päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,644,181 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#23661 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
huominen hymyilyttää jo valmiiksi... kaikki ihunat (konemusastatykkäävät) ystävät ja überihana Iijuska on paikalla, pääsen hippaa tooodella loistavien tyyppien kanssa ! ! ! hip hei *pepsodent*

tulee olee U L E E T A ! ! ! *jiihaa*

ja kun vielä koulujutut tänään natsas ni hymyilyttää ehdottomasti!

ja se kun miro sanoi aamulla miinalle "nakastan sua" ja halas vielä sitä, ni kyllähän mammaa hymyilytti... oli aika liikkis hetki *sydän*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#23662 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

*minttu*, 23.11.2006 11:14:
meitin koira on paranemaan päin=) lääkärireissuakaan ei tarvittu, vaikka yöllä näytti viel pahalta!



mikäs hauvalla on??

--
pinkki on pop!!!

larzizi

Posts: 1,661

#23664 • • larzizi
Nyt alkoi tämän tytön viikonloppu ja loppuu vasta tiistaina *iloinen*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KooKie

Posts: 4,338

#23665 • • KooKie aka. Petress Pan

larzizi, 23.11.2006 13:05:
Nyt alkoi tämän tytön viikonloppu ja loppuu vasta tiistaina *iloinen*



*grr*luulin, että mulla alkoi viikonloppu, mutta mulla on huomenna erään tutkielman esittely filosofian maikalle ja liukasrata-ajoa heti aamutuimaan. Plus mun teh viikonloppu meneekin duunissa. Säälittävää. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

larzizi

Posts: 1,661

#23666 • • larzizi

KooKie, 23.11.2006 13:10:
*grr*luulin, että mulla alkoi viikonloppu, mutta mulla on huomenna erään tutkielman esittely filosofian maikalle ja liukasrata-ajoa heti aamutuimaan. Plus mun teh viikonloppu meneekin duunissa. Säälittävää. :D



Onnea huomiselle *pepsodent*

Mulla ei ole yhtään ainutta pakollista menoa mun viiden päivän viikonlopun aikana *iloinen*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Fresia

Posts: 764

#23667 • • Fresia vähän outo
Intian reissu oli aika uskomaton *pepsodent* Outoa, että vielä 12 tuntia sitten tallustelin vanhan Delhin katuja...

Mut oli valittu ainejärjestön varapuheenjohtajaksi *hymy* Ja muutenkin tuleva hallitus vaikuttaa koostuvan erinomaisista tyypeistä *joo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

mza

Posts: 2,954

#23669 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Aaahhhh!
Uudet skinit ja sauvat.
Nyt vielä kun tulis tuota lunta oikein kunnolla.
*iloinen*
Freja

Posts: 8,775

#23670 • • Freja Sihteeri
Mul oli koko helvetin viikon ollut mielessä sellaset ihanat pinkit lapaset, ni tänään mä sitten päätin käydä ostamassa ne *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Foxmagon

Posts: 1,329

#23672 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Päivän ihanin bongaus: Ylisöpö leivänpaahdin joka paahtaa leipiin "I LOVE YOU" -tekstin. *plur*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#23673 • • cjet Guest
Opinnäytetyö nytkähti eteenpäin. Opettaja oli jo muhun yhteydessä. Lähiaikoina luultavasti alkaa se vitullinen puurtaminen mut oonpas silti onnellinen kun saan sen pois alta. *hihu*
illusion

Posts: 1,061

#23674 • • illusion team-sauna :D
Jeii:) 150 kappaleen satsi valotikkui tuli kanadasta*hihu*
embie

Posts: 531

#23675 • • embie Shwoopsie poo
Vaikka tänään on ollu ihan paska ilma ja kotiin tullessa oli kengät ja sukat lits läts märät niin:
ostin tänää paljon isoja pöytäkynttilöitä jotka palaa kauniisti tuossa ikkunalla... vähän tunnelmamusiikkia ja avot!
ja myöhemmin vielä joogaamaan...*hihu*
Avatar
#23676 • • Viola00 Guest
Kiva fiilis ja kiva päivä *joo* 4 työhaastattelua tiedossa, joista yksi sellainen paikka/työ minkä haluan niiiiiin kovasti!! Sitten vapaa & viikonloppu edessä.. *sydän*
larzizi

Posts: 1,661

#23677 • • larzizi
Mainio päivä takana. Kaverin kanssa hengailua, kirppareilla pyörimistä, kebabin syömistä yms. *hymy*

Oli myös hauska bussimatka, kun eräs tuttu tuli samaan bussiin (enemmän kaverini kaveri, itse vain tiedän kyseisen henkilön) ja juteltiin sitten hänen kanssaan koko matkan. En olisi uskonut että pidän hänestä, mutta hän vaikuttikin ihan mukavalta tyypiltä *hihu* Loppumatkan sainkin naureskella kavereitten mokaa, kun tajusivat puhuneensa eräästä tytöstä, jonka äiti istui samassa bussissa. Eikä ne jutut olleet ihan sellaisia, joita tämän äiti olisi halunnut kuulla *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#23678 • • cjet Guest
Mukavan oloinen olo tällee salin jälkee. *hihu* Kyl taas jaksaa koht torkkua.
oooo

Posts: 1,249

#23679 • • oooo
Mulla on maailman paras kulta *sydän*
Avatar
#23680 • • hyperventilaatio Guest
Sain siteet kii uusiin suksiin, kunhan vaan tulis lunta ja pääsis testaamaan, tulivatko sopivaan kohtaan. *hymy*