Toinen päivän :) oli ehdottomasti kun näin uutisissa juttua tosta Saramäen vankilasta. Itse kun on ollut siellä työmaalla töissä, niin oli kiva nähdä millaista siellä nyt sitten on kun on kaikki kamat paikoillaan
Mä tänään sain salilla tuntea ekaa kertaa onnistumisen riemua, kun pääsin kasvattamaan suuressa osassa laitteista kilomääriä(olin jo aikasemminkin yhessä, mutta nyt olin ilmeisesti kaikinpuolin energisempi ja jaksavampi ja ehkä jopa vaimokkaampi*hihu*)
Tätä juhlistin shoppailukierroksella. 70e meni, mutta sillä sain ostettua paljon tarpeellista ja kivaa*hymy*
Toinen ilonaihe tälle päivälle. Sain buukattua talviloman heti vapaaviikon perään, eli saa 2 viikon vapaat duunista Tässähän kerkeäis vaikka pyörähtämään jossain ulkomailla..
Helpottunut olo, kun sain vuoden 2006 palkkatodistuksia hoidettua :) Sen verran kyllä tympii toi opintorahoja jakava taho, että tekis mieli sanoa itseni irti koko järjestelmästä. Ties mitä ongelmia täs vuosien varrella viel tulee...
teki mieli reissata, jonka seurauksena nyt varattu hytti viikonlopun tukholman risteilylle, kävi aika zägä, sai just viimesen hytin laivasta ja tietenki A-luokkaa, aika kallis - mut elämä on, ja äkkilähdöt on aina parhaita