päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,643,128 views

Late

Posts: 3,441

#3621 • • Late team Lasse
Mun telehell boxia ei tarviikkaan viedä huoltoon. Lähemmäs vuoden olen hitaudesta kärsiny, ja nyt löytyikn korjaava asetus. *jiihaa*

Koneet on kyllä ihan ihmeellisiä. *hih*
Yonna

Posts: 372

#3622 • • Yonna
Lopputyö alkaa olla valmiina*jiihaa**iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#3623 • • UnityF joo just se
viisaudenhammas poistettu.. *jiihaa*

molempiin korviin uudet renkaat.. 2mm isommat kuin edelliset.. nyt ne on ”tungettu” korviin *plur*

paperi -asiat saanu vähäsen helpotusta.. *jiihaa*

aurinko on paistanu koko päivän.. *hymy*

kaveri osti mulle viherkasvin kotiin piristämään mun iltaa.. *plur*

ja *super* päivän :) kuuluu kahdelle henkilölle vkl aikana.. ootte todella rakkaita *sydän* KIITOS.





nyt viel puuttuu se työtodistus niin kaikki olis tosi jees.. *hymy*
+tietyt ihmiset joutuu pyytää anteeksi niitten käytöstä ennen kun otan yhteyttä niihin. *piis*
Saara

Posts: 1,954

#3624 • • Saara #2970
Yöllinen päänsärky meni ohi nukkuessa. *hymy*
Heräsin virkeänä ja kohta saan juoda aamukahvin ilman mitään kiirettä. *hymy*

Siis kaikinpuolin ihana aamu.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Zyklonius

Posts: 1,629

#3625 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Tänään saan valmiksi 3 kuukautta yhtäjaksoisesti väsäämäni raportin, joka on vienyt päivässä aikaa noin 12-16 tuntia. Tuntuu kyllä vähän liiankin helpottuneelta työpäivän loputtua. Huomenna sitten päivällä ministereiden ja virkamiesten tentattavaksi ja cocktail-tilaisuuteen ja illalla reivaamaan puku päällä. Rankka työ, rangat huvitukset. *pahis*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Jone

Posts: 8,258

#3626 • • Jone Archibald Haddock
Herätessä soi päässä Sven Väth ”Mind Games” ja olipa sitten pakko laittaa soimaan. *joo*

...ja tämän innostamana viritin vielä pari lisäkauitinta tietokoneeseeni kiinni. Sweet. *sydän*

[muokattu 27.4.2004 09:08]
Late

Posts: 3,441

#3627 • • Late team Lasse
Pomo kerto just että mulle on merkattu perjantai vapaaksi. *plur**jiihaa*

Mä jo aattelin mielessäni että ihan kiva kun pääsee jo neljältä duunista kun on vappu ja kaikkee. Mutta mun ei tarviikkaan tulla töihin ollenkaan.

+tää *pihkassa* oleminen on ihan sika siidee. *sydän*

[muokattu 27.4.2004 12:12]
tematsu

Posts: 436

#3628 • • tematsu Innovator
jippiii, sain kesäksi töitä... johan helpotti huonosti alkanutta päivää.. yksi huoli taas vähemmän.. *hymy*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Lucky-13th

Posts: 383

#3629 • • Lucky-13th
Mun puhelin piippas ja taskussa tärähteli,laitoin käden tyhjään taksuun, hetken naureskelin ja menin toiseen huoneeseen vastaamaan puhelimeeni

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

ella_

Posts: 1,329

#3630 • • ella_
sain aika hyvin luettua huomisen tenttiin *heiii*

--
Elementary, my dear.

pinkie_

Posts: 138

#3631 • • pinkie_

temazz:
jippiii, sain kesäksi töitä... johan helpotti huonosti alkanutta päivää.. yksi huoli taas vähemmän.. *hymy*



whii, sama täällä *jiihaa*
Luna

Posts: 52

#3632 • • Luna Jokapaikan sohlo ite
Aamulla pääsee roudaamaan kamoja alakertaan ihan luksuskämppään ku tuli vaihdettua kamun kanssa kämppiä päikseen *aplodit* En kyl vielä oo pystyny käsittään et miten se haluaa tänne kauheeseen murjuun sieltä ihanuudesta *ding* Tosin onhan siellä jonkun verran kovempi vuokra...mut kai sen kestää kun se huusholli on niin ihana *plur* Pitäis vissiin olla jo nukkumassa et tavarat liikkuis heti aamusta mut ei tän muuttovouhotuksen kanssa saa nukuttua *igor* Netti tosin on sit x aikaa kiinni ennen ku saa piuhan kiinni uuteen majaan...*uuh* Mut pääsempähän tästä läävästä pois *hymy*

--
Kun ei oo ennenkään hävettäny ni ei hävetä nytkään...

innae

Posts: 1,377

#3633 • • innae PaskaJätkä
Päivän piristys oli kun pomo käväsi töissä ja sillä oli iiiiiso virne naamalla. Oli käynyt hakemas prätkänsä tänään kaupasta... Oli kyl niin iso hymy että telki mieli kysyä että saitko*hih*...

--
PaskaJätkä

muksu

Posts: 563

#3634 • • muksu LAPANEN
Säämies sanoi äsken että aurinko paistaa taas tänään!!! *hymy*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

Tiikerriii

Posts: 1,113

#3635 • • Tiikerriii Tj
kattomaan hauvavauvvaaaaaa *plur* ja joku niistä pikkuriiviöistä on meidän *plur*

--
RÄYH!!!!

Epailija

Posts: 5,636

#3636 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Radiolinjan palvelunumerossa soi odotusmusiikkina mm. Seal:in Kiss from a Rose. *iloinen* Kun nyt vielä vastaisivat sitten kun biisi loppuu. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

UnityF

Posts: 15,721

#3637 • • UnityF joo just se
Se että mun työtodistus tuli.. *plur*
Se että sain nyt hoidettuu paljon työasioita kuntoon sen paperin takiia joka oli hikiset 28päivää myöhässä.. *igor*

Se että kävin tänään leikkaamassa mun hiukset.. *plur*
Se että orja tuli tänne (nyt se tiskaa *pahis*) mut me tehhään ruokaa ja fiilistellään tää ilta... *plur*
Se että mun ystävä soitti ja se on saanu *super*hyviä uutisia... *sydän*
Se että mä oon sopinu äidin kanssa välini niin että voidaan hengittää jo samassa huoneessa.*hymy*
Se että kohta on wappu ja mä ootan säteitä pitkästä aikaa...(viimeksi ootin näin paljon jotain bileitä niin marco v :n keikkaa..) *hymy*
Se että tänään ei oo enään masentanu *piis*
dirtyface

Posts: 344

#3638 • • dirtyface rok.
Vajaa pari tuntia ja lähen kullan luokse *sydän*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Kana

Posts: 69

#3639 • • Kana lässski
Pääsin just duunist! jee*jiihaa*

--
Techno 4 life!

anthocyan

Posts: 1,511

#3640 • • anthocyan Kohti valoa...
Synttäripäivä!!! *jiihaa*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-