päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,636,761 views

Fakiiri

Posts: 462

#38242 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Uima-allas bileet *jiihaa* Can't wait.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Jinx

Posts: 2,615

#38243 • • Jinx Superfeminine
Ihana ystävä! *plur*

--
Pyllykkä

SyndroDome

Posts: 1,103

#38244 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Eilinen *plur*

Ja tuskin tästäkään päivästä kovin kurja tulee *hymy*

--
Life is full of choises.

Avatar
#38245 • • gnomex Guest
Rullikset *sydän*
Avatar
#38246 • • Annakins Guest
Pyörään löyty uudet kumit huomattavasti iisimmin ja halvemmalla ku eka kuvittelin. Ja vielä oikean värisetki! Jea!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#38247 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
työvuorolistat! kesäkuuks ei yhtään lauantaita ja perjantaitkin pääsen kaikki ajoissa, eli viideltä *pepsodent* ja oon sentään harjoittelija, heh.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kit^

Posts: 798

#38248 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kämppä kiiltää puhtauttaan.. *hihu*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

phear

Posts: 804

#38249 • • phear <X>
Vauva nukkuu mun masun päällä.
pirpeli

Posts: 5,533

#38250 • • Edited pirpeli
Mulla on uusi pyörä*plur*
Pinkeen vaaleanpunainen Nakamura Tradition- mumitsu*iloinen*

Ja parvekkeella on köynnöskehikot&laatikot ja niissä kasvamassa köynnöskrassia ja päivänsineä :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#38251 • • Annakins Guest

pirpeli, 17.5.2008 20:02:
Pinkeen vaaleanpunainen Nakamura Tradition- mumitsu*iloinen*



Budget sportista? Mä oon tsiigaillu sitä vihreetä. Mut ostin kyl tänään uudet kumit tohon originaaliin et kai se viel toimii. kuhan mun ingenjööri tulee asentaa ne nya fillarit alle.
pirpeli

Posts: 5,533

#38252 • • pirpeli

Annakins, 17.5.2008 20:14:
Budget sportista? Mä oon tsiigaillu sitä vihreetä. Mut ostin kyl tänään uudet kumit tohon originaaliin et kai se viel toimii. kuhan mun ingenjööri tulee asentaa ne nya fillarit alle.



Juurikin sieltä :) Kun sai 300e mumitsun puoleen hintaan, niin taivuin siihen päin enkä Bilteman cruiseriin, jota oli sitä paitsi hankala ajaa...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#38253 • • Annakins Guest

pirpeli, 17.5.2008 20:19:
---
Annakins, 17.5.2008 20:14:
Budget sportista? Mä oon tsiigaillu sitä vihreetä. Mut ostin kyl tänään uudet kumit tohon originaaliin et kai se viel toimii. kuhan mun ingenjööri tulee asentaa ne nya fillarit alle.

---


Juurikin sieltä :) Kun sai 300e mumitsun puoleen hintaan, niin taivuin siihen päin enkä Bilteman cruiseriin, jota oli sitä paitsi hankala ajaa...



jea. mumitsut on parhaita.


ps. en ymmärrä itseäni tänään *ding*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#38254 • • Kon-tiki The Unsinkable
Tänä aamuna puol kasilta kundikaveri tekstasi lomaltaan Berliinistä: "Sori tulin muiden mukana tänne Panoramabariin. Tääl soi tekno."

Yritin soittaa sille, jotta kuulisin itsekin sitä teknoa aamutoimien piristeeksi, mut eihän se mitään kuullu, sillä Panoraman FunktionOnet on TODELLA nupit kaakossa aina. Mut vähän myöhemmin pupu soitti mulle ja sain vähän aikaa tuntea olevani meiningin hermokeskuksessa. Juuri mä, after all, olin se joka usutti bf:n menee sitä edeltäneelle 2ManyDJ'sin keikalle. Joka oli jatkunut jotain 8h *kuolaa* Tuntui kuin olis itsekin ollu mukana ja niin mä tavallaan olinkin, vaikka join yksikseni kahvia Kalliossa *hymy*

(ai siel oli eilen/tänään Sami Koivikko live, nomut oli mikä vaan niin hyvältä kuulosti kännykässäkin)
kinderi

Posts: 1,783

#38255 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

phear, 17.5.2008 19:52:
Vauva nukkuu mun masun päällä.



Aaaaaww *plur*
Voi kun munkin vauvat suostuis vielä nukkumaan sylissä :') Ne vaan kasvaa niin sairaalla vauhdilla *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#38256 • • Muussika Guest
Moon nukkunu yli viikon keskimäärin 4 h per yö, ja eilen olin kuolla pystyyn muuttopuuhissa. Tänään oli taasen 13 h duunipäivä, ja aamuksi takaisin töihin, mutta olo on yllättävän hyvä univajeesta huolimatta. :) Töissä pääsin taas laajentamaan työnkuvaani: Nyt olen hoitaja-siivooja-kokkaaja-leipuri-puutarhurin lisäksi myös metsuri, kun sahailin pihatalkoissa ison kuusen oksia. :D

Ihmeen pienistä asioista meikäkin saa revittyä ilon aiheita. *hihu*

Nyt vielä pakkaan viimeset kamppeet, ja tää olis sit niinku viimonen yö tässä kämpässä. *whaat*

Laatikkoviidakon keskellä asuilu alkakoon (tosin koitan olla tehokas ja nujertaa laatikkomeren mahdollisimman pian) ! *hih*
Sphyxia

Posts: 3,308

#38257 • • Sphyxia Maracujá!
Saatiin mökki kesäkuntoon. *hymy*
Nitta

Posts: 5,021

#38258 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Ihana rakas ysti oli jättänyt yllätyksen piirongin laatikkoon *sydän*
Saarre

Posts: 1,151

#38259 • • Saarre
pihal on ehkä paska sää mut discovery hd päälle ni maisema on aasia ja kundi kantamas riisikorii, ni johan maistuu kalja heti aamusta

--
*tähti* Full hearts cant lose

Adorable

Posts: 103

#38260 • • Adorable
Tänään pääsee viemään poitsun Hartwall-Areenalle katsomaan Nalle Puhia *hymy*