päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,917 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#23621 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Soiteltiin tossa työkaverin kanssa Miika Kuisman uuttaa settiä työkoneelta ja yks asiakas tuli siihen ihmettelemään että kylläpä meidän kello (joka on noin 2m päässä meistä seinällä) pitää outoa ääntä... Ensin oli että mitäs ihmettä *ding* Ei se mun mielestä ole ikinä mitään ääntä pitänyt, vastasin. "No tossahan se kokoajan tollei rullaa"

"Jaa ei kun tää on tää musiikki *nauru* Se on yhen tutun setti vaan..." Poika vähän hämmästy eikä varmaan edes tarkoittanu mitä tarkoitin ja poistui vähin äänin takavasemmalle *tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#23622 • • cjet Guest
Mä olen guru. *hihu*
Verano

Posts: 4,649

#23623 • • Verano Merituuli
Paras isä <3
vanhus

Posts: 889

#23624 • • vanhus
perjantai olis vapaata *joo* hmmm. mitäköhän sitä tekis*ding**pepsodent*
vinsku

Posts: 749

#23625 • • vinsku huba huba
Kullan inttilomat *hihu*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Jammailija

Posts: 3,224

#23626 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tehtäväni olla ottamatta stressiä Joulun alla näyttäisi onnistuvan. En anna yhteiskunnan kiireen ja hulinan huumata minua mukaansa. Suoritan ja teen asioita normaalisti, mutta en ota paineita. Ne asiat, jotka jäävät tekemättä, odottavat minua kyllä ilman turhia murehtimisia. Kalenterin koitan pitää mahdollisimman tyhjänä työajan ulkopuolelta*yingyang*.

Nämäkin asiat ovat päivänselvyyksiä, mutta kummasti sitä huomaa aika ajoin havahtuvansa siihen, että ajatukset ovat pyörineet yhden tai parin asian ympärillä huomaamatta elämän kokonaisuutta. Pienistä asioista tulee suuria huomaamatta ja tahtomattaan. Joutuu tietoisesti havahtumaan, ottamaan irti ajatuksista, tarkastelemaan niitä objektiivisesti ja suhteuttamaan muuhun tai muihin elämäntilanteisiin. Silloin huomaa usein, että asiat voisivat olla huonomminkin ja että näistä kiireistä ei kannata ottaa itselleen taakkaa.

Rennomman elämän puolesta
Jam*yingyang*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#23627 • • Equalizer Guest

Hyzenthlay, 21.11.2006 22:24:
Päivän ehdoton :) on se, että sain oman alan töitä! Ainoa asia mikä mietityttää nyt on se, että saattas olla töitä uudenvuodenpäivänä. Mieluummin vaik kuolen ku meen uudenvuodenpäivänä töihin *poks*



Älä ny..mä oon itsenäisyyspäivän töis*igor*
larzizi

Posts: 1,661

#23628 • • larzizi
Jo tätä päivää piristää, kun tietää, että huomenna pääsee kaverin kanssa kiertelemään kirppareita *hymy*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

r0n

Posts: 2,258

#23629 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Pepé Le Pew, 22.11.2006 08:36:
1,5 viikon päästä Damiin ja tulossa niin mahtava matka, että pyörii nyt jo tuolilla :)



"One can only imagine" *vink*

--
6er reihe

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#23630 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Equalizer, 22.11.2006 10:47:
Älä ny..mä oon itsenäisyyspäivän töis*igor*



No voisin olla vaikka itsenäisyyspäivän, tai minkä tahansa päivän vuodesta mut ei uv-päivää *nyyh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

UnityF

Posts: 15,721

#23631 • • UnityF joo just se
huomenna on SE hetki *plur*
Tänään päätettiin lääkärin kanssa että synnytys laitetaan käyntiin 10 aikaa aamulla *plur*
NYT sitten alkoi jännittämään niin paljon et en osannu kaupastakaan ostaa kuin maidon ja kahvin *nauru*
hemuz

Posts: 2,178

#23632 • • hemuz kätevä emäntä

UnityF, 22.11.2006 13:55:
huomenna on SE hetki *plur*
Tänään päätettiin lääkärin kanssa että synnytys laitetaan käyntiin 10 aikaa aamulla *plur*
NYT sitten alkoi jännittämään niin paljon et en osannu kaupastakaan ostaa kuin maidon ja kahvin *nauru*



*hali*
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#23633 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
koko tämä päivä, koska sen jälkeen tulee huominen!

--
suomen virallinen totuus

paupau

Posts: 655

#23634 • • paupau Tuhma Bambi
sain proseminaari-tutkielmastani tosi hyvää palautetta!!! vähän hermostutti ku palautin myöhässä (itseaiheutetusti vklopun biletyksen jälkeen) ja ma aivot oli vielä ihan jäässä. mut nyt se on tehty ja kandin työtä sitten tästä eteenpäin *joo*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#23635 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
uus south park -jakso! :D

--
dasinoaisnvs

Avatar
#23636 • • Säty Guest
Söpön miehen hymy piristi päivääni töissä.*joo*
mia-ow

Posts: 387

#23637 • • mia-ow Mörrimöykky
Hampaiden hoitopäivä. Kävin suuhygienistillä ja hampaiden röntgenkuvauksessa. *pepsodent*
larzizi

Posts: 1,661

#23638 • • larzizi
Työraportti VIHDOIN valmis ja siivottuakin tuli äsken *hymy*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sune

Posts: 2,096

#23639 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

UnityF, 22.11.2006 13:55:
huomenna on SE hetki *plur*
Tänään päätettiin lääkärin kanssa että synnytys laitetaan käyntiin 10 aikaa aamulla *plur*
NYT sitten alkoi jännittämään niin paljon et en osannu kaupastakaan ostaa kuin maidon ja kahvin *nauru*



hui, osta nyt enemmän tavaraa kaappiin ni ei tartte suoraa sairaalasta mennä ostaa lisää sitä kahvia *nauru* onnea huomiselle!! *hihu*

--
ei kovin ihku eikä plur