päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,640,806 views

Avatar
#32721 • • Taika Guest
olipa ihanaa aloittaa aamu rauhassa venyttelytunnilla hyvin nukutun yön jälkeen*haukottel*
vieläkö saisi itsestä sen verta irti että töitäkin tulisi tehtyä, turhan rentoutunut olo tuli tunnilla saavutettua..*nauru*
SyndroDome

Posts: 1,103

#32722 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

MiMoSa, 18.9.2007 17:54:
Mun uudet hienot pinkit villasukat, mitkä sain tänään mummin siskolta. Ei enää tylsiä harmaita villasukkia.*hihu* Vähänkö noi on ihqut.*sydän**plur*



Voit pitää niitä sit duunissa kanssa niin ei tarvii palella *hymy*

--
Life is full of choises.

MiMoSa

Posts: 1,664

#32723 • • MiMoSa

SyndroDome, 19.9.2007 11:49:
---
MiMoSa, 18.9.2007 17:54:
Mun uudet hienot pinkit villasukat, mitkä sain tänään mummin siskolta. Ei enää tylsiä harmaita villasukkia.*hihu* Vähänkö noi on ihqut.*sydän**plur*

---


Voit pitää niitä sit duunissa kanssa niin ei tarvii palella *hymy*


Tänne nää olikin tarkotettu ja varta vasten tilattu. Jalassa on ollu jo koko päivän.*hihu*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

innae

Posts: 1,377

#32724 • • innae PaskaJätkä
Hei. Olen Anni ja olen F.B.S.K.n uusi oppilasjäsen. Eilen syyskokouksessa hyväksytty:)
Jotain hyvää tähän päivään.

--
PaskaJätkä

Mellu-

Posts: 4,006

#32725 • • Mellu-
jeeee... sain sen yhen biisin minkä tahoinkii *plur* nyt pitäs enää 4 päättää ennen illan reenei ja käryyttää levylle :DD

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Snowie

Posts: 601

#32727 • • Edited Snowie Ihku Hiutale
Sain kolmannen etunimen. Virallisesti tosin vasta huomenna, kun pääsen maistraattiin allekirjoittamaan hakemuksen. *hihu*

edit: typo
larzizi

Posts: 1,661

#32728 • • larzizi
Matikan testistä tuli täydet pisteet ainoana luokasta *hihu*

Pikkasen herätti kyllä hämmästystäkin itsessä, kun opettaja siitä mainitsi, mutta mikäs siinä ;D

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

anniharha

Posts: 1,937

#32729 • • Edited anniharha
MMMMITÄ! Kerranki tuli kivaa postia koko laatikon täydeltä! Lempparilehti ja palkkakuitti (oon ollu töissä viimeks toukokuussa *iloinen*) että moi anni, me lähetetään sulle vähän lomarahaa. LOMARAHAA!?! Kyllä kiitos, mä saan sillä rahalla kivan viikonlopun *plur*

Jos mietitään ensviikon ruokahankintoja vasta maanantaina, ehehe.

--
and though my words could save the world they never come out right

jeesboks

Posts: 4,064

#32730 • • jeesboks p u p u
Kaverit *sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Avatar
#32731 • • Rujo Mutantti Guest

anniharha, 19.9.2007 15:30:
MMMMITÄ! Kerranki tuli kivaa postia koko laatikon täydeltä! Lempparilehti ja palkkakuitti (oon ollu töissä viimeks toukokuussa *iloinen*) että moi anni, me lähetetään sulle vähän lomarahaa. LOMARAHAA!?! Kyllä kiitos, mä saan sillä rahalla kivan viikonlopun *plur*

Jos mietitään ensviikon ruokahankintoja vasta maanantaina, ehehe.



Joko aika laihat lomarahat tai sit pitkä vkl tiedossa? :D
Samu81

Posts: 1,224

#32732 • • Samu81 kokolihaa
Päivää -kuski *nauru*

Bussi jolla ajelen aina töistä kotia, sen kuskina on viimeiset 2vk ollut tämä rehdin ja rehellisen, oikein perussuomalaisen oloinen ja näköinen kaveri. Se toivottelee _aina_ päivää kun astuu bussiin.
Hassua nykypäivänä pk-seudulla - Normaalia ehkä joskus 80 -luvulla tai maaseudulla.

Tämä on tosin samalla päivän :( , sillä ehkä vajaa 10% vastaa sille mitään takaisin.. Mikä meissä suomalaisissa on vialla?
Aivankuin väen vängällä tänne halutaan palveluammatteihin kuten bussi tai taksikuskeiksi jtn Virolaisia hutui ja tutsui jotka ei tiedä _mistään_ mitään jos niiltä erehtyy neuvoa kyselemään. Hyvä jos pari sanaa suomea osaavat.
Vähän kuin pitsaa tilaisi...

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

anniharha

Posts: 1,937

#32733 • • anniharha

Rujo Mutantti, 19.9.2007 16:14:
---
anniharha, 19.9.2007 15:30:
LOMARAHAA!?! Kyllä kiitos, mä saan sillä rahalla kivan viikonlopun *plur*
---

Joko aika laihat lomarahat tai sit pitkä vkl tiedossa? :D



Haha, laihat lomarahat ja lyhyt mut kallis viikonloppu! Kuukauden duuneista ei paljoo osannut odottakaan, niin tollanen summa mikä on puolet vuokran jälkeen käteen jäävästä kuukausibudjetista tuntuu aika isolta *nauru*

--
and though my words could save the world they never come out right

SmILE

Posts: 376

#32734 • • SmILE Esanssi mössöö
Tästä päivästä toivari koko loppuelämän :) KOIRA!!!!!!!!!!!!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Pumis

Posts: 816

#32735 • • Pumis Kike / Fab4
Uus induktiotaso *jiihaa* kohta saa induktiolehmää*slurps*
RiD

Posts: 2,817

#32736 • • Edited RiD Nukemi
Lennot varattu.

10.10 muutto Dubliniin \\\o/ {O,o}

ARRR!

--
*super* *possu*

Mönnä

Posts: 190

#32737 • • Mönnä

*AnnU*, 16.9.2007 04:46:
Ihan huippu weekendi ollu *iloinen**iloinen*
Pitää nauttii, kun seuraava vapaapvä vasta kolmen viikon päästä!!! *grr*



Haa, minä en ees huomannu että kerkesit käymään täällä postailemassa. Tod. näk oon ollu *känni*ssä *tirsk* tai sitte muuten vaan kiireinen *vink*

Otetaanhan pian uudestaan?

Mut oli kyllä sen verta hauskaa, että kyl toi vkonloppu kelpaa vielä tämänkin päivän :)ksi. Plus että tänään oon ollu hirmu ahkera ja aikaansaava, sekin kelpaa :D.

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Avatar
#32738 • • gnomex Guest
Hyvä reeni oli. Yeah buddy!!! Lightweight babyyy!!!
Miinapiina

Posts: 3,494

#32739 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
koulussa on kivaaaaa *jiihaa* *hymy*

--
pinkki on pop!!!