päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,640,144 views

SyndroDome

Posts: 1,103

#32701 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

astaroth, 18.9.2007 12:05:
---
SyndroDome, 18.9.2007 12:02:
Nytkö olis sit menossa firma vaihtoon?

---

3. viikkoa työttömänä, sai riittää kyseessä olleen firman hommat



Juuh no ehkä sit parempi niin. Ei se homma vaikuttanut kovin inhimilliseltä. Einakaan ne työajat *ding* Tsemii haistatteluun! Ite kävin kans just viime viikolla yhessä, toivottavasti onnaa.

--
Life is full of choises.

Avatar
#32702 • • astaroth Guest

SyndroDome, 18.9.2007 12:07:
Juuh no ehkä sit parempi niin. Ei se homma vaikuttanut kovin inhimilliseltä. Einakaan ne työajat *ding*


eikä tämä todellakaan jäänyt ainoaksi syyksi, miksi lähdin lätkimään

Tsemii haistatteluun! Ite kävin kans just viime viikolla yhessä, toivottavasti onnaa.


kiitos, samat sinulle :)
ee102

Posts: 775

#32703 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Sain just tiedon et saan rahaa perjantaina, takautuvat työkyvyttömyyseläkkeet. Sit kyl pitää mennä bileisiin... Nyt kalenteria katsomaan. *jiihaa*
vivesteri

Posts: 309

#32704 • • vivesteri karmea mörkö
Ihan kiva fiilis :)
Koulussakin oli jopa kivaa, plasmaleikkuria korjatessa :)
Fresia

Posts: 764

#32705 • • Fresia vähän outo
*hymy* On aika jees fiilis siitä, että miten asiat ovat vuodessa muuttuneet ja vain parempaan *hihu* Monta vuotta tässä parantuessa menikin, mutta kyllä kaikki työ kannatti *joo*

Niin ja löysin aivan ihanat nahkasaappaat, puoleen hintaan *iloinen* *blush*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

pyhimys

Posts: 622

#32706 • • pyhimys
kyllä tää tännekin topickiin menee :)

Lähtöpvm. Tiistai 30 Loka 2007 : Helsinki-(Lontoo)-Sydney

Paluumatka Torstai 29 Touko 2008 : Sydney-(Lontoo)-Helsinki

tästä se lähtee... Vielä, kun käsittäisi itsekin, että sitä on tosiaankin lähdössä. Joskohan sitten lähempänä lähtöä.
Avatar
#32707 • • Annakins Guest
Mempparin nallekarkit pelastaa päivän ku päivän =D
Freja

Posts: 8,775

#32708 • • Freja Sihteeri

pyhimys, 18.9.2007 15:33:
Sydney <3



Oon ehkä semisti kade.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

Posts: 1,664

#32709 • • MiMoSa
Mun uudet hienot pinkit villasukat, mitkä sain tänään mummin siskolta. Ei enää tylsiä harmaita villasukkia.*hihu* Vähänkö noi on ihqut.*sydän**plur*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

wiwi

Posts: 1,575

#32710 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Ei väsyttänyt tänään yhtään!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Janisa

Posts: 2,226

#32711 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Juuri nyt, talla hetkella, mulle ihan selvasti lauletaan serenadia tossa ulkona. *iloinen*

Tossa seinan ulkopuolella on siis raksamies, joka maalaa(korjaa?) seinaa ja periaatteessa se on vain reilu metrin paassa musta, mutta meilla on seina valissa. Mulla on ikkuna viistosti vasemmalla puolella ja se on hieman auki ja tuo reppana raksamies ei varmaankaan oo edes nahnyt etta ma istun tassa ja se ei todellakaan oo tajunnut etta mulla on ikkuna raollaan.

Herkkaa, se laulaa jotain viikonpaiva-laulua. *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Worin

Posts: 526

#32712 • • Worin
Tänään ajattelin miten hyvin mulla menee.

Oon fyysisesti melkein terve, osittain revenny olkapään jänne riesana mut suunta on ollu viime aikoina reilusti ylöspäin. Hiljattain tajusin ettei mulla ole mitään muita vaivoja kun itseaiheitettuja. Lääkekaappi on täysin tyhjä kun ei ole sellaselle yhtään mitään käyttöö tai no eipä ole itse kaappiakaan.

Oon sinkku ja todellakin tyytyväinen siitä. Parisuhteessa tietysti vois mennä paremminkin, mut näin sinkkuna on pirun vakaata aikaa, eikä mulla ole mitään pakottavia tarpeita muuttaa mitään. Kellään muulla ei ole sanavaltaa kun itellä.

Suunnittelin finanssipolitiikan siten, et pärjäisin paljon pienemmilläkin ansioilla. Nykynen duuni ei oo täydellistä, mut vaikka ottaisin huonommin palkatun niin pärjäisin silti. Suunnittelen finanssipolitiikan eliniän haarukalla ja tähän mennessä menny niiden mukaisesti.

Asuntopolitiikan suunnittelin kun hommasin kämppää ja se meni täsmälleen niinkun ajattelin. Itseasiassa niin hyvin, että kun suunnittelin tarjottavan summan etukäteen ja tarjosin sen niin sain 15 minuutissa kaupat solmittua. On vielä itsellä asiantuntemusta aika paljon ja faija oli mukana jolla on vielä enemmän, että tiesin ihan tarkkaan mitä olen tekemässä.

Ei ole yhtään vihamiestä, ei yhtään ketään kenen kanssa olisin riidoissa. Eri mieltä voi aina olla, muttei se taas riitoihin johda koskaan.

On se helmee kun on kaikki narut omissa käsissä tai ei kaikki, mut sitä varten kerään rahaa puskuriks, kun tulee odottamattomia rahallisia ongelmia.

Helmee ei kaiken tartte olla täydellistä et menee hyvin.
Inferno@Tre

Posts: 678

#32713 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Huomenna lomaa *hymy*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

KooKie

Posts: 4,338

#32714 • • KooKie aka. Petress Pan
Jälleen kerran takana mahtavia, pehmeitä, unohtumattomia ja ihania hetkiä rakkaan kainalossa...

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#32716 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
olin jokiristeilyllä ja paluumatkalla poikkesin
merenrannalla. hyvin vietetty saikkupäivä <3

--
dasinoaisnvs

Freja

Posts: 8,775

#32717 • • Freja Sihteeri
Kerrankin päätin olla itsepäinen (vai mikä sana tähän sopis?) ja siis laittaa itseni ja omat työni etusijalle, ja antaa toisten ihmisten hoitaa omansa sitten kun heillä on yliaikaa.

Tuli hyvä olo kun sain edes jotain tehtyä :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Samu81

Posts: 1,224

#32718 • • Samu81 kokolihaa

Tuikkari, 18.9.2007 19:27:
Tänään ajattelin miten hyvin mulla menee.

Oon fyysisesti melkein terve.

Oon sinkku ja todellakin tyytyväinen siitä.

Suunnittelin finanssipolitiikan siten, et pärjäisin paljon pienemmilläkin ansioilla.

Asuntopolitiikan suunnittelin kun hommasin kämppää ja se meni täsmälleen niinkun ajattelin.

Ei ole yhtään vihamiestä, ei yhtään ketään kenen kanssa olisin riidoissa.

On se helmee kun on kaikki narut omissa käsissä.

Helmee ei kaiken tartte olla täydellistä et menee hyvin.




Tuossa on paljon asiaa ja hämmästyttävän paljon yhteneviä asioita :D

Omalla kohdalla tuon päälle tuo hyvää fiilistä lisäksi se, että ensimmäistä kertaa aikoihin on jonkinlainen oman tulevaisuuden suunnitelma piirulleen päässä. Siis todellisia tavoitteita joiden eteen on valmis tekemään työtä ja elelemään ns. vedellä ja leivällä. Mitä haluaa elämältään, miten sen voisi yrittää saavuttaa, missä tahtoisi olla vuoden päästä, jne.

*hymy*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Quakey

Posts: 692

#32719 • • Quakey
tänään ei ole ihmeellinen päivä, mutta voi katsoa tulevaisuuteen syysloma tulee olemaan älyttömän hieno :D hollantiin olen menossa viikoksi ja bilettämään siellä :) ( AMSTERDAM DANCE EVENT ). silloin tulee olemaan hienoja päiviä ja voi olla iloinen tänäänkin! lisäksi olen iloinen kaikista ihanista ystävistäni jotka ovat aivan ihania! :D
J Raninen

Posts: 950

#32720 • • J Raninen
Ikkunapaikka duunissa. Olkoonkin, että keli on vähän sateinen jne, mutta ton lehtipuumetsän ja etenkin vaahteroiden kattelu on aika jees tässä työn lomassa.

Tuoli on vielä sen verran matalalla, ettei nää tota ikkunan alla olevaa parkkihallia ja moottoritietä, vaan selkeesti molempien yli :)