päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,597 views

crissy

Posts: 1,958

#38161 • • crissy

Miinapiina, 14.5.2008 10:48:
varasin just ajan santtikseen, ystisten kans sit viettään läksäreit ja synttäreit *hihu*
*nyyh* **tanssittel* *nyyh* *tanssittel*

enää 2,5 viikkoo muuttoon, jaiks, tulee haikeus, mut ootan kyllä innolla



kyl sitä iksu tulee *nyyh**nyyh* ja vitsi ku aika on menny nopeesti! justiinhan vasta olit kattelees kämppää!
Freja

Posts: 8,775

#38162 • • Freja Sihteeri
Flunssa alkaa pikkuhiljaa taittumaan, kiitos ihanan inkivaarijuoman! <3
No joo, kyl se varmaan muutenkin jo helpottais, mut inkivaarijuoma on vaa nii hyvaa!
Shoppailu on kans iha luksusta. Oon shoppaillut, paljon.
Tanaa olin kattomassa Prinsessa Diana-nayttelyn, joka oli koskettava ja mielenkiintoinen.
Paivallakin oli mukavan lammin, tarkeni t-paidalla ja hameella *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#38164 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
just tuli soitto, et ollaan saatu päivähoitopaikka, ja viel toooooosi läheltä *jiihaa*
kaikki sujuu kyl nyt niin hienosti *hihu*

--
pinkki on pop!!!

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#38165 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
duunissa kaikki systeemit alhaalla, voi klubbaroida
ja naamakirjata rauhassa! <3

--
dasinoaisnvs

Tiia

Posts: 352

#38166 • • Tiia
Vika tentti oli tänään ja nyt alkaa "loma" *hih*
Jutu

Posts: 3,054

#38167 • • Jutu Blondi

larzizi, 13.5.2008 21:44:
Las Vegas jatkuu *aplodit*


Joo, ja Todistettavasti syyllinen jatkuu 5. tuotantokauden jaksoilla samaan aikaan *igor*. Pakko varmaan hommata se tallentava boxi kun ne parhaimmat ja ainoat sarjat mitä katon tulee samaan aikaan. Prkl.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

nomic

Posts: 4,120

#38168 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Hippiletti vaihtui linnunpesään!
Avatar
#38169 • • aalto2 Guest
ompas mukava fiilis kun kulta tulee takas suomeen perjantaina *sydän*
Avatar
#38170 • • Annakins Guest
Ainaisen töistä valittamisen vastapainoksi on todettava, et sit ku saa työt rullaamaan, ni ne rullaa tosi hyvin *hymy*

Nimin. neuvottelumandaatti lähes valmis, apusuunnitelma lähdössä kommenteille ja muistio viimeistä silausta vaille.
merqus

Posts: 1,010

#38171 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Mulla on menny vaikka kuinka moni asia päin mäntyä tänään. Kännykkä jäi aamulla kotiin, mikä oli pirun ikävää ku tiesin odottaa erästä puhelua. Sen lisäks multa puuttu tietenki kello, koska kännykän kello on riittäny mulle tähän asti enemmän ku hyvin... Lähdin suoraan töistä treeneihin enkä aluks meinannu löytää oikeaa osotetta ku paikka oli entuudestaan tuntematon. Siellä sit onnistuin vielä loukkaamaan vasemman pohkeen ja huominen varmaan paljastaa mustelmien määrän... :D

Tästä kaikesta huolimatta mulla on niin hyvä fiilis ku vaan olla ja voi. Life's good *sydän*
Kiralia

Posts: 16

#38172 • • Kiralia
Eka palkka uudesta työpaikasta :D
Janisa

Posts: 2,226

#38173 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Loistavaa Leijonat!!! *jiihaa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

MissKoo

Posts: 1,289

#38174 • • MissKoo
Hitto mun kissa, hra Gizmo Lepakkomies, ON kova jätkä! Eilen tuli kylään jälleen kerran dogo argentino poikalapsi, Diego. En tajua missä välissä on käynyt niin, ettei Diego enää jahtaa Gizmoa, vaan tilanne on toisinpäin. Tämä 30 kiloinen taistelukoira istui äitinsä sylissä vapisten jos Gizmo tuli metriä lähemmäs. Yhdessä vaiheessa Gizmo oli saanut motitettua Diegon keittiöön ja koiraparka yritti hädissään karkuun baarikeittiöratkaisun kautta, eli sen tiskin ylitse. Hätä oli suuri *nauru* Ja Gizmo ei tehnyt -mitään- kunhan istui siinä lähellä ja tuijotti.

