päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,401 views

Freja

Posts: 8,775

#37661 • • Edited Freja Sihteeri
Aamusali *hikoil*

Nii ja sit viel illal hieroja! Ja 6 päivää enää, 4 työpäivää, aivan ihanaa. Vähiin käy *hihu*
Alotin eilen vihdoin pakkaamisenkin, systerille ostettu Suomen-tuliaiset, muille suklaat kentältä, Tainalle viel Arabiasta jotain haen ens viikolla... ihanaa.

Me so happy.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jimmyfi

Posts: 904

#37662 • • Jimmyfi
viikon odottelun jälkeen Bleach tuli! :) ja nyt kattoman työpäivän ratoksi! :)

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

*minttu*

Posts: 366

#37663 • • *minttu*
pyykit pesty ja laitettu kuivumaan, koira lenkitetty, sauna pesty, vähän pakkailtu...nyt vois lähtee satamaan aamukaffelle ja sen jälkeen töihin *hihu*
hemuz

Posts: 2,178

#37664 • • hemuz kätevä emäntä

*minttu*, 24.4.2008 09:23:
pyykit pesty ja laitettu kuivumaan, koira lenkitetty, sauna pesty, vähän pakkailtu...nyt vois lähtee satamaan aamukaffelle ja sen jälkeen töihin *hihu*



Johan oot touhunnu *hikoil*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#37665 • • Aurinkoneiti
Aamu alkoi hyvin, kun luin uutisen floridalaisesta pojasta. Tyyppi oli kuvannut seniiliä mummoaan gangsterina.*nauru**nauru**nauru**tirsk*
Miinapiina

Posts: 3,494

#37666 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
käytiin aamul työkamun kans optikolla, ja rillit tulee parin viikon päästä, ja hianot rillit onkii *hihu* eilen kävin kattoo kämppää, se on niiiii hyvä... soitin äsken vvo:lle ja ei muuta ku kirjottaan soppari ja valitsee maaleja, uleutta *pepsodent* murmeli on ihana *pihkassa* ja kaikki sujuu muutenkin loistavasti *tanssittel*

miten voikii olla näin hyvä fiilis? oon vaan niin onnellinen kaikesta *hihu* *plur*

--
pinkki on pop!!!

tiiplis

Posts: 1,043

#37667 • • tiiplis also available in sober

Aurinkoneiti, 24.4.2008 10:09:
Aamu alkoi hyvin, kun luin uutisen floridalaisesta pojasta. Tyyppi oli kuvannut seniiliä mummoaan gangsterina.*nauru**nauru**nauru**tirsk*



Mun mielestä siinä ei taas ollut juuri mitään huvittavaa. Mulla ei ole enää kumpikaan mummo elossa mut jos olisi niin ei tulisi mieleenkään tehdä niitä tolla tavalla naurunalaisiksi, varsinkin jos mummolla on dementia eli ei kunnolla tajua mitä tapahtuu.

Mutta huumorintajuja on toki erilaisia *vink*

--
italia litania nainati lailati

tiiplis

Posts: 1,043

#37668 • • tiiplis also available in sober

Miinapiina, 24.4.2008 10:11:
käytiin aamul työkamun kans optikolla, ja rillit tulee parin viikon päästä, ja hianot rillit onkii *hihu* eilen kävin kattoo kämppää, se on niiiii hyvä... soitin äsken vvo:lle ja ei muuta ku kirjottaan soppari ja valitsee maaleja, uleutta *pepsodent* murmeli on ihana *pihkassa* ja kaikki sujuu muutenkin loistavasti *tanssittel*

miten voikii olla näin hyvä fiilis? oon vaan niin onnellinen kaikesta *hihu* *plur*



Ihanaa murmeli *hihu* *hali*

--
italia litania nainati lailati

UnityF

Posts: 15,721

#37669 • • UnityF joo just se
Jotain hyvääkin tähän synkkään aikaa. *joo*
Oon saanu tiputettuu sähkönkulutustani niin paljon et kun viime vuonna tuli tasauslasku maksoin 53e/kk sähköä. Nyt tuli tän vuoden uudet lukemat ja sähkölasku on pienentyny 29e/kk *jiihaa*
Ja tasauslasku meni niin hyvin että sähkölaitos oli palauttamassa mulle 130e mut sovittiin et se raha pysyy siellä ja ne vähentää siitä aina sit kun lasku tulee. Eli nyt vähän yli 4kk ei tartte maksaa mitään. *tanssittel*
mariq

Posts: 2,154

#37670 • • mariq
Rupee palaamaan aikasempi vireystaso ku oon treenannu taas vähän enempi. Viimesen kuuden päivän sisään neljä kertaa salilla. *tirsk*
Liikkumisesta tulee kyl tosi hyvä olo *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Trixie

Posts: 1,342

#37671 • • Trixie

merqus, 23.4.2008 12:42:
Pätkiskakku uunissa *slurps*



Mä haluan päästä maistamaan sitten kans tämmöistä et saapi kutsuu kakulle sitte seuraavan kerran *slurps*

--
face your fears and live your dreams

merqus

Posts: 1,010

#37672 • • merqus Tuomiopäivän lapsi

Trixie, 24.4.2008 11:36:
---
merqus, 23.4.2008 12:42:
Pätkiskakku uunissa *slurps*

---


Mä haluan päästä maistamaan sitten kans tämmöistä et saapi kutsuu kakulle sitte seuraavan kerran *slurps*



No etkös sä oo tulossa lauantaina? *vink* Maistellaan sillon

Tuomiopäivän kakku! *plur* Hähää!
Saara

Posts: 1,954

#37673 • • Saara #2970
Vapaapäivä <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Nitta

Posts: 5,021

#37675 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Jumaleissön, se on kesä ny *plur* Kattokaa vaik pihalle *joo*
mariq

Posts: 2,154

#37676 • • mariq

Nitta, 24.4.2008 12:23:
Jumaleissön, se on kesä ny *plur* Kattokaa vaik pihalle *joo*


Mut ei siel ihan niin lämmin oo viel miltä näyttää *vink* kävin äsken kokeilemassa

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Nitta

Posts: 5,021

#37677 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

mariq, 24.4.2008 12:25:
---
Nitta, 24.4.2008 12:23:
Jumaleissön, se on kesä ny *plur* Kattokaa vaik pihalle *joo*

---

Mut ei siel ihan niin lämmin oo viel miltä näyttää *vink* kävin äsken kokeilemassa



Mene tuulelta suojaisaan paikkaan, laita aurinkolasit päähän, käännä kasvosi aurinkoon ja sulje silmäsi. Silloin tunnet että se on tulossa...

kesä *sydän*

Ehkä hieman intoilen, mut ihanaa silti *plur*
mariq

Posts: 2,154

#37678 • • mariq

Nitta, 24.4.2008 12:28:
---
mariq, 24.4.2008 12:25:
---
Nitta, 24.4.2008 12:23:
Jumaleissön, se on kesä ny *plur* Kattokaa vaik pihalle *joo*
---
Mut ei siel ihan niin lämmin oo viel miltä näyttää *vink* kävin äsken kokeilemassa
---
Mene tuulelta suojaisaan paikkaan, laita aurinkolasit päähän, käännä kasvosi aurinkoon ja sulje silmäsi. Silloin tunnet että se on tulossa... kesä *plur*

Ehkä hieman intoilen, mut ihanaa silti *plur*


On se kyl *plur*

mä tosin tietty kävin vaa paitasillani pihalla.. jos laittais vähän nuttua niskaan ni tuis helpommin kesäfiilis

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Trixie

Posts: 1,342

#37679 • • Trixie

merqus, 24.4.2008 11:40:
---
Trixie, 24.4.2008 11:36:
---
merqus, 23.4.2008 12:42:
Pätkiskakku uunissa *slurps*

---


Mä haluan päästä maistamaan sitten kans tämmöistä et saapi kutsuu kakulle sitte seuraavan kerran *slurps*

---


No etkös sä oo tulossa lauantaina? *vink* Maistellaan sillon

Tuomiopäivän kakku! *plur* Hähää!



Juuh tulos ollaan ja maistellaan *hih**slurps*

--
face your fears and live your dreams

hemuz

Posts: 2,178

#37680 • • hemuz kätevä emäntä
uus tukka :)