päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,924,478 views

sapeli

Posts: 11,768

#32461 • • sapeli jokukukamikä?

dncr, 9.9.2007 22:13:
Olipa kiva viikonloppu. Totaalinen väsymys ja ahdistus voitettu, hyvällä mielellä ens viikkoon, vaikka onkin taas liikaa tekemistä. Täytyy vaan opetella hallitsee stressiä ja käyttämään aika tehokkaammin. *hymy*



Aika lailla samat sanat *hihu* Stressaavan, vähäunisen viikon jälkeen ollut täydellinen latautumisviikonloppu. Pääs tanssimaan vanhaa reiviä bileisiin mut on saanu nukuttuaki hyvin, ollaan katottu leffaa ja muuta hauskaa, ja ehdin tiskaamaankin ni ei viikolla tartte. *joo*

Nyt taas jaksaa viikon aamuheräämiset kun tietää että viikonloppuna ehtii palautumaan takas.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#32462 • • Muussika Guest
Onpas ollunna ihana viikendi! *plur*

Perjantaina pääs bilettään, ja vedin pitkästä aikaa hiprakat (joka tosin päätyi sohvalle sammumiseen :D), mutta sainpahan ressiä nollattua! *jiihaa* Sit onki tullu nukuttua ja herkuteltua ja leikittyä himassa semmottii håratsua ko vetäsin sellaset mukavan kotoisat kultaset meikit silmiin megaöverirajauksilla ja huuletki rajasin överisti yli. *nauru* No mut halvatkin huvit neljän seinän sisällä on very jees! *joo*

Tänään akka vei mut syämään Cantina Westiin megahyvää tulista häränpihvettä nam! *slurps* Ja oon siivonnunna känpän ja parviosaston ja vaihtanu lakanat ja tiskannu tiskit ja kohta pyykitki on peseytynynnä. Nyt täällä kynttilät palaa ja vetäsen viä laittimansikkajädee. *sydän*

Ihanan rentoutunut ja hyvä olo! *plur*
Fyrisch

Posts: 4,525

#32463 • • Fyrisch

dncr, 9.9.2007 22:13:
+ Ostin itelleni kukkia (kun kukaan mies ei oo antanu niitä pitkään aikaan *igor* vink vink)



ootko jo sinkku? millasist kukist tykkäät?
wammi

Posts: 627

#32464 • • wammi
aikalailla täydellinen pitkä viikonloppu takana...:)
Bellezaaa

Posts: 573

#32465 • • Bellezaaa Afrodite*
Ihanaa, alkaa antibiootti vaikuttaa ja helpotta
tätä kauheeta tautia, flunssa ja kuumetta...
Johan meni viikko nukkuessa...*hihu**nauru*
Amarie

Posts: 261

#32466 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Viikonloppu Tampereella siskon luona. Kummityttö on maailman ihanin, se oli kokoajan mun kimpussa ja kun nukutin sitä ja lopetin hetkeksi laulamisen niin neiti melkein 2v unenpöpperössä kuiskaa, että "vielä laulaa". *pihkassa*

--
In her eyes I see the sky.

Jone

Posts: 8,258

#32467 • • Jone Archibald Haddock
Pyhälle isälle kiitos siitä, että eräs asiakas on maksanut laskunsa, jonka suorittamista olen odottanut sydän sykkyrällä 2 viikkoa. Spank me silly and call me Charlie jos tänään syön nuudeleita.
aaaaaaaa

Posts: 178

#32468 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Mies tulee työmatkalta kotiin ja saa maistaa mun tuoretonnikala-japanilais-sushivaikutteista salaattia.
Ja sit se et huomen vihdoin ehdin aamuspinningiin huomenna koska koulussa ei kerrankin tarvi olla puol kasi vaan ysiltä!
Ja se et eilen olin aika tiukoissa kahden tunnin treeneissä plus venyttely ja nyt on pitkäst aikaa lihakset kipeet. Eräs ihminen sano kerran et paras käsitreeni on ollu sillon ku ei jaksa suihkussa pestä tukkaa. No tukan jaksoin pestä mut se 5 kg painava MegaBoost-hiustenkuivaaja oli liikaa.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

-xx-

Posts: 5,001

#32470 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
maanantai *iloinen*

--
kiitos ja anteeksi ^^

^Petunia

Posts: 888

#32471 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Iiihana yli 10km höyryjenpäästö-kävelylenkki aurinkoisessa syysilmassa!!
(ei vituta enää..paljoo) *hihu*
Sit kaupan kautta ostaa kaikkii herkkui VAIN itselleni! *sydän**possu*
Hupsu

Posts: 1,005

#32472 • • Hupsu
Törkeestä väsymyksestä huolimatta saannu suoritettua läjäpäin pakollisia asioita. Tosin päikkärit kyllä maistuis...

--
Päivän mietelause?

sapeli

Posts: 11,768

#32473 • • sapeli jokukukamikä?
Töissä on se hyvä puoli että tähän asti (n. klo 13.00 - ruokatauko) jaksaa ihan helposti, ja tästä työpäivän loppuun asti selviää ihan helposti. Eli koko päivä menee ihan helposti! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#32474 • • Muussika Guest
Tänään alkoi espanjan opiskelu semmosen about 5 vuoden breikin jälkeen! *sydän*

Oon lukenut sitä 6 vuotta taannoin, ja arvosanat oli yläasteella ja lukiossa kiitettäviä plus kirjotin ylppäreissä magnan, mikä on ihan ookoo, mut sai kyl todeta et 5 vuoden tauko on vähän liikaa. :D

Alkuesittelyssä piti esitellä itsensä ja kertoa, missä on opiskellu espanjaa aiemmin. Meiksi tokaisi notta:

Me llamo Annika y he estudiado español en... lukio?... cinco años... sitten? No... muistaa?... mucho.

*nauru*

Hyvin menee.

En muistanu mitään perussanoja ees, vaiks joskus oon kirjottanu laudaatturin arvosia aineita. Voehan perse. No mut tää on päivän :) silti, koska tykkään kielestä ja oon (ainakin toistaiseksi) optimistinen muistini virkistymisen suhteen. *hihu*
Chrisdyan

Posts: 479

#32475 • • Chrisdyan
työt alkais kahen viikon päästä, woohoo, ja sit riittää tuohta *jiihaa*

--
Hikitomori

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#32476 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
(todennäköisesti) läpi mennyt laskutentti ja sen jälkeinen palkintoshoppailu *pepsodent*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

lunake

Posts: 800

#32477 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Vanha juttu, mut viime weekendi oli taas niin superhauska hilpeellä *känni*menolla. *tirsk*

Samaisella hilpeellä menolla unohtui avain himaan ja sain herättää talkkarin aamuyöstä avaa oven ja samalla asialla olin taas tänään. *nauru* ..kyllä talkkariakin vähän hymyilytti... *hih*

--
Hedelmällisyys on påp!

Mussu

Posts: 1,755

#32478 • • Mussu

Hupsu, 10.9.2007 13:20:
Törkeestä väsymyksestä huolimatta saannu suoritettua läjäpäin pakollisia asioita. Tosin päikkärit kyllä maistuis...



*hymy*
pupuankka

Posts: 869

#32479 • • pupuankka poly-wtf?!
Mun päivä vaan parani taas *hymy* Ja se liittyy erääseen kaupunkiin jonka monet tuntee *nauru*
sadesola

Posts: 409

#32480 • • sadesola Kettu mikä kettu
On mahdotonta sanoa
mitään niin typerää, etteikö
se dokumentoimattomana
unohtuisi.

Ou jeah.

--
KABOOM!