päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,659,069 views

larzizi

Posts: 1,661

#36061 • • larzizi
Abihaalarit vihdoin kokonaan valmiit *jiihaa*

Toinen päivän :) oli ehdottomasti kun näin uutisissa juttua tosta Saramäen vankilasta. Itse kun on ollut siellä työmaalla töissä, niin oli kiva nähdä millaista siellä nyt sitten on kun on kaikki kamat paikoillaan *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Chadonna

Posts: 152

#36062 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
naminam, teetä ja tonnikalaa. Nam nam. massu täynnä ja ainakin yksi ihminen pitää minua nättinä. Ja yksi päivä lähempänä arminia <3

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

Takyon

Posts: 2,945

#36063 • • Takyon Möwkö
11h töitä takana ja edellinen kyyti lentokenttä - Salo. Mukava päiväkassa. I'd call it a day :)

(kunhan ensin täältä Salosta pääsen takasin *nauru*)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

zenny

Posts: 1,145

#36064 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Nyt on 0 reikää hampaissa... *iloinen* nyt vaan pitäs kestää tää puudutus ja oottaa et se loppus..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Jago

Posts: 4,039

#36065 • • Jago un-trained monkee
Mä tänään sain salilla tuntea ekaa kertaa onnistumisen riemua, kun pääsin kasvattamaan suuressa osassa laitteista kilomääriä(olin jo aikasemminkin yhessä, mutta nyt olin ilmeisesti kaikinpuolin energisempi ja jaksavampi ja ehkä jopa vaimokkaampi*hihu*)
Tätä juhlistin shoppailukierroksella. 70e meni, mutta sillä sain ostettua paljon tarpeellista ja kivaa*hymy*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Kit^

Posts: 798

#36066 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Kiihkeä hetki keskellä päivää *tirsk**plur*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

merqus

Posts: 1,010

#36067 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Toinen ilonaihe tälle päivälle. Sain buukattua talviloman heti vapaaviikon perään, eli saa 2 viikon vapaat duunista *iloinen* Tässähän kerkeäis vaikka pyörähtämään jossain ulkomailla.. *plur*
keijukainen

Posts: 1,599

#36070 • • keijukainen kiksumurmeli
sain tälle päivälle hierojalle ajan *hihu*

--
*seepla*

embie

Posts: 531

#36071 • • embie Shwoopsie poo
Enää yksi kokonainen päivä! (tätähän ei enää lasketa kun se on jo alkanu ja torstaina ei mene ku puoli päivää ni sitsitsitsit!!!!)

*pihkassa*
anis

Posts: 2,451

#36072 • • anis
Onneks tänään on vapaapäivä =)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#36073 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Helpottunut olo, kun sain vuoden 2006 palkkatodistuksia hoidettua :) Sen verran kyllä tympii toi opintorahoja jakava taho, että tekis mieli sanoa itseni irti koko järjestelmästä. Ties mitä ongelmia täs vuosien varrella viel tulee...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#36074 • • Norb Guest
*nuotti* 3 työpäivää kesälomaan on. Laskin aivan itse eilen, kun näin lentolippuniiii *nuotti*
Marianne

Posts: 146

#36075 • • Marianne
Viikonlopun kotitekoinen turvesauna, oli kyllä niin hauska kokemus että pitää ottaa uusiksi*pepsodent*

--
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.
Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
Timo 6v.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#36076 • • Aurinkoneiti
Kiukku lähti Myllykosken virtauksen mukaan. Ois päänsärkykin voinut lähteä samalla kertaa.
lostgone

Posts: 2,493

#36077 • • Edited lostgone
TSRIP LOL AAAH BING POKS YAMMAA JAMMAA!!!
Adjektiivit on vähän hakusessa täl hetkellä.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#36078 • • aalto2 Guest
ai että kun hymyilyttää *sydän*
Chrisdyan

Posts: 479

#36079 • • Chrisdyan
teki mieli reissata, jonka seurauksena nyt varattu hytti viikonlopun tukholman risteilylle, kävi aika zägä, sai just viimesen hytin laivasta ja tietenki A-luokkaa, aika kallis - mut elämä on, ja äkkilähdöt on aina parhaita *nauru*

--
Hikitomori

KiimanenKurre

Posts: 791

#36080 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
TinyBAR1202_800x1066.jpg
siinä on pojalla kokoa

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri