päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,803 views

Santutar

Posts: 405

#32481 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Oz:n 1. tuotankokauden jaksot*sydän* Siin se olis sit päivän :)... ei muut*uuh*
UnityF

Posts: 15,721

#32482 • • UnityF joo just se
Kialla on puhjennu kolmas hammas *plur*
dncr

Posts: 249

#32483 • • dncr aika notkee

Fyraett, 9.9.2007 23:07:
---
dncr, 9.9.2007 22:13:
+ Ostin itelleni kukkia (kun kukaan mies ei oo antanu niitä pitkään aikaan *igor* vink vink)

---


ootko jo sinkku? millasist kukist tykkäät?



Hahaha, en vieläkää *plur* Kaikki kukat käy, mut eräs ei tajuu vaa antaa *nauru*

--
The love we give away is the only love we keep.

UnityF

Posts: 15,721

#32484 • • UnityF joo just se

Vampyrella, 10.9.2007 18:46:
Espanja



Jos haluu hyvää kielikylpyy niin kannattaa kyylää la & su iltapäivisin ykköstä serranon perhettä. *joo* Tällä hetkellä mun lempparisarja saa ainakin nauraa. Mäkin aloin muistaa kieltä paremmin kun oon kattonu noi jaksot jo kesäl nyt sit kertaan niitä. Tosin mun espanian kielen taito ei oo mikää hyvä mut tulipahan sieläkin asuttuu yht. 3kk niin jotain jäi muistii näihinkin aivoihin.*nauru*
Avatar
#32485 • • Muussika Guest

UnityF, 10.9.2007 21:24:

Jos haluu hyvää kielikylpyy niin kannattaa kyylää la & su iltapäivisin ykköstä serranon perhettä. *joo* Tällä hetkellä mun lempparisarja saa ainakin nauraa. Mäkin aloin muistaa kieltä paremmin kun oon kattonu noi jaksot jo kesäl nyt sit kertaan niitä. Tosin mun espanian kielen taito ei oo mikää hyvä mut tulipahan sieläkin asuttuu yht. 3kk niin jotain jäi muistii näihinkin aivoihin.*nauru*




Thänks vinkistä! :) Mut ei kait toi vaan oo se sarja joka pyärii teemalla, ja jota en siis näe ilman digiboksia? *uuh*
UnityF

Posts: 15,721

#32486 • • UnityF joo just se

Vampyrella, 10.9.2007 21:29:


Thänks vinkistä! :) Mut ei kait toi vaan oo se sarja joka pyärii teemalla, ja jota en siis näe ilman digiboksia? *uuh*



Meillä on digiboxi korjauksessa *grr* Mut silti serrano näkyy ykkösellä *Joo*
Se on hauska sarja laita wikipediaa los serrano taikka ihan serrano niin voit lukee mistä kertoo. Mut sen takaan että tulee naurettua kun ne on vain niiiiiin hassun tyhmiä. *nauru*
milessi

Posts: 188

#32487 • • Edited milessi Jai
Voitin Suomen Sokeri-skabasta Nokian Hai-kumisaappaat *plur* Ei tarvi lähtee kumppariostoksille hetkeen eikä mennyt kesäduunissa "aherruskaan" näköjään ihan hukkaan *iloinen*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Avatar
#32488 • • Muussika Guest

UnityF, 10.9.2007 21:32:

Meillä on digiboxi korjauksessa *grr* Mut silti serrano näkyy ykkösellä *Joo*
Se on hauska sarja laita wikipediaa los serrano taikka ihan serrano niin voit lukee mistä kertoo. Mut sen takaan että tulee naurettua kun ne on vain niiiiiin hassun tyhmiä. *nauru*



Okeypokey! Nythän alkaa pyöriin teemalla muistaakseni parikin jotain espanjankielistä sarjaa, joiden katseluun siis tarvis digiboksin jota mul ei ole (eikä ehkä tuukaan), mut hianoo jos toi Serranoiden hässäkkä näkyy silti! *joo* *hih*

Pitääki alkaa kahteleen! Ne kyl molottaa sellasta vauhtia et oon varmaan vaan naama rutulla että w00t *nauru*
UnityF

Posts: 15,721

#32489 • • UnityF joo just se

Vampyrella, 10.9.2007 21:38:
Pitääki alkaa kahteleen! Ne kyl molottaa sellasta vauhtia et oon varmaan vaan naama rutulla että w00t *nauru*



Jos joku päivä saat selvää mitä santi huutelee vihaisena niin nostan hattua se suuttuu niin et mulla lensi aamuteet pitkin mattoo kun repeilin niin paljon. *nauru

Mut nyt Fetasalaattia ja yyber paljon kirsikkatomaatteja kun en saa sätkää väänettyy. *Joo*
Avatar
#32490 • • Taika Guest
uusi ihana takki*pihkassa*

ystävä, jolle on helppo puhua kaikesta <3

uimakoulussa vihdoinkin hetkellisiä onnistumisen elämyksiä: "tällä kertaa et näyttänyt läheskään niin pakokauhun vallassa olevalta kuin viime kerralla." *nauru* (kehu se on sekin)
sapeli

Posts: 11,768

#32491 • • sapeli jokukukamikä?
Muuten oli vähän huono alku päivälle - herääminen oli nihkeetä, nenästä alko vuotamaan verta, iPodista oli akut loppu ja ulkona oli hyytävän kylmä - mut työmatkalla ihmettelin et miten voi olla auringon vieressä sateenkaaren palanen, ja lopulta tajusin että se olikin auringon halo! Sillä oli sellaset hienot sivusiivekkeet heijastuneena sellasiin untuvapilviin, sai päivän ekan hymyn huulille. *hihu*

(Siis tämmönen:)

((_______________________O_______________________))

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anniharha

Posts: 1,937

#32492 • • anniharha
1) Kävin viikko sitten kysymässä isännöitsijältä mahdollisuutta saada uusi jääkaappi, kun edellinen oli höyrykäyttöinen muinaisjäänne, josta oli mm. lampun katkaisija hajonnut jo ennen muuttoani tähän asuntoon. Huoltomies oli käynyt katsomassa sitä jo kertaalleen, muttei voinut tehdä asialle mitään. Isännöitsijänainen ei kuitenkaan lämmennyt idealle, sanoi käskevänsä korjaajan paikalle. Sain puhelun viikko sitten, selitin oireet ja sain käskyn olla kotona tiistai- tai keskiviikkoaamuna.
Äsken heräsin keittiöstä kuuluvaan röhönauruun. Menin katsomaan ja löysin kaksi meidän omaa ihanaa huoltomiesremppareiskaamme asentamasta uutta jääkaappia <3 Kämppis vaan hihitteli vieressä tyytyväisenä. Äijät oli kuulemma todenneet vaan, että isännöitsijä on lomalla niin käyttivät tilaisuutta hyväkseen ja ostivat uuden kaapin suoraan, jättivät vaan kuitin toimistolle *lmao*
Ihan parhaat huoltomiehet ikinä! Aina tulee hyvä mieli kun niitä näkee. Ne on kertaalleen heittäneet mut junallekin kun olivat sopivasti tossa pihalla kun raahauduin rinkan kans bussiaikatauluja lueskellen ovesta ulos. Melkein vois kysyä jos ne korjais mun pyöränkin joskus...

2) Soitin terveyskeskukselle: pääsin suoraan läpi ja palvelu oli ystävällistä. Olin henkisesti valmistautunut puolen tunnin jonotusmusiikkeihin ja vittumaiseen tiuskintaan, niin jopa lämmitti sydäntä yllättyä positiivisesti. Sain myötätuntoa, neuvoja ja vastaanottoajan reilun tunnin päähän. Lisäks multa kysyttiin, että sopiiko mulle tarjottu aika, että saanko kyydin järjestettyä järkevästi jne. Miten maailma onkin näin lämminhenkinen tänään! :')

--
and though my words could save the world they never come out right

Jone

Posts: 8,258

#32493 • • Jone Archibald Haddock
Tämän hetkinen puuhasteluni saa mut aivan tavattoman hyvälle mielelle. *plur*
^Petunia

Posts: 888

#32494 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Heräsin ilman herätyskelloa jo klo8 todella Virkeänä *haukottel*
Ja jälleen kerran Ihana kävelylenkki heti aamusta *plur*
Tämä täytyy ottaa tavaksi jos mieli oikeesti virkistyy Näin paljon *joo*
Amma

Posts: 2,383

#32495 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Rekkakuski väisti siiliä.

--
*etsiskel*

KriSSe^

Posts: 85

#32497 • • KriSSe^
"Pakenemme talvea Kanariansaarille" -operaatio näyttää onnistuvan, työpaikka ja ensiasunto plakkarissa! Ens kuussa olis lähtö Las Palmasiin, ei malta oottaa.. *jiihaa**plur*
sapeli

Posts: 11,768

#32498 • • sapeli jokukukamikä?

Amma, 11.9.2007 10:56:
Rekkakuski väisti siiliä.



Aamulla kans autokuski väisteli oravaa, vaikka takana oli jonoa *hih*

*purr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#32499 • • Annakins Guest
Tilasin hajonneen läppärin tilalle uuden kohtuuhintaisen ja saan töistä lainaksi näytön, jotta voin siirtää tiedostot vanhalta koneelta uudelle.
RiD

Posts: 2,817

#32500 • • RiD Nukemi
Alustavat suunnitelmat viikonlopuks vaikuttais mmuuuukavalta.

--
*super* *possu*