Gizmo on kulmakunnan kovin kolli! *pepsodent*

Mistäköhän tollanen oikeasti johtuu? Aiemmin Diego ihan armottomasti jahtas Gizmoa, joka juoksi hippulat vinkuen karkuun. Onko tää joku hormoonijuttu, Gizmo on kuitenkin just ja just aikuinen ja Diego vielä pentu.
*minttu*

Posts: 366

#38175 • • *minttu*

MissKoo, 15.5.2008 07:35:
Hitto mun kissa, hra Gizmo Lepakkomies, ON kova jätkä! Eilen tuli kylään jälleen kerran dogo argentino poikalapsi, Diego. En tajua missä välissä on käynyt niin, ettei Diego enää jahtaa Gizmoa, vaan tilanne on toisinpäin. Tämä 30 kiloinen taistelukoira istui äitinsä sylissä vapisten jos Gizmo tuli metriä lähemmäs. Yhdessä vaiheessa Gizmo oli saanut motitettua Diegon keittiöön ja koiraparka yritti hädissään karkuun baarikeittiöratkaisun kautta, eli sen tiskin ylitse. Hätä oli suuri *nauru* Ja Gizmo ei tehnyt -mitään- kunhan istui siinä lähellä ja tuijotti.

Gizmo on kulmakunnan kovin kolli! *pepsodent*

Mistäköhän tollanen oikeasti johtuu? Aiemmin Diego ihan armottomasti jahtas Gizmoa, joka juoksi hippulat vinkuen karkuun. Onko tää joku hormoonijuttu, Gizmo on kuitenkin just ja just aikuinen ja Diego vielä pentu.



LOL.

...Kyllä ne kissat yleensä loppujen lopuks koirat päihittää -ainakin niin halutessaan :D Sun kattis kuulostaa kyl kelpo äijältä...;)
Avatar
#38176 • • Annakins Guest

MissKoo, 15.5.2008 07:35:
Hitto mun kissa, hra Gizmo Lepakkomies, ON kova jätkä! Eilen tuli kylään jälleen kerran dogo argentino poikalapsi, Diego. En tajua missä välissä on käynyt niin, ettei Diego enää jahtaa Gizmoa, vaan tilanne on toisinpäin. Tämä 30 kiloinen taistelukoira istui äitinsä sylissä vapisten jos Gizmo tuli metriä lähemmäs. Yhdessä vaiheessa Gizmo oli saanut motitettua Diegon keittiöön ja koiraparka yritti hädissään karkuun baarikeittiöratkaisun kautta, eli sen tiskin ylitse. Hätä oli suuri *nauru* Ja Gizmo ei tehnyt -mitään- kunhan istui siinä lähellä ja tuijotti.

Gizmo on kulmakunnan kovin kolli! *pepsodent*

Mistäköhän tollanen oikeasti johtuu? Aiemmin Diego ihan armottomasti jahtas Gizmoa, joka juoksi hippulat vinkuen karkuun. Onko tää joku hormoonijuttu, Gizmo on kuitenkin just ja just aikuinen ja Diego vielä pentu.



Kuulostaa ihan meidän beagleltä! Se pelkää kissoja suorastaan hysteerisesti ja jos yksikin tulee liian lähelle, se kiipeää syliin :DD Tietysti kauempaa niille pitääkin sitten uhitella :D
Avatar
#38177 • • Fuzzy Guest
Vihdoinki sain peruutettua Cosmopolitanin:D Niin huonolehti! Siis täysin naurettavia juttuja... Monesti ollaan naureskeltu ku ollaan selailtu sitä kavereiden kanssa. Etenki sille yhelle jutulle, missä oli keinoja jättää poikaystävä fakkiin pettämisestä:D
"Hanki prepaid liittymä ja lähetä flirtaileva tekstiviesti ja katso mitä tulee takaisin":D hei kamoon...

Rupes tuntumaan siltä, että joku äärimmäisen vainoharhanen oli sen kirjottanu!
Lauruska

Posts: 821

#38178 • • Lauruska nihkee
Mulla on 22 lomapäivää!! *plur* Pieni yllätys, kun en tiennyt että osa-aikasenakin työskentelemällä kertyy niitä päiviä niin hyvin. Jiai.
Avatar
#38179 • • Annakins Guest
Kun mun elämässä ei tällä hetkellä juurikaan muuta sisältöä ole kuin työ, niin tämänkin kertainen päivän :) liittyy siihen *nauru* Nimittäin eilisen tuskan ja ahdistuksen seurauksena sain aikaiseksi hyvän paketin dokareita ja palaute on ollut pelkästään positiivista. (Ens viikolla ne sit revitään kappaleiksi, mut ei se mitään.) Tänään taas olen leikkinyt opetusasiantuntijaa ja mulla on jopa kommentteja sektoriohjelman suunnittelusta, friikkiä!
larzizi

Posts: 1,661

#38180 • • larzizi
Kyllä nyt kelpasi ajella valtatietä pitkin shoppailemaan, kun on asfaltoitu uudestaan pieni pätkä. Oli jo kohtuullisen huonossa kunnossa, mutta nyt tuntuu kuin vain liitäisi tien pinnalla *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.