Tänään saan valmiksi 3 kuukautta yhtäjaksoisesti väsäämäni raportin, joka on vienyt päivässä aikaa noin 12-16 tuntia. Tuntuu kyllä vähän liiankin helpottuneelta työpäivän loputtua. Huomenna sitten päivällä ministereiden ja virkamiesten tentattavaksi ja cocktail-tilaisuuteen ja illalla reivaamaan puku päällä. Rankka työ, rangat huvitukset.
Aamulla pääsee roudaamaan kamoja alakertaan ihan luksuskämppään ku tuli vaihdettua kamun kanssa kämppiä päikseen En kyl vielä oo pystyny käsittään et miten se haluaa tänne kauheeseen murjuun sieltä ihanuudesta Tosin onhan siellä jonkun verran kovempi vuokra...mut kai sen kestää kun se huusholli on niin ihana Pitäis vissiin olla jo nukkumassa et tavarat liikkuis heti aamusta mut ei tän muuttovouhotuksen kanssa saa nukuttua Netti tosin on sit x aikaa kiinni ennen ku saa piuhan kiinni uuteen majaan... Mut pääsempähän tästä läävästä pois
Päivän piristys oli kun pomo käväsi töissä ja sillä oli iiiiiso virne naamalla. Oli käynyt hakemas prätkänsä tänään kaupasta... Oli kyl niin iso hymy että telki mieli kysyä että saitko*hih*...
Se että mun työtodistus tuli..
Se että sain nyt hoidettuu paljon työasioita kuntoon sen paperin takiia joka oli hikiset 28päivää myöhässä..
Se että kävin tänään leikkaamassa mun hiukset..
Se että orja tuli tänne (nyt se tiskaa ) mut me tehhään ruokaa ja fiilistellään tää ilta...
Se että mun ystävä soitti ja se on saanu *super*hyviä uutisia...
Se että mä oon sopinu äidin kanssa välini niin että voidaan hengittää jo samassa huoneessa.
Se että kohta on wappu ja mä ootan säteitä pitkästä aikaa...(viimeksi ootin näin paljon jotain bileitä niin marco v :n keikkaa..)
Se että tänään ei oo enään masentanu