päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,625,540 views

ravec

Posts: 1,102

#36741 • • ravec
Feeling so...alive

Noin 20 tuntia hyvää musiikkia, kavereita, ruokaa, ruotsalaisia ihmisiä.
merqus

Posts: 1,010

#36742 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Oijoih. Pitkä päivä takana, mut oli kyllä sen puurtamisen arvosta :) Oli kiva nähdä taas kavereita ja olla mukana touhottamassa. Lapsetki tuntu olevan tyytyväisiä, jopa mun maalailemiin töherryksiin *iloinen* Se on vaan kiva tietää olevansa tarpeellinen.
embie

Posts: 531

#36743 • • embie Shwoopsie poo
Olipas mahti viikonloppu duunikavereiden kanssa Tahkolla!
Mäessä kaksi päivää sai jalat tukkoon, mutta oi että mikä keli lauantaina kun aurinko paistaa porotti ja välillä istuskeltiin rinnebaarissa minttukaakaolla. Ja vaikka tänää oli vähän pilvistä, niin kun välillä sattui alle tuore yöllä satanut koskematon lumen lämpäre, ei voinut kun hymyillä.

*plur*
lostgone

Posts: 2,493

#36744 • • lostgone

crissy, 8.3.2008 20:00:
löysin tänään prisman pihasta 50e..vein sen infoon et jos joku kyselee:D tuli hyvä mieli:D

Mä tuun yön aikana tiputtaa sun pihalle mun puhelin- ja sähkölaskut, jos toi sun hyvä mieli sattuis jatkumaan.*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

_RixU_

Posts: 320

#36745 • • _RixU_
Pääsin tänään kattomaan mun tulevaa kotia ekan kerran ja voi että sentään se on IIIIIHANA!!!!! *plur* *sydän* tuloo ihku koti Rixulle <3 mii sou häpiiiiiiiiiiiiiii ^____________^
Avatar
#36746 • • aalto2 Guest
talviloma oli täydellisyyttä hipovaa tunnelmaa täynnä *sydän*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#36747 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Asunto melkein laitettu kokonaan kuntoon. Enää muutama pikku juttu vaan tekemättä! Se on niin ihana! *sydän* Ja mieskin on ihana! *pihkassa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

pupuankka

Posts: 869

#36749 • • pupuankka poly-wtf?!

domi, 10.3.2008 07:45:
Mä en saisi sanoo tätä tänne, mutta *plur**pihkassa*.



En tiiä mikä sua estään mut mä sanon et KOMPS! *sydän*

Koht duuniin mut aattelen ihan jotain muuta...
Freja

Posts: 8,775

#36750 • • Freja Sihteeri
Tänään vapaapäivä *plur* Ja vaikka suunnitelmat menikin pieleen, ni eipä haittaa nyt kun on hyvä ja pirtee olo ja oon nukkunut hyvin :)
Ens viikolla myös neljän päivän viikko päiväduunista, ja sitäkin seuraavalla viikolla vaan 4 päivän viikko päiväduunista :)
Extravuoroi ei lasketa ku ne o iha eri duunii eri paikas ja ne o aika helmii ku aina näkyy komeita miehii ja ja ja ja ja iiiiih tänään näyttää olevan vaa jotenki hyvä päivä *hihu*
51 päivää jälel ni oon hot hot hot lämpimässä *sydän*

Kylläpäs on kivaa kun on hyvä olla :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tukaanl

Posts: 139

#36751 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
Uudet kiksu releet saapui ja sopi kuin puukko selkään sirosti ja kauniisti :) *hihu*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Jinx

Posts: 2,615

#36752 • • Jinx Superfeminine
Löytyi ihana pöytälamppu *hih*

--
Pyllykkä

Avatar
#36753 • • Muussika Guest
Aurinko paisteli kaunihisti iltapäivällä. *plur*

Oli kiva viikonloppu. Sai nukuttua kunnolla univelkoja veks ja vietettyä laatuaikaa. Eiliset pakastinlokeronsulatussessiot oli mitä parhainta viihdettä taas. *nauru* *slurps* *lmao* Ja kuka väittää ettei arjesta sais tehtyä juhlaa. :D

Ja vaikka tuli kieltäydyttyä ekasta kämppätarjouksesta (ois ollut muuten bueno, 3 huonetta + keittiö + parveke), koska mun duunimatka ois ollut 1h 15 min per suunta (*pökr*), niin on kuiteskin hyvä fiilis siitä kun viimeistään kesällä tulee muutettua yhteiseen kotiin. Enpä ole koskaan aiemmin suostunut muuttamaan kenenkään kanssa saman katon alle, kun en ole halunnut kiirehtiä, mutta nyt tuntuu aika (ja minä) olevan kypsä moiseen. *hihu*
juhokas

Posts: 45

#36754 • • juhokas
sain sovittua treffit keskiviikoksi... *hihu*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#36755 • • WiljamiDzay Nyypiö
Saattaapi olla että teen kesän duunia etänä Suomesta käsin *hihu* (puutarhassa omppupuun alla *tirsk*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

sapeli

Posts: 11,768

#36756 • • sapeli jokukukamikä?
Uusi työsopimus ja melkei 30% palkankorotus! *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kinderi

Posts: 1,783

#36757 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

sapeli, 10.3.2008 17:39:
Uusi työsopimus ja melkei 30% palkankorotus! *jiihaa*



Wau,onnea! *aplodit*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Heli

Posts: 1,489

#36758 • • Heli vai kuka se oli
sain anniskelupassinkin läpi ja huomena duuniin! *hihu*

--
ei se väärin ole.

innae

Posts: 1,377

#36759 • • innae PaskaJätkä
Aivan loistavat bileet eilen:) Slinkku 9v:)
On vähän ehkä darraa havaittavissa:D

--
PaskaJätkä

ipe

Posts: 1,845

#36760 • • ipe X-Rust / Holvi
"Raipe" vastaan "Eepi" - dinosaurusten viimeinen taisto
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1498651

Heillä on ikää yhteensä 85 vuotta.

He ovat tahkonneet maamme korkeimmalla tasolla yhteensä 1910 jääkiekko-ottelua.

He ovat tehneet yhteensä 351 maalia ja syöttäneet 709 osumaa.

Heistä toinen, Raimo Helminen, keskiviikkona 44, lopettaa, kun Ilveksen pelit ovat tältä keväältä ohi.

Heistä toinen, Lukko-ikoni Erik Hämäläinen, 42, ei ole vielä kertonut, ripustaako hän luistimensa naulaan kauden päätteeksi.

Joka tapauksessa on varmaa, että he eivät tule enää koskaan kohtaamaan jääkiekkoilun SM-liigassa.

Raipe vastaan Eepi ja ratkaisevan voiton metsästys. Suuret suomalaiset kiekkolegendat. Tänään kello 18.30 Tampereen Hakametsän jäähallissa.



*hattuanostel*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi