päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,627,064 views

AnssiV

Posts: 1,798

#28581 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Hyvää syntymäpäivää mulle ja tulipahan sitten se pyöräkorttikin tänään ajettua tutkinnon vastaanottajan kehumalla suorituksella, kuulemma viisi sellaista inssiajoa tulee vuodessa eli siis täysi vitonen (1-5).. *hihu*
Chrisdyan

Posts: 479

#28582 • • Chrisdyan
bilist, bissee, jukka pojan tuleva messilän keikka, letkeet räbää vaihteeks taustal ja viel pyykki päivä, mut ei haittaa, fjiilis täys kybä. Viel eile tekemää extra valkosibula hättömättöö tähä päälle nii ei vois fjiilis paljo parempi olla *hih*

--
Hikitomori

Peppi

Posts: 397

#28583 • • Peppi Pepe The Journalist
Löysin mitä mainioimman kämpän. Tilaa tulee kaks kertaa nykyistä enemmän eli ei voi olla kuin verihäpi. Ja paluu Kallioon lämmittää mieltä kummasti. *plur*

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

RainChild

Posts: 909

#28584 • • RainChild
Oikeestaan eilisen: Istuskella rantakalliolla hyvässä seurassa ja katsella merta *pus*

--
Rainchild is back home

vinsku

Posts: 749

#28585 • • vinsku huba huba
- maanantaina pitkään odotettu leikkaus, leikataan penikat molemmista jaloista! *joo* *sydän* vihdoin voi taas urheilla.

- koulujutut skulaa, tehny ennakkoon jo kaikki ens viikonki hommat *joo*

- elämä on ihanaa!

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Marjo

Posts: 1,796

#28586 • • Marjo pupuTupuna
Opinnäytetyön esitys pidetty ja opinnäytetyö hyväksytty. Enää pientä viilausta ja sit se ois niinkun siinä. Hyvä fiilis!*hihu*
Avatar
#28587 • • ALIEN Guest

pupuTupuna, 9.5.2007 19:47:
Opinnäytetