46,900 posts, 2,345 pages, 19,925,528 views
Mä tuun yön aikana tiputtaa sun pihalle mun puhelin- ja sähkölaskut, jos toi sun hyvä mieli sattuis jatkumaan.crissy, 8.3.2008 20:00:
löysin tänään prisman pihasta 50e..vein sen infoon et jos joku kyselee:D tuli hyvä mieli:D
domi, 10.3.2008 07:45:
Mä en saisi sanoo tätä tänne, mutta.

Ja vaikka suunnitelmat menikin pieleen, ni eipä haittaa nyt kun on hyvä ja pirtee olo ja oon nukkunut hyvin :)

Ja kuka väittää ettei arjesta sais tehtyä juhlaa. :D
), niin on kuiteskin hyvä fiilis siitä kun viimeistään kesällä tulee muutettua yhteiseen kotiin. Enpä ole koskaan aiemmin suostunut muuttamaan kenenkään kanssa saman katon alle, kun en ole halunnut kiirehtiä, mutta nyt tuntuu aika (ja minä) olevan kypsä moiseen.
(puutarhassa omppupuun alla
)
Heillä on ikää yhteensä 85 vuotta.
He ovat tahkonneet maamme korkeimmalla tasolla yhteensä 1910 jääkiekko-ottelua.
He ovat tehneet yhteensä 351 maalia ja syöttäneet 709 osumaa.
Heistä toinen, Raimo Helminen, keskiviikkona 44, lopettaa, kun Ilveksen pelit ovat tältä keväältä ohi.
Heistä toinen, Lukko-ikoni Erik Hämäläinen, 42, ei ole vielä kertonut, ripustaako hän luistimensa naulaan kauden päätteeksi.
Joka tapauksessa on varmaa, että he eivät tule enää koskaan kohtaamaan jääkiekkoilun SM-liigassa.
Raipe vastaan Eepi ja ratkaisevan voiton metsästys. Suuret suomalaiset kiekkolegendat. Tänään kello 18.30 Tampereen Hakametsän jäähallissa.