Ei vitsit, ku on vaa jotenki ihan älyttömän hyvä fiilis! Löysin yhen vanhan biisin mistä en ikinä tienny nimee tai esittäjää, ja tänää si vahingossa sen kuulin. Ny oon kuunnellu sitä ja löytäny samal muita vanhoja helmiä.
Voi muistot, voi fiilis, voi syksy, voi elämä, voi hitto oikeesti <3
Huomennakin on jo torstai... Ja sit perjantai.
Iih. Sori pluristelu, mutku elämä on vaa nii ihanaa
Tänään reeneissä muistin miks rakastin harrastamaani lajia, sellanen idiootin into iski ja oli helvetin kivaa, hetken tätä ootellukkin ku rupes jo vaiheessa tuntuman puulta. <3
Vaiks pitikin taas kääntää rytmi ''normaaliksi'' siitä huolimatta, että eilen pääsi nukkumaan aamukymmeneltä ja heräsi iltakuudelta, niin olo on silti hyvä. :) Sain mä jonkun verran nukuttua. Veikkaan, että noilla meidän iltakävelylenkeillä on osuutta asiaan - aivot saa happea juuri ennen nukkumaanmenoa ja mieli lepää. <3 Muutettiin kyllä hyvälle seudulle hyvien kävelypolkujenkin suhteen. :)
Eilen tein myös herkullista tomaatti-valkosipuli-pesto -keittoa, ja nautin sitä uunituoreen valkosipulivoipatongin kanssa. Oli niiiiin hyvää et fiilistelen vieläkin! :P
Oon niin innoissani ja haljeta riemusta!!! Sain vihdoinki vastauksen Espanjan päästä, jossa kerrottiin että mut tullaan hakemaan lentokentältä ja viedään asunolle jossa asun kahden portugalilaisen kanssa ja vuokra on vaan 200 euroa kuussa + jotain kustannuksia päälle Mä kun luulin että vuokra tulee olee 450 e kuussa ja näin jo itteni kyhjöttämässä yksin jossain kouluasuntolassa mut toi kuulostaa hauskalta ja kieltä oppii kun noiden kans juttelee Ekaa kertaa oon näin innoissani koko prosessin aikana *riemustahalkeil*
tupo-palkankorotus. 1.9. alkaen käteen jää taas peräti 35,25 enemmän kuussa.
\\\\o/ OMG!
Tosin kaikki kulut on inflaation myötä nousseet niin paljon että tuokin korotus on jo syöty moneen kertaan. Kiitos hallitukselle mm. terveyskeskus- ja päivähoitomaksujen, sekä polttoaine- ja viinaveronkorotuksista!
Nyt on menossa kaikkien aikojen sienisyksy. Kattokaa vaikka tätä keskustelua "kun minä lähden tattiin niin joutuu tulemaan junalla 30 tavaravaunun kanssa takaisin joissa kaikissa on tattia ja vielä ohjaamossakin"
meille tuli palkankorotukset ja käteen jää peräti 77e enemmän kuin ennen (mikä on tämän hetkisessä henkilökohtaisessa konkurssissa enemmän kuin tarpeen).
surullisen asian tästä tekee se, että ansaitsen nyt kohta viiden vuoden alalla työskentelyn jälkeen sen verta kuin monilla muilla aloilla on vähimmäispalkka. et ei silloin lukion jälkeen ammattia "valitessa" vissiin käynyt noi palkka-asiat mielessä
onneksi kuitenkin on aina alan vaihto mahdollisuus olemassa jos tää työ alkaa joskus liikaa nyppimään.