päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,633,798 views

aurinko

Posts: 895

#42581 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Viimeisestä tentistä hyväksytty merkintä :)

Vielä kun sais opinnäytetyön valmiiksi joskus tän kevään aikana, niin ois taas yks tutkinto suoritettu *hihu*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Sssan*

Posts: 651

#42582 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Maanantaivapaa :)

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

anis

Posts: 2,451

#42583 • • anis
Saatiin duunifrendin kaa liput Porin Metallican keikalle *iloinen*. Ja sit ei tarvii olla töissä ku oon kipee... Jos sitä ottais huomisenki saikkuu ku hirvee räkätauti.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Janisa

Posts: 2,226

#42584 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mä olen kovin, kovin tyytyväinen elämäni ihmisiin juuri nyt. *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

sapeli

Posts: 11,768

#42585 • • sapeli jokukukamikä?
Oli merkityksellisten keskustelujen viikonloppu. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Minnalilla

Posts: 418

#42586 • • Edited Minnalilla
ah ah ah ah...*plur*

Soitin tänään työharjoittelu paikalle, tänään olis työhaastattelu ! *hih* sanoivat vielä, että saatan saada sieltä kesätyöpaikan jos hyvin vedän.. hihihihihihih ! *jiihaa*

.. ja muutenkin, oon nyt vaan jotenki tosi onnellinen, elämä luistaa kerrankin *joo*

Kuha sais koulujutut viel tehtyä, enköhä mä ne saa, kun päätän saada! *hihu*

--
tilulileii!

Meke

Posts: 2,083

#42587 • • Meke GT Digital, BCN Records
Mummoni pisti kivan summan rahaa tililleni *jiihaa*

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

kemuttaja

Posts: 385

#42588 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Ensimmäinen koulupäivä takana ja fiilikset on katossa*plur*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

alphamagic

Posts: 3,628

#42589 • • alphamagic
Hiihtoloma, ihana viikonloppu ja silleen *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

SyndroDome

Posts: 1,103

#42590 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Istuin äskön erään katukeittiön pihalla juoden papaya shakea ja teetä. Vähän aikaa kun olin siinä istuskellut niin huomasin, että vastapäisen kadun raflasta joku paikallinen tyttö "huito" mulle jotain. Se oli siellä ilmeisesti duunissa, vaatetuksesta päätellen. Aloin sitten tarkemmin seuraamaan, että mitä se mulle oikein huitoo.. Hetken kun olin sitä sen body languagea ziigaillut niin hogasin, että se "piirsi ilmaan" sydänmen kuvia ja osoitti sormella mua, vähän ajan päästä hymyili ja lähetti mulle lentopusun *plur* Siis oikeesti, hitto miten sulosta *hihu* Enkä oikeesti muista koska olisin viimeks lentopusuja saanut. Awwwwww.... Pakko myöntää, että menin tästä huomionosoituksesta aika hämilleni ja jopa nolostuin, mitä ei kyllä usein tapahdu. Harvoin mulla menee sormi suuhun :)

Sitten vielä hetki myöhemmin mun seuraan istahti eräs paikallinen äijä, sotaveteraani vietnamin sodasta. Ukko oli asunut vikat parikyt vuotta kanadassa, joten se puhu hyvää enkkua ja käytiin sen kanssa siinä lyhyt, mutta mukava keskustelu ennen kuin lähin takas kämpille.

Ei hullumpi ilta! *hymy*

--
Life is full of choises.

Freja

Posts: 8,775

#42591 • • Edited Freja Sihteeri
Muppetit! :D Oon nauranu pää kipeenä noille.

Muistinpas taas noi repliikit iha päi vittui, mut tää heti alun keskustelu:
&feature=related

:D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

^Petunia

Posts: 888

#42592 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Tänään olen virallisesti onnellinen Punavuorelainen *hihu*
larzizi

Posts: 1,661

#42594 • • larzizi
Vihdoin ja viimein sain autokoulun II-vaiheen suoritettua. Nyt täytyy enää vaan hoitaa paperihommat ja sitten ei enää tarvitse vaivata päätä asialla vuosikausiin! Ihanaa! *hymy*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Mar6

Posts: 2,178

#42595 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

SyndroDome, 16.2.2009 17:59:
Istuin äskön erään katukeittiön pihalla juoden papaya shakea ja teetä. Vähän aikaa kun olin siinä istuskellut niin huomasin, että vastapäisen kadun raflasta joku paikallinen tyttö "huito" mulle jotain. Se oli siellä ilmeisesti duunissa, vaatetuksesta päätellen. Aloin sitten tarkemmin seuraamaan, että mitä se mulle oikein huitoo.. Hetken kun olin sitä sen body languagea ziigaillut niin hogasin, että se "piirsi ilmaan" sydänmen kuvia ja osoitti sormella mua, vähän ajan päästä hymyili ja lähetti mulle lentopusun *plur* Siis oikeesti, hitto miten sulosta *hihu* Enkä oikeesti muista koska olisin viimeks lentopusuja saanut. Awwwwww.... Pakko myöntää, että menin tästä huomionosoituksesta aika hämilleni ja jopa nolostuin, mitä ei kyllä usein tapahdu. Harvoin mulla menee sormi suuhun :)

Sitten vielä hetki myöhemmin mun seuraan istahti eräs paikallinen äijä, sotaveteraani vietnamin sodasta. Ukko oli asunut vikat parikyt vuotta kanadassa, joten se puhu hyvää enkkua ja käytiin sen kanssa siinä lyhyt, mutta mukava keskustelu ennen kuin lähin takas kämpille.

Ei hullumpi ilta! *hymy*



Kuulostaa hyvältä.. Pakko kyl kiusaa että kävitkö tsekkaa että ei ollu ylimääräsiä ulokkeita, tohon ansaanhan on moni langennut sielläpäin.. Jos tilanne taasen näyttää hyvältä niin ei muuta kun äkkiä toimintaa *hihu*

Oma päivän :) on että tuli viimeinkin istuttua alas eräiden ystävien kanssa, mitä onkin suunniteltu nyt varmaan vuosi.. Ja että nää työpäiväthän meneekin kohtuu sormia napsauttamalla ja mielenkiintoisesti sekä viikko on äkkiä pulkassa+työelämäni ekat vapaaviikonloput on niin luxusta, mikä on hyvä sillä erään asian odottaminenkin on helpompaa/maali häämöttää jo *joo*

--
-Where there is house there is a home-

nomic

Posts: 4,120

#42596 • • Edited nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Ukot syntyy seinien sisälle ja talot järviin! o/
edit. ja karhut sekä naiset.
lostgone

Posts: 2,493

#42597 • • lostgone
Kela. Hetken joutui pelkäämään, että oisko niillä olemassa jokin syy miksi en saisi enää opintotukea, mutta ilmeisesti vain jokin erhe järjestelmässä ja nyt olen taas rikas opiskelija. *hihu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#42598 • • jesus Guest
Uudet tabit tuli postissa =)
SyndroDome

Posts: 1,103

#42599 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Mar6, 16.2.2009 20:58:
---
SyndroDome, 16.2.2009 17:59:
Istuin äskön erään katukeittiön pihalla juoden papaya shakea ja teetä. Vähän aikaa kun olin siinä istuskellut niin huomasin, että vastapäisen kadun raflasta joku paikallinen tyttö "huito" mulle jotain. Se oli siellä ilmeisesti duunissa, vaatetuksesta päätellen. Aloin sitten tarkemmin seuraamaan, että mitä se mulle oikein huitoo.. Hetken kun olin sitä sen body languagea ziigaillut niin hogasin, että se "piirsi ilmaan" sydänmen kuvia ja osoitti sormella mua, vähän ajan päästä hymyili ja lähetti mulle lentopusun *plur* Siis oikeesti, hitto miten sulosta *hihu* Enkä oikeesti muista koska olisin viimeks lentopusuja saanut. Awwwwww.... Pakko myöntää, että menin tästä huomionosoituksesta aika hämilleni ja jopa nolostuin, mitä ei kyllä usein tapahdu. Harvoin mulla menee sormi suuhun :)

Sitten vielä hetki myöhemmin mun seuraan istahti eräs paikallinen äijä, sotaveteraani vietnamin sodasta. Ukko oli asunut vikat parikyt vuotta kanadassa, joten se puhu hyvää enkkua ja käytiin sen kanssa siinä lyhyt, mutta mukava keskustelu ennen kuin lähin takas kämpille.

Ei hullumpi ilta! *hymy*

---


Kuulostaa hyvältä.. Pakko kyl kiusaa että kävitkö tsekkaa että ei ollu ylimääräsiä ulokkeita, tohon ansaanhan on moni langennut sielläpäin.. Jos tilanne taasen näyttää hyvältä niin ei muuta kun äkkiä toimintaa *hihu*

Oma päivän :) on että tuli viimeinkin istuttua alas eräiden ystävien kanssa, mitä onkin suunniteltu nyt varmaan vuosi.. Ja että nää työpäiväthän meneekin kohtuu sormia napsauttamalla ja mielenkiintoisesti sekä viikko on äkkiä pulkassa+työelämäni ekat vapaaviikonloput on niin luxusta, mikä on hyvä sillä erään asian odottaminenkin on helpompaa/maali häämöttää jo *joo*



Hah ei niit uloke tyttöjä täällä niin paljoa oo :) Jotenkin arvasin, et jäbä puuttuu tähän seikkaan *pepsodent* On se vaan sellanen apina se broidi! *hymy*

--
Life is full of choises.

Valonalle

Posts: 172

#42600 • • Valonalle sekopää
Ainakin hymyn sai kun löysin varaston vara-avaimen

--
voehan prkl