päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,376 views

Maihku

Posts: 1,186

#40421 • • Maihku neiti hankala
jeij, näyttäis vähän siltä että pääsis vihdoinkin muuttamaan *hihu*
Jutu

Posts: 3,054

#40422 • • Jutu Blondi
Oma puhelin tuli huollosta *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Greed

Posts: 178

#40423 • • Greed Esp`03
Opiskelijabileet *känni*

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Freja

Posts: 8,775

#40424 • • Freja Sihteeri
Ei vitsit, ku on vaa jotenki ihan älyttömän hyvä fiilis! Löysin yhen vanhan biisin mistä en ikinä tienny nimee tai esittäjää, ja tänää si vahingossa sen kuulin. Ny oon kuunnellu sitä ja löytäny samal muita vanhoja helmiä.
Voi muistot, voi fiilis, voi syksy, voi elämä, voi hitto oikeesti <3
Huomennakin on jo torstai... Ja sit perjantai.

Iih. Sori pluristelu, mutku elämä on vaa nii ihanaa *plur* *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

Posts: 1,489

#40425 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 10.9.2008 14:19:
aamupäivän ostokset *sydän* *plur* *hihu* *pihkassa* *sydän*

halusin niin kovin yhtä juttua, ja luulin etten voi saada sitä (olin eilen todella pettynyt), ja sit kuitenkin sainkin sen... oon niiiiiiin onnellinen *hihu*




*plur**sydän*

--
ei se väärin ole.

RiD

Posts: 2,817

#40426 • • RiD Nukemi
Tänään reeneissä muistin miks rakastin harrastamaani lajia, sellanen idiootin into iski ja oli helvetin kivaa, hetken tätä ootellukkin ku rupes jo vaiheessa tuntuman puulta. <3

--
*super* *possu*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#40427 • • Lost-Soul los pallos
LOMA LOMA LOMA

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Freja

Posts: 8,775

#40428 • • Freja Sihteeri
*plur*!!
Sain saldovapaata pari päivää lokakuussa *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#40429 • • Edited Muussika Guest
Vaiks pitikin taas kääntää rytmi ''normaaliksi'' siitä huolimatta, että eilen pääsi nukkumaan aamukymmeneltä ja heräsi iltakuudelta, niin olo on silti hyvä. :) Sain mä jonkun verran nukuttua. Veikkaan, että noilla meidän iltakävelylenkeillä on osuutta asiaan - aivot saa happea juuri ennen nukkumaanmenoa ja mieli lepää. <3 Muutettiin kyllä hyvälle seudulle hyvien kävelypolkujenkin suhteen. :)

Eilen tein myös herkullista tomaatti-valkosipuli-pesto -keittoa, ja nautin sitä uunituoreen valkosipulivoipatongin kanssa. *slurps* Oli niiiiin hyvää et fiilistelen vieläkin! :P
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#40430 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
hain ens viikolla kolmea palkatonta vapaapäivää,
mutta sainki koko viikon ihan normivapaana! :)

en enää muistanut, että mulla oli vielä yksi viikko
valmiiksi lomaa buukattuna, yay!

--
dasinoaisnvs

Jinx

Posts: 2,615

#40431 • • Jinx Superfeminine
Ihana aamu :)

--
Pyllykkä

Siren

Posts: 826

#40432 • • Siren Seinäruusu
Oon niin innoissani ja haljeta riemusta!!! Sain vihdoinki vastauksen Espanjan päästä, jossa kerrottiin että mut tullaan hakemaan lentokentältä ja viedään asunolle jossa asun kahden portugalilaisen kanssa ja vuokra on vaan 200 euroa kuussa + jotain kustannuksia päälle *jiihaa* Mä kun luulin että vuokra tulee olee 450 e kuussa ja näin jo itteni kyhjöttämässä yksin jossain kouluasuntolassa mut toi kuulostaa hauskalta ja kieltä oppii kun noiden kans juttelee *hihu* *tanssittel* Ekaa kertaa oon näin innoissani koko prosessin aikana *hihu* *riemustahalkeil*


*plur* tää + 7 päivää viel jälellä *plur* (*hikoil* & *jännittel*)

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

ipe

Posts: 1,845

#40433 • • Edited ipe X-Rust / Holvi
tupo-palkankorotus. 1.9. alkaen käteen jää taas peräti 35,25€ enemmän kuussa.
\\\\o/ OMG!

Tosin kaikki kulut on inflaation myötä nousseet niin paljon että tuokin korotus on jo syöty moneen kertaan. Kiitos hallitukselle mm. terveyskeskus- ja päivähoitomaksujen, sekä polttoaine- ja viinaveronkorotuksista!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Avatar
#40435 • • Taika Guest
meille tuli palkankorotukset ja käteen jää peräti 77e enemmän kuin ennen (mikä on tämän hetkisessä henkilökohtaisessa konkurssissa enemmän kuin tarpeen). *aplodit*
surullisen asian tästä tekee se, että ansaitsen nyt kohta viiden vuoden alalla työskentelyn jälkeen sen verta kuin monilla muilla aloilla on vähimmäispalkka. et ei silloin lukion jälkeen ammattia "valitessa" vissiin käynyt noi palkka-asiat mielessä*justjoo*

onneksi kuitenkin on aina alan vaihto mahdollisuus olemassa jos tää työ alkaa joskus liikaa nyppimään.
sapeli

Posts: 11,768

#40437 • • sapeli jokukukamikä?
Hihii, tuli yhdeltä asiakkaalta kehut... *hihu* Antaa uskoa siihen että ehkä mulla tässä firmassa on tulevaisuus. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Optik

Posts: 1,691

#40438 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Se ois niinku perjantai... ainaki mulla.

Dataluolaan tehdään patteriremonttia huomenna, joten töihin ei tartte kuulemma tulla vasta ku maanantaina!

Oh joy!

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Maihku

Posts: 1,186

#40440 • • Maihku neiti hankala
uudet kengät^^