46,900 posts, 2,345 pages, 19,891,084 views
Sankari, 8.6.2007 13:43:
Heroes paranee vaan jakso jaksolta.
Moneskohan jakso se oli? Ite meen ep. 13:ssaAnnakins, 8.6.2007 14:10:
---
---
Todellakin! Toissapäivänä tuli just uus jakso Canal Filmiltä ja jäi niin kutkuttavaan kohtaan, et en tiiä pitäskö hakee seuraava jakso jo netistä vai maltanko odottaa ens viikkoon :D
Sankari, 8.6.2007 14:13:
---
Annakins, 8.6.2007 14:10:
---
---
Todellakin! Toissapäivänä tuli just uus jakso Canal Filmiltä ja jäi niin kutkuttavaan kohtaan, et en tiiä pitäskö hakee seuraava jakso jo netistä vai maltanko odottaa ens viikkoon :D
---
Moneskohan jakso se oli? Ite meen ep. 13:ssa
kottarainen, 8.6.2007 15:53:
Lisäksi sain lääkäriltä Zyban-reseptin ja hyvällä lykyllä toi röökinpoltto loppuu vihdoin.

lämmitti silti mieltä kun oli päässy sentään läpi.
Kelalta tuli tänään opintotukipäätös eli elokuussa rapsahtaa ropoja tilille. Näillä tuntipalkoilla ja tuntimäärillä joka euro on tärkeä, enkä jaksais murehtia jotain rahahuolia, ku ois näille vaaleanpunaisille aivosoluille luovempaakin käyttöä.. 
Mutta enpä murehdi sitä vielä, huomiseksi on nimittäin luvattu kaunista säätä ja se on hyvä, koska menen luonto-opiston kesäpäiville tekeen lapsille kasvomaalauksia. Kivvaa! 

Hyzenthlay, 8.6.2007 16:22:
haha, olin päässyt yhdestä tentistä läpi, jossa vaan naureskelin omille vastauksilleni ja olin puol tuntii paikalla :D no, joka tapaukses uusimaan, sen verran tärkee kurssi, et mulle ei kelpaa kuin paras
Hyzenthlay, 8.6.2007 16:22:
haha, olin päässyt yhdestä tentistä läpi, jossa vaan naureskelin omille vastauksilleni ja olin puol tuntii paikalla :D no, joka tapaukses uusimaan, sen verran tärkee kurssi, et mulle ei kelpaa kuin paraslämmitti silti mieltä kun oli päässy sentään läpi.
Mä sain yhdestä kurssista, mihin en ollut kerennyt lukemaan kirjaa kokonaan kertaakaan, nelosen. Onneksi on päässä puppugeneraattori :p
KooKie, 8.6.2007 20:56:
Tota, jos se on niin tärkeää saada paras tulos, niin minkä ihmeen takia et voinut sit siihen tenttiin paneutua ekalla kerralla?