nih kyllä tää tästä!
anis

Posts: 2,451

#40572 • • anis

Vampyrella, 21.9.2008 15:43:
---
anis, 21.9.2008 10:22:
Sain tänään ruusun yhdeltä asiakkaalta *plur*. Vähänkö mä oon onnellinen! :)

---


Wautsi, susta selkeesti tykätään! :) Enkä kyllä yhtään ihmettele, oothan varmasti sellanen raikas värikäs tuulahdus työpaikallasi. *hihu*

Ite ihailen tota aurinkoa tuolla, ja lähenkin tästä ihailemaan sitä kohta tonne pihalle. *sydän*

Vähän tosin harmittaa, kun yövuoroputken jälkeen en oo oikeen onnistunut kääntämään rytmiä kunnolla normaaliksi, ja tänäänkin nukuin ihan liian myöhään. :/ Noh, nyt kunnolla ulkoilua ja urheilua nih kyllä tää tästä!



Ja helkutti menin unohtamaan sen kukan sinne duuniin*toktok*. Aiih, sullakin vaikeuksia öiden jälkeen saada rytmit takaisin? Mulla ei ehkä niinkään rytmin takaisin saamisessa mutta sitten nukkuminen yövuoron jälkeen saattaa olla niin ja näin.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#40573 • • Muussika Guest

anis, 21.9.2008 15:45:

Ja helkutti menin unohtamaan sen kukan sinne duuniin*toktok*. Aiih, sullakin vaikeuksia öiden jälkeen saada rytmit takaisin? Mulla ei ehkä niinkään rytmin takaisin saamisessa mutta sitten nukkuminen yövuoron jälkeen saattaa olla niin ja näin.



No höh! Eiköhän se kukka siellä odota. :)

Jooh, kun on tottunut tekemään noita 14h vuoroja useemman putkeen ja menemään tutu aa aa tossa kymmeneltä aamulla, niin ei oikeen heti kykene kääntämään rytmiä. Mähän nukkusin vaikka 20 asti illalla. *hih* Ja valvoisin ku mikäkin lepakko.

Eilen leikin oikeestikin lepakkoa himassa, oli siivet ja kaikki... *lmao*
Freja

Posts: 8,775

#40574 • • Freja Sihteeri
Ihan hemmetin kaunista ulkona. Joutu iha välil pysähtyyn ja nauttiin auringonsäteistä.
Plus et satsumoita kaupasta, iiih! *plur*
:)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

^Petunia

Posts: 888

#40575 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Freja, 21.9.2008 18:27:
Ihan hemmetin kaunista ulkona. Joutu iha välil pysähtyyn ja nauttiin auringonsäteistä..


Siis aivan ihanaa!! *plur*
Pitkä kävelylenkki Kaivarin rannassa ja munkki-kahvilla Karusellissa *slurps*
Avatar
#40576 • • Sunshine^82 Guest

^Petunia, 21.9.2008 19:06:
---
Freja, 21.9.2008 18:27:
Ihan hemmetin kaunista ulkona. Joutu iha välil pysähtyyn ja nauttiin auringonsäteistä..

---

Siis aivan ihanaa!! *plur*
Pitkä kävelylenkki Kaivarin rannassa ja munkki-kahvilla Karusellissa *slurps*



Pitää kyllä todeta sama, kyllä syksy on sitten kaunista aikaa! *hihu*
Samu81

Posts: 1,224

#40577 • • Samu81 kokolihaa

MiMoSa, 19.9.2008 12:03:
---
Samu*, 19.9.2008 10:09:
-Edessä toivottavasti nasta viikonloppu Jyväskylän yöelämään tutustuessa & erästä tärkeää kaveria nähdessä.
-Lauantaiksi liput stand-up koomikko Flip Schultzin keikalle Jyväskylässä.

---

Siinähän sitä onkin tutustumista...*tirsk* Stand up:ia voin kans suositella lämpimästi kaikille.*joo*




*hihu*

No oli siellä ainakin oman hotellin kaiketi suht uusi yökerho aikamoinen yllätys *hikoil*
Veti ihan vertoja näille Häslingin ykköskapakoille mitä puitteisiin tulee. Ne yläkerran loosit ja se systeemi kuinka se oli porrastettu. Teki muhun aikamoisen vaikutuksen, kyseessä oli siis se jokin Night Jyväskylä tms. :)


Tämän päivän :) onkin nimenomaan ko. Jyskälän reissun onnistuminen. Siellä oli tosi kivaa frendien kanssa 2 päivää, iltaa, yötä ja Jyskälään takas muuttaneen frendin näkeminen pitkästä aikaa = parhautta :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

MiMoSa

Posts: 1,664

#40578 • • MiMoSa

Samu*, 21.9.2008 19:13:
*hihu*

No oli siellä ainakin oman hotellin kaiketi suht uusi yökerho aikamoinen yllätys *hikoil*
Veti ihan vertoja näille Häslingin ykköskapakoille mitä puitteisiin tulee. Ne yläkerran loosit ja se systeemi kuinka se oli porrastettu. Teki muhun aikamoisen vaikutuksen, kyseessä oli siis se jokin Night Jyväskylä tms. :)


Juu, se Night on kyl ihan mesta paikka.*joo* Tosin en kyl oo ehtinyt käymään kun pari kertaa, se tosiaankin avattiin vasta 2kk sitten. Ainakin nyt näin alkuun se on vetänyt tosi hyvin porukkaa ja toivon että vetää jatkossakin. Tuleepahan vähän kilpailua meidän sedulalle.*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

maikki83

Posts: 38

#40579 • • maikki83
Ei ihan tämän päivän asia mutta kuitenkin meille syntyi dj darknesin kanssa ihana pikku poika 16.9.08 hymyilyttää vaan joka päivä
alphamagic

Posts: 3,628

#40580 • • alphamagic
Viel 3 päivää saigonii jesjesjou.
Kävin ostaa vihdoin tarpeet portfolioon ja kaikkee muuta mitä tarviin, nyt voin jopa oikeesti käydä töihin :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.