Oli ihan yyberkiva rellestysviikonloppu Tuskassa!
En oo vuoteen rellestäny ja nyt kyä lähti.
Pitkästä aikaa män alkomahooliakin kurkusta alas, kohtuudella tosin, eli ei mitään pahoja darroja ollu edelleenkään havaittavissa.
Tuli sit hommattua pärstänsä johonki hollantilaiseen, saksalaiseen ja irlantilaiseen lehteen, ja sit en oo oikeen varma mihkä ne kuvat menee joissa laitan banaania poskeen.
HYVÄ SUOMI, EDUSTUS KUNNOSSA! Sit kans kukaan ei oo kyä koskaan ennen halunnu mun kans samaan kuvaan mun seurustelukunppanin vuoks, mut näinki kävi. Meriitit kunnossa niiqu. :D
Metkaa ol, Katatonia oli kiva ylläri ku en tienny et ne soittaa siel, ja Finntroll oli ihan paras!
Tuli humpattua!
Jengi oli kyä vähän liian kiimakänneissä ja alko ahistaa kolmannen päivän kohilla ku ite oli vaan banskulinjalla, mut ei se midist!
Koko viikendin oli tosin flunssa, ja nyt joutuu sit oleen saikulla, mut enhän mä voinu missata festareita ku sain lipunki onnekkaasti viime tingassa. Kuumetta pukkaa, mut ostin just porkkanoita, mansikoita ja hunajameloonia, kyä tää tästä!
Yks homma vaan, et ihan mielellään ottasin vastaan teleporttimatkan Ausseihin täl hetkel, mut elämä on.