päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,628,527 views

Crazybattery

Posts: 782

#29401 • • Crazybattery Fruor ergo sum
uudet kynnet*iloinen*mutt nyt on aika vaikea kirjottaa*hmph*
ipe

Posts: 1,845

#29402 • • ipe X-Rust / Holvi

ipe, 28.5.2007 15:51:
---
ipe, 25.5.2007 15:26:
jarrulevyt edessä liian kuluneet ja pitää vaihtaa. oon koko päivän pähkäilly tota hommaa että pitäskö ne koittaa ite vaihtaa vai maksaa ko. lystistä veholle tms. joku helvetin 200-300 egee.
---


Kilpailutus kannattaa. Pikkupaja lupas vaihtotyön hintaan 100 + osat Motonetistä n. 80 (jarrulevyt + palat). Ihan kohtuullista mielestäni. Nyt ei tartte könytä pihalla vesisateessa ja arpoa että tuleeko omin avuin valmista vai ei. :)



YAY! Jarrulevyt ja palat vaihdettu. Auto katsastettu ja kunnossa. Osat 75, asennustyö 90, uusintakatsastus 10. Ei paha.

Kyllä nyt kelpaa ajella huomenna Helsinkiin. <3 :)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

sapeli

Posts: 11,768

#29403 • • sapeli jokukukamikä?
Maailman hienoimmat aurinkolasit *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#29404 • • Edited Jago un-trained monkee

Sand3, 31.5.2007 13:29:
Sapsu ja Tini (nää kaksi on piristänyt mua jo monta kertaa)


itekkin oot piristäny meitä ainakun ollaan nähty*joo**plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#29405 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Miinapiina, 31.5.2007 17:53:
multa kysyttiin paperit ku kävin ostamassa tupakkia ja yhden bisukan *pepsodent*



Ja oot 23? onko se sitten niin vanha? Itse oon 22, ja multa kysytään _joka_ kerta paperit.

ps. kyselen myös kassalla papereita, ja mua ärsyttää kakskymppiset, jotka on niin polleena iästään, että on suorastaan huippuhauskaa näyttää ne paprut. SE ON VAIN KAIKKIEN HYVÄKSI, ETTÄ PAPERIT KYSYTÄÄN! *nauru**piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

villelope

Posts: 2,846

#29406 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Miinapiina, 31.5.2007 18:00:
---
(ja en kai mä nyt niiiiin nuori enää oo... hihih *hihu*)


Ehkä sä oot vaan niin pinkee... *hihu*

Itseasiassa tuossa kampanjassa ikärajana oli 25v, tai siis ideana on kysyä kaikilta alle kaksvitosilta paperit.

Kannattaa siis pitää henkkareita mukana liikenteessä tän viikon mittaan.
Lenita

Posts: 1,423

#29407 • • Lenita

mayah, 31.5.2007 18:40:
Kerrankin on kämppä siivottu, tiskit tiskattu ja tavarat niin valmiiksi pakattu kuin ennen aamua voi pakata ennen turun reissuun lähtöä. Yleensä aina semmosta helvetin säätämistä ja kiukuttaa tiskata aamulla + lähtee niin että kämppä on sotkussa. Nyt on niinku kaikki valmista :) Suurinta parhautta!




Oispa mullakin toi tilanne :D

Nyt on kämppä sekasin ja kaikki pakattavat vaatteet pyykkikoneessa eli saan aamulla repiä ne narulta puoliks kosteina mukaani.


Mut "päivän :)" oli superkiva jumppatunti ja sen aiheuttama endorfiinihumala <3

--
^_____________^

Fyrisch

Posts: 4,525

#29408 • • Fyrisch
sain maksettuu pinon vanhoi laskui pois kuumottamast!
Miinapiina

Posts: 3,494

#29409 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Hyzenthlay, 31.5.2007 19:11:

Ja oot 23? onko se sitten niin vanha? Itse oon 22, ja multa kysytään _joka_ kerta paperit.



ei, ku oon 24 *tirsk*
ja multa ei, varsinkaan ko kaupassa, siks se olikin niin hauskaa *piis*


Hyzenthlay
ps. kyselen myös kassalla papereita, ja mua ärsyttää kakskymppiset, jotka on niin polleena iästään, että on suorastaan huippuhauskaa näyttää ne paprut. SE ON VAIN KAIKKIEN HYVÄKSI, ETTÄ PAPERIT KYSYTÄÄN! *nauru**piis*



joo, niinhän se on *joo*

--
pinkki on pop!!!

Kit^

Posts: 798

#29411 • • Kit^ ihme höpöttäjä
nyt on liput varattuna ens perjantain kekkereihin studiolle. pääsee toivon mukaa taas tamppailee *jiihaa*

ja tipaton toukokuu on pitäny ihan kevyesti koko kuukauden, huomenna sit voiki ottaa sille. *hihu*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Foxmagon

Posts: 1,329

#29412 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Pikemminkin päivän ":D"

Istuttiin Timpan kanssa kampin mäkissä, kun tennari rupes suoltamaan ihmisiä ulos. Noh, oltiin ihasteltu kivannäköistä porsche 911:stä siinä ikkunan edessä, kun sieltä sitten saapuu perin jättekiva-espoolaisperhe, huom, nelihenkinen semmoinen. Noh, ne sitten ahtautuu siihen pieneen autoonsa, ja isukki sitten näyttää miten auto laitetaan käyntiin ja kiltisti peruuttaa takana olevan pikkuskodan puskuriin ja jättää söpön klommon siihen. No siitä sitten vaan ykköstä silmään ja nopsasti veke paikalta. Noh, kilttinä tyttönä sitten kävin hakemassa henkilökunnalta pienen palan paperia ja kynän, ja kirjoitin lappuseen että mitäs kävi ja mihinkäs voi ottaa yhteyttä (Timo muisti porschen rekkarin) ja sitten vaan lappua skodan tuulilasiin.

Jotenkin vaan vääntää naamaa semmoiseen pieneen hymyyn.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#29413 • • ALIEN Guest
TSÄDÄM!!! oon saanut rakkaaltani kirjeen AMERIIKOISTA ASTI!! <3 <3 <3

Mut sen saa aukaista vasta 4.kesäkuuta, prkl >_< Salee myöntää retkahtaneensa kuuntelee RÄPPIÄ :(
KooKie

Posts: 4,338

#29414 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 31.5.2007 22:31:
Salee myöntää retkahtaneensa kuuntelee RÄPPIÄ :(



Luuletko, että myöntäisin? ENIVEIS, I'M NOT CHEATING ON YOU!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Ober

Posts: 587

#29416 • • Ober Dog shit taco
Koko päivä on ollu oudon uudestisyntyny olo ja maanantaina alkaa työt ni saa velatkin maksettua.. Kaikenkaikkiaan helmi fiilis!
Avatar
#29417 • • ALIEN Guest

Ober, 31.5.2007 22:53:
Koko päivä on ollu oudon uudestisyntyny olo ja maanantaina alkaa työt ni saa velatkin maksettua.. Kaikenkaikkiaan helmi fiilis!



täydellinen syy lähtee siis dokaa! haluuks kuinka paljon lainaa? :)
Ober

Posts: 587

#29418 • • Ober Dog shit taco

ALIEN, 31.5.2007 22:54:
---
Ober, 31.5.2007 22:53:
Koko päivä on ollu oudon uudestisyntyny olo ja maanantaina alkaa työt ni saa velatkin maksettua.. Kaikenkaikkiaan helmi fiilis!

---


täydellinen syy lähtee siis dokaa! haluuks kuinka paljon lainaa? :)


:D Eiköhän ala viimeaikojen alkomahoolikiintiöt olla jo tältäerää täynnä jollei vähän lipsunu ylikin.
Avatar
#29419 • • Muussika Guest
Vihdoin sain tosi suuritöisen koulutyön tehtyä ja palautettua reilun kahden viikon kärvistelyn ja öisten valvomisten jälkeen, palautin sen eilen! *plur* Melkeen 40 sivua siitä tulikin.

Tänään ollut kiva päivä kaikenlisäks, urheilua ja kokkailua ja löwee!

Ja katoinpa pitkästä aikaa telkkua, kokonaisen ohjelman jopa, nimittäin Sinkkuelämää. Repesin totaalisesti, kun siinä tuli muijalle kauhee kriisi kun se pieras kerran ukkonsa kuullen. *lmao*

Voi jumalauta, munhan pitäs häpeillä koko ajan ton kaavan mukaan. *nauru*

Huomenna alkaa työt, mutta hyvin mielin sinne lähren kun kaikki kouluhommat ym. purkissa! *jiihaa*
Verottaja

Posts: 1,174

#29420 • • Verottaja no-life / luuviulu
Oli mukava ilta ^__^

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.