päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,554 views

Sankari

Posts: 617

#29681 • • Sankari
Heroes paranee vaan jakso jaksolta. *sydän*
Tuibbaaah

Posts: 106

#29682 • • Tuibbaaah The Great
Asuntolaina, tänää saadaan maksettua talo ja jo ens viikolla muuttaan *jiihaa*

--
Kaikki kiva on joskus tylsää.

Avatar
#29683 • • Annakins Guest

Sankari, 8.6.2007 13:43:
Heroes paranee vaan jakso jaksolta. *sydän*



Todellakin! Toissapäivänä tuli just uus jakso Canal Filmiltä ja jäi niin kutkuttavaan kohtaan, et en tiiä pitäskö hakee seuraava jakso jo netistä vai maltanko odottaa ens viikkoon :D
Maago

Posts: 326

#29684 • • Maago
vapaapäivä, pääsykoe meni hyvi, sää, ... jne...
Sankari

Posts: 617

#29685 • • Sankari

Annakins, 8.6.2007 14:10:
---
Sankari, 8.6.2007 13:43:
Heroes paranee vaan jakso jaksolta. *sydän*

---


Todellakin! Toissapäivänä tuli just uus jakso Canal Filmiltä ja jäi niin kutkuttavaan kohtaan, et en tiiä pitäskö hakee seuraava jakso jo netistä vai maltanko odottaa ens viikkoon :D

Moneskohan jakso se oli? Ite meen ep. 13:ssa
Freja

Posts: 8,775

#29686 • • Freja Sihteeri
Tänää vihdoin näkee vanhaa ystävää. Helpottaa varmasti ku saa puhua jollekin uudessa elämässä olevista outouksista :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#29687 • • Annakins Guest

Sankari, 8.6.2007 14:13:
---
Annakins, 8.6.2007 14:10:
---
Sankari, 8.6.2007 13:43:
Heroes paranee vaan jakso jaksolta. *sydän*

---


Todellakin! Toissapäivänä tuli just uus jakso Canal Filmiltä ja jäi niin kutkuttavaan kohtaan, et en tiiä pitäskö hakee seuraava jakso jo netistä vai maltanko odottaa ens viikkoon :D

---
Moneskohan jakso se oli? Ite meen ep. 13:ssa



18: Parasite. Täytyy kyl sanoo, et koko sarja ollu todella hyvä ja koukuttava :)
Freja

Posts: 8,775

#29688 • • Freja Sihteeri
Mun äijä tais saada töitä :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

milessi

Posts: 188

#29689 • • milessi Jai
töissä loppui tekeminen kesken ja laitoin aikani kuluksi työhakemuksen menemään mielenkiintoseen paikkaan.. lähetyksestä kului n. 2min kun puhelin soin ja sain kutsun haastatteluun *nauru*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Ober

Posts: 587

#29690 • • Ober Dog shit taco

kottarainen, 8.6.2007 15:53:

Lisäksi sain lääkäriltä Zyban-reseptin ja hyvällä lykyllä toi röökinpoltto loppuu vihdoin.


Offtopic:
Onko toi kallis kuuri? Oon yrittäny monta kertaa lopettaa körssin polttoo mut aina se vaan eksyy siihen huulille. Jos tälläkertaa kokeilis sieltä mistä aita on matalin.
Avatar
#29691 • • Fuzzy Guest
Dogien kaa piiitkä lenkki oli tänään!!!*jiihaa*
Raukat ihan väsyneitä... Voi mun vanhuksia*sydän*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#29692 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
haha, olin päässyt yhdestä tentistä läpi, jossa vaan naureskelin omille vastauksilleni ja olin puol tuntii paikalla :D no, joka tapaukses uusimaan, sen verran tärkee kurssi, et mulle ei kelpaa kuin paras *hihu* lämmitti silti mieltä kun oli päässy sentään läpi.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

calvin

Posts: 513

#29693 • • calvin
Ny alko LOMA, joutuu hippasen juhlistaan muutamalla*känni*
MiMoSa

Posts: 1,664

#29694 • • MiMoSa
Koko tää päivä. Mökillä yö ja siellä suoraan herättyä aamulenkille ja lenkin jälkeen järveen virkistäytymään. Uimista, auringonottoa ja järvellä soutelua muutenkin koko päivä. *sydän* Äsken vähän shoppailua ja kohta terassille moikkaamaan vanhoja tuttuja.*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Cloudberry

Posts: 493

#29695 • • Cloudberry
Vältän nipin napin kesäkonkurssin! *jiihaa* Kelalta tuli tänään opintotukipäätös eli elokuussa rapsahtaa ropoja tilille. Näillä tuntipalkoilla ja tuntimäärillä joka euro on tärkeä, enkä jaksais murehtia jotain rahahuolia, ku ois näille vaaleanpunaisille aivosoluille luovempaakin käyttöä.. *pepsodent*

Nyt pitäis vaan vääntää 20 sivun essee EVVK-aiheesta ennen syksyä, ettei tuu sanomista. *uuh* Mutta enpä murehdi sitä vielä, huomiseksi on nimittäin luvattu kaunista säätä ja se on hyvä, koska menen luonto-opiston kesäpäiville tekeen lapsille kasvomaalauksia. Kivvaa! *iloinen*

Ja tänään koti-ilta raksun kans, mutta huomenna illalla bileisiin! *tanssittel*
Miinapiina

Posts: 3,494

#29696 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
monen tunnin ulkoilu rannassa ystiksien ja mukeloiden kanssa.
on ne vaan niin söpiksiä pikku uikkareissaan (ne ystikset siis) *tirsk*
lämmintä riitti ja oli erittäin mukavaa, thanks siis kamut PLUR

--
pinkki on pop!!!

KooKie

Posts: 4,338

#29697 • • KooKie aka. Petress Pan

Hyzenthlay, 8.6.2007 16:22:
haha, olin päässyt yhdestä tentistä läpi, jossa vaan naureskelin omille vastauksilleni ja olin puol tuntii paikalla :D no, joka tapaukses uusimaan, sen verran tärkee kurssi, et mulle ei kelpaa kuin paras



Tota, jos se on niin tärkeää saada paras tulos, niin minkä ihmeen takia et voinut sit siihen tenttiin paneutua ekalla kerralla?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avernian

Posts: 7,451

#29698 • • Avernian Kerettiläinen

Hyzenthlay, 8.6.2007 16:22:
haha, olin päässyt yhdestä tentistä läpi, jossa vaan naureskelin omille vastauksilleni ja olin puol tuntii paikalla :D no, joka tapaukses uusimaan, sen verran tärkee kurssi, et mulle ei kelpaa kuin paras *hihu* lämmitti silti mieltä kun oli päässy sentään läpi.



*tirsk* Mä sain yhdestä kurssista, mihin en ollut kerennyt lukemaan kirjaa kokonaan kertaakaan, nelosen. Onneksi on päässä puppugeneraattori :p

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#29699 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

KooKie, 8.6.2007 20:56:
Tota, jos se on niin tärkeää saada paras tulos, niin minkä ihmeen takia et voinut sit siihen tenttiin paneutua ekalla kerralla?



Yksinkertanen syy: ei ollu aikaa eikä myöskään motivaatiota, kun loppukeväästä on jo henkisesti niin kesälomalla *plur*

oiskin niin paljon itsekuria, että pystys lukeen satoja sivuja tenttiin, kun ulkona paistaa aurinko *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Heli

Posts: 1,489

#29700 • • Heli vai kuka se oli
Rantsu *sydän*

--
ei se väärin ole.