Puhelu äitin kanssa =) Valo muhun taas uutta tarmoo ja uskoo oikee roppakaupalla <3
Puhuttii pääsykokeista yms ja juteltiin vähän niihin valmistautumisesta ja en sellaisesta.. keventy sydäntä =)
Äitee kerto et sen salilla käy sellai nainen joka o tehny sen pikkusiskon kanssa yhteistyötä joskus vuonna nakki ja muusi lahdessa (jotai tapahtumia jne),vääntäny ruokaa yms "esiintyjille jne".Se nainen tajus eka että okei, maikku ja meitin äitee o siskoksia.Sitten se kuuli että hänellä on tyttö nimeltä "melita" (on se mut nähnykki joskus) joka kuuntelee konemusiikkia ja pyörii paljon niissä piireissä ja oli konemetsässäkin jne. "aijaa, hänen kaks poikaasa käy kans niissä ja olivat konemetässä" joopa.. mutta maailma pienenee : Tää nainen oli pojiltaa kysyny tunteeko/tietääkö ne mut.Olivat kuulemma jostai kuvastosta nopsaa hakenu mun kuvan "ai tää vai, no kyllähän me ny mellu tiedetään" nainen katto kuvaa "nojoo, sama tyttö mut vähä räväkät hiukset tossa kuvassa" :D (sekavaatekstiä TM)
Hitto maailma o pieni tosin meijä salilla mun tietojen ja laskujen mukaan käy 5-7 klubbaajaa ja 10-15 klubbaajien äitejä
nonii,tunnustuksia! ketä te ootte?
oottakaa ku pääsen vetää tuntei ni ei voi musiikista kovin erehtyy ;)
So called business-illallinen meni ihan kivasti ja vaikka ennakkoluulot oli kovia, kiva huomata että oli ihan hauskaa ja kivoja ihmisiä. Ja nää geneve-järven maisemat, huuh! Aurinko paistaa +10C ja alpit näkyy aamiaspöydästä, LOOOOOOOOOOvely!
Pihvit huoneenlämmössä, joulutortut meni just uuniin, sen jälkeen perunat uuniin, sitten iiiiiiiiiiihanaa salaattia, iiiihanat pihvit ja aivan loistavaa punkkua (Châteauneuf du Pape) ja mikä parasta, aivan loistavaa seuraa
Eiliset bileet Kyl se on niin että mistään en saa näin paljoa täntyyppistä energiaa ku siitä että pääsee tanssimaan kunnolla Siinä unohtaa täysin itsensä, puskee kehonsa äärirajoille ja elää sitä musiikkia sen hetken
Vaikka viime viikot on olleet todella stressaavia ja ahdistavia duunissa, niin silti nyt kun istun tässä ja kirjotan muistiota asiasta X tajuan, kuinka paljon oikeastaan työstäni pidän. Ja että oon aika hyvä siinä. Kirjottaminen sujuu kuin tanssi (ihmiseltä joka osaa tanssia) kun tuntee asian hyvin.