päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,621 views

Mönnä

Posts: 190

#31161 • • Mönnä
Pusu Päivässä Piristää *pus* varsinkin ylläripyllärinä ennen töiden alkua aamutuimaan, kun luulee, että toinen on toisella puolella Suomee ja sitten se tuleekin moikkaamaan yhtäkkiä työpaikan pihamaalle, ihan extempore *pihkassa*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Freja

Posts: 8,775

#31162 • • Freja Sihteeri
"moi".


:)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#31163 • • Aurinkoneiti

Vampyrella, 31.7.2007 20:16:
Tänään aamulla kun avasin duunin sähköpostin, sielä odotti päivän piristys. Joku asiakas oli lähettänyt palautteen lafkalle, jonka pomo sit oli laittanut mulle eteenpäin. Siinä palautteessa se asiakas halusi osoittaa sydämelliset kiitoksensa valkotukkaselle, pitkälle nuorelle naiselle, jolla oli päässä ainakin violetteja ja punaisia raitoja, ja joka oli palvellut häntä ja hänen poikaansa mitä ystävällisimmin. Kuulemma olen ihminen oikealla paikallani. *plur*

Vaik en täl hetkel teekään oman alan duunia, ni tulee tosi hyvä fiilis kun saa positiivista palautetta asiakaspalvelusta. Varsinkin, kun ton lafkan palautteista 80% on negatiivista. Nostinpa sit positiivisen palautteen määrää, hihuuu! *hihu*

Pieni ilo, iso ilo! *hih*



Sinunlaisia ihmisiä pitäis olla enemmän asiakaspalvelutyössä. Ja sinulla taitaa olla hyvät vuorovaikutustaidot.*hymy*
jeesboks

Posts: 4,064

#31164 • • jeesboks p u p u
Oon saanut oikeesti tänään jotain aikaiseksikin. *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Sinza

Posts: 2,227

#31165 • • Sinza
Perjantaina alkaa kesäloma, ja ilmatieteenlaitos lupaa seuraavaa...

Mä oon koko kesän hokenut että kyllä se kunnon kesä alkaa sitten elokuun alussa *pepsodent*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Verano

Posts: 4,649

#31166 • • Verano Merituuli
Kelalta oli tullut sairauslomakorvausta!! Ei se paljoo oo, mut tähän konkurssiin ihan loistavaa *iloinen*

Ehkä saan jopa maksettuu tänään vuokran ja fysioterapialaskun :D
ulriqa

Posts: 65

#31167 • • ulriqa
Vapaapäivä.. Aurinko paistaa.. Ei kiirettä.. Ei stressiä.. Hyvä fiilis *hihu*

--
Smile, it confuses people

pirpeli

Posts: 5,533

#31169 • • pirpeli
Vaatekaappi ojennuksessa :) Ei siinä iso homma sitten ollutkaan :DD
Jospa alkais vaikka kattoo leffaa..

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#31172 • • *Mirri* Guest
Hyvä mieli ku jakso reippailla. *hihu*
-V-

Posts: 587

#31173 • • -V-
Meillä on kisu kylässä *hymy*
Miinapiina

Posts: 3,494

#31174 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ehdottomasti se ku käytiin helillä. en muista koska oisin viimeks nauranut niiiin paljon *lmao*
musa, penskat ja hillittömät muuvit *tanssittel* *nauru* ja muutenkin oli taas sellanen sirkus kasassa *tirsk*


ja heli pelasti mun vlopun , ihkismushmush *sydän*

--
pinkki on pop!!!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#31175 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Sain vihdoin tehtyä, yli vuoden roikkuneen asian.. Sain teetettyä Frisco kuvat paperille ja sain ne jopa albumiin!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Kit^

Posts: 798

#31176 • • Kit^ ihme höpöttäjä
oli loppujen lopuks hauska reissu Tampereelle, vaik sen pitti olla vaa työmatka. Kiva päästä välillä käymää muuallaki *hihu*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Miinapiina

Posts: 3,494

#31177 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
murmelini luopui tutista. ihan kivuttomasti kävi, 3 pv nyt ilman eikä ees unille enää tartte.
oi ku se on reipas *sydän**plur*
ja mitenni se on jo noin iso, ettei tuttii tartte...??? *ding* *ding*
niin se aika menee....

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#31178 • • Muussika Guest

Anata, 1.8.2007 13:34:

Sinunlaisia ihmisiä pitäis olla enemmän asiakaspalvelutyössä. Ja sinulla taitaa olla hyvät vuorovaikutustaidot.*hymy*



Noh, ainahan sitä on kehittymisen varaa, ja välillä tulee varmasti kämmejä itse kullekin, mut kyl mä silti sanosin vuorovaikutus- ja keskustelutaitojen sekä tunneälyn olevan mun vahvuuksia (joissa niissäkin tietysti on kehittymisen varaa). Enpä mä muutoin intensiivisesti ihmisten parissa työskenteliskään, tai ainakaan tykkäisi siitä. *hihu* Tasapainoksi oon ihan helvetin paska esim. matematiikassa yms. jutuissa, kaikki kaavat saa mun pään sauhuamaan ja tuskanhien ohtalle. *nauru*

Mä en ainaskaan jaksa tehä mitään hommaa kyrpä otassa, enkä saa mitään kiksejä siitä et oon tympeä tahi veemäinen - mielummin sitä jättää immeisille hyvän mielen (kunhan aihetta on). Hirmu ilonen oon aina ku joku sanoo et olipas täydellistä asiakaspalvelua tms. :) Jostain se ilo on revittävä tässäkin duunissa. *hih*

Mut joo, tän päivän :) on se, et reeneis oli kivaa ja saatiin väsättyä kaksi uutta biisiä aika hyvään malliin! *jiihaa* *plur*
jeesboks

Posts: 4,064

#31179 • • jeesboks p u p u
Neljäks päiväks reissuun *pepsodent*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

ella_

Posts: 1,329

#31180 • • ella_
alle 10 työpäivää jäljellä :)

--
Elementary, my dear.