päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,719 views

Avatar
#381 • • Relic Guest

kei:
Työsopimus vakinaistetaan, lööytyi kämppä ja vielä edukkaalla vuokralla, rakkaan kaverin kanssa on otettu ratkaiseva askel vanhojen kaunojen sopimiseen ja söin eilen kesän ensimmäiset mansikat maailman ihanimman ihmisen kainalossa.
*plur*






\o/ \o/ iloitsen sinunkin puolestasi
keisha

Posts: 1,394

#383 • • keisha bullet with butterfly wings

Relic:
---
kei:
Työsopimus vakinaistetaan, lööytyi kämppä ja vielä edukkaalla vuokralla, rakkaan kaverin kanssa on otettu ratkaiseva askel vanhojen kaunojen sopimiseen ja söin eilen kesän ensimmäiset mansikat maailman ihanimman ihmisen kainalossa.
*plur*

---





o/ o/ iloitsen sinunkin puolestasi


Ja mikä parasta, tämä *iloinen* taitaa pysyä kasvoillani pidempäänkin kuin päivän...

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

hallucinogen

Posts: 8,190

#386 • • hallucinogen Edain
HIIIHOOOO uudet mortit menee inttiin, kavereita myös menossa *nauru* Että mä oon ilonen kun muutkin joutuu sinne paska mestaan *piis**nauru*

--
pikku-*possu*

J.J.

Posts: 216

#387 • • J.J. Mutta missä on..?
KESÄ ALKO!!! *plur**iloinen**nauru**hih* *heiii*
Aurinko paistaa, on lämmintä - ei oo totta!

--
"Kuolema kuittaa univelat"

ezzy

Posts: 8,060

#388 • • ezzy Droid-pappa
uaaaauaaa, tänään lähdetään lomalle kehä 3:lta Poriin Jazzailemaan, moikkaan kavereita ja sukulaisia :) *sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#389 • • UnityF joo just se
KEI RAKAS ONNEX OLKOON!!!!

niih ja mun päivän *hymy* on että eilen Late korjasi mun kännykän ja mut saa vihdoin ja viimein kiinni taas senkin kapineen kautta.*plur*

niih ja ulkona on sika lämmin joten mä taidan nyt lähtee sinne hortoilemaan..... voih ihanaa kesä, kaverit ja musiikki.*plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur*
hrdkvr

Posts: 3,929

#390 • • hrdkvr KURGO
sain 200 e palkankorotuksen ja muija sai 100e...ja vakkariviran
-nimim. haha tuo0 onnea-

[muokattu 15.7.2003 14:17]

--
-keep it hard-

keijukainen

Posts: 1,599

#391 • • keijukainen kiksumurmeli
Aivan ihana ilma ja parin tunnin päästä pääsee oman kullan kainaloon *plur**sydän*

--
*seepla*

Roger Roger

Posts: 3,372

#392 • • Roger Roger Kentti
Työt alkoi. Voi tätä onnea*iloinen**iloinen**iloinen*. H*ton pitkä työttömyys on ainakin väliaikaisesti ohi.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Elsa F

Posts: 2,763

#393 • • Elsa F Koululainen :)

Roger Roger:
Työt alkoi. Voi tätä onnea*iloinen**iloinen**iloinen*. H*ton pitkä työttömyys on ainakin väliaikaisesti ohi.



Onneks olkoon viel kerran!*plur*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

äm

Posts: 2,376

#394 • • äm
Äm ja Hyperventilaatio tänään stadissa kadulla:
Hyperventilaatio ihailee juuri ostamaansa esivahvistinta, eli tässä tarinassa ”värkkiä”.

Äm: (ohikulkevasta tytöstä) ”Onpas tytöllä läpinäkyvä hame”.
Hyper kohottaa katseensa laatikosta ja toteaa: ”Oho, niinpäs onkin”.
Seuraa pieni hiljainen hetki Hyperin räplätessä vahvistinta ja sitten tämä toteaa: ”On kyllä hieno värkki”.
*nauru**nauru**nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#395 • • hyperventilaatio Guest

äm:
Äm ja Hyperventilaatio tänään stadissa kadulla:
Hyperventilaatio ihailee juuri ostamaansa esivahvistinta, eli tässä tarinassa ”värkkiä”.

Äm: (ohikulkevasta tytöstä) ”Onpas tytöllä läpinäkyvä hame”.
Hyper kohottaa katseensa laatikosta ja toteaa: ”Oho, niinpäs onkin”.
Seuraa pieni hiljainen hetki Hyperin räplätessä vahvistinta ja sitten tämä toteaa: ”On kyllä hieno värkki”.
*nauru**nauru**nauru*



Täs oli huippu tilannekomiikkaa. Se muija kääntyi vielä katsoon, kun kuuli. *hymy*
Muutenkin päivä on ollut hyvä. Sain shoppailtua uusia bileretkuja ja esivahvarin. *hih*
Cloud

Posts: 2,162

#396 • • Cloud Game Freak
Tänään päivällä ja nyt kun muistelen sitä. Eli Olin tänään kellunta altaassa makoilemassa ja rauhottumassa ja siellä soi samalla Orbitaali... MMmmMMm Ja tietysti nyt kun kuuntelen taas Orbitaalia ja muistelen sitä hetkeä... Vesi on vain paras elementti.

[muokattu 15.7.2003 23:18]

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

nomic

Posts: 4,120

#397 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
no ei ehkä ihan tän päivän mut tän kuukauden mukavin asia ehkä on se että promo cd on vihdoinki valmis!
no sitä en ala täs mainostaa koska tiedän että se on ärsyttävää...mutta vähä erilaista musaa...
joo no muutenki päivän hymy tuli esille tänään oltiin muutaman kaverin kans dösäs(linja autossa)*nauru* piti selventää koska muuten joku olisi valittanu*iloinen*
nii kuiteski ku oltii siin ei jaksanu tehdä mitää ja mä keksin näyttää keskaria *dissaa* kaikille jotka käveli tai ajoi dösän ohi...no okei toi on todella lapsellista ja typerää mut niin oon minäkin*hih* no siinä näytettiin keskaria joskus takana tulevalle dösälle, valoihin jääneille autoilijoille ja monile muille...mutta eihän tämmöistä tarvii ottaa vakavasti oltiin vaa nii väsyneitä eikä mitää sanottavaa niin sillon pitää tehdä jotakin todella typerää *vink*
ps.kaikki jotka näki tänään tikkurila-mikkola välimaastossa bussista rumia sormia niin pyydän anteeksi ajattelemattomuuttani mutta putki-aivojen piikkiin...*hih*
Anne

Posts: 424

#398 • • Anne The Apina.
huomena on perjantai. ja huomena on vapaapäivä. ja huomena paistaa aivan varmasti aurinko. *iloinen**heiii*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

POSER

Posts: 800

#399 • • POSER Wimp and Poser
Muija tulee tänään Prahasta, jossa on majaillut jo liian pitkän aikaa *plur**plur**plur**plur*

--
Keppiä Jehoville!

Claquesous

Posts: 3,206

#400 • • Claquesous viidettä kolonnaa
sain mun Dancevalley-lipun tänää käteeni postist*iloinen*

--
32. of December