päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,929,943 views

Avatar
#30301 • • opmdevil Guest
Laskin tuossa että enää 12 yötä pitää nukkua niin sitten pääsee saarelle.
$

Posts: 1,802

#30302 • • $ Destination weekend!
Palautin lauantaina puistosta löytämäni kännykän aamulla sen omistajalle ja sain rahaa!

Elämässäni olen palauttanut jokaisen löytämäni luurin (jtn. 6kpl) ja tää oli eka josta sain löytöpalkinnon.
-Casper-

Posts: 1,363

#30303 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
eka virallinen LOMAPÄIVÄ*plur*....ilmat lämpenemässä, maailmanparas tyttöystävä*pihkassa*
jonka loma tosin alkaa ens maanantaina..pluritetaan sit taas lisää*joo*
Avatar
#30304 • • Norb Guest

$, 2.7.2007 09:39:
Palautin lauantaina puistosta löytämäni kännykän aamulla sen omistajalle ja sain rahaa!


Mä palautin yhelle sedälle lompakon, jossa rahat ja kortit tallessa. MUTTA SE EI ANTANU MULLE LÖYTÖPALKKIOTA! *igor* edelleenkin katkera.
Siren

Posts: 826

#30305 • • Siren Seinäruusu
Hyvä olo *hihu* *plur*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

-V-

Posts: 587

#30306 • • -V-
Karhuu nukkuu,
karhuu nukkuu,
talvipesässänsä.

Ei sitä pelkää kukkaan,
näin sitä leikitellään...

...

Laulu raikuu makkarin videoista kun minä ja mun kaverit lauletaan ja leikitään jollain faijan kuvaamalla ikivanhalla videon pätkällä.

*tirsk**plur*
Avatar
#30307 • • Fuzzy Guest

mayah, 2.7.2007 08:36:
---
-Fuzzy-, 2.7.2007 08:00:
Nimpparit=lahjoja:D

---


Mäki sain työkaverilta läkerol dentsejä kolme rasiaa nätisti paketoituna kortin kanssa :D


hahaa*nauru* Mä sain 4 solkkuun! Että *vinkvink, oot valkonen*! :D
PennyLane

Posts: 121

#30308 • • PennyLane
örrr, vois ehkä yrittää mennä aikaisemmin nukkumaan, alle 2 tunnin yöunet ei oo hehkeet... Pientä hysteriaa saattaapi olla myöhemmin luvassa. :)
Mut nyt on onnellisuutta ilmassa! JEEZ!

--
bass bass BASS!

UnityF

Posts: 15,721

#30309 • • UnityF joo just se
Sain heti aamusta ihanat nimppari onnittelu kahvit ja paljon haleja ja pusuja *plur*
Muutenkin mahtava olo *pihkassa*
Marjo

Posts: 1,796

#30310 • • Marjo pupuTupuna
Imurointi suoritettu. *hihu*
Sand3

Posts: 1,157

#30311 • • Sand3 satuolento
Hukkuneet aurinkolasit löytyivät *plur*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

mariq

Posts: 2,154

#30312 • • mariq

Sand3, 2.7.2007 11:57:
Hukkuneet aurinkolasit löytyivät *plur*


*nauru* Sait aurinkolasit elvytettyä *vink*

Mäkin haluisin elvyttää mun lasit, mut ne ei hukkunu vaan hajos..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

lostgone

Posts: 2,493

#30313 • • Edited lostgone
Mun pitää erikoistua 80-luvun suomalaiseen hevipukeutumiseen. *iloinen*
Ei hyvää päivää. *lmao* Iron Cross.
toohot.jpg

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Miinapiina

Posts: 3,494

#30314 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ulkoilu puistossa h3lin ja pesueen kera.
kyllä sai taas hyvät naurut *nauru*
muuten oli ylikivaa mut ne yhet tätit pölli meitin lapion ja h3lin ämpärin, varmaan kostoks...

--
pinkki on pop!!!

larzizi

Posts: 1,661

#30315 • • larzizi
Ajotunti meni hyvin ja nyt on inssikin jo varattuna *jiihaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

noena

Posts: 3,138

#30316 • • noena first breath after coma
joku kiva täti soitti, herätti mut ja pyys keskiviikoks työhaastatteluun *jiihaa*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#30317 • • Fuzzy Guest
hiii uus päivän :) ökkönen!*sydän* zalamoi ja gaiggee*hihu*
T0mbstone

Posts: 728

#30318 • • T0mbstone The Process.
Päivän horoskooppi jaksaa olla toiveikas. *hymy*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Avatar
#30319 • • Muussika Guest
Oli ihan yyberkiva rellestysviikonloppu Tuskassa! *jiihaa* En oo vuoteen rellestäny ja nyt kyä lähti. *nauru* Pitkästä aikaa män alkomahooliakin kurkusta alas, kohtuudella tosin, eli ei mitään pahoja darroja ollu edelleenkään havaittavissa.

Tuli sit hommattua pärstänsä johonki hollantilaiseen, saksalaiseen ja irlantilaiseen lehteen, ja sit en oo oikeen varma mihkä ne kuvat menee joissa laitan banaania poskeen. *lmao* HYVÄ SUOMI, EDUSTUS KUNNOSSA! Sit kans kukaan ei oo kyä koskaan ennen halunnu mun kans samaan kuvaan mun seurustelukunppanin vuoks, mut näinki kävi. Meriitit kunnossa niiqu. :D

Metkaa ol, Katatonia oli kiva ylläri ku en tienny et ne soittaa siel, ja Finntroll oli ihan paras! *plur* Tuli humpattua! *nauru* Jengi oli kyä vähän liian kiimakänneissä ja alko ahistaa kolmannen päivän kohilla ku ite oli vaan banskulinjalla, mut ei se midist!

Koko viikendin oli tosin flunssa, ja nyt joutuu sit oleen saikulla, mut enhän mä voinu missata festareita ku sain lipunki onnekkaasti viime tingassa. Kuumetta pukkaa, mut ostin just porkkanoita, mansikoita ja hunajameloonia, kyä tää tästä! *joo*

Yks homma vaan, et ihan mielellään ottasin vastaan teleporttimatkan Ausseihin täl hetkel, mut elämä on. *nauru*
KiimanenKurre

Posts: 791

#30320 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

noena, 2.7.2007 14:04:
joku kiva täti soitti, herätti mut ja pyys keskiviikoks työhaastatteluun *jiihaa*


voi kumpa joku täti/okkeli tekisi mulle samanlailla*uuh*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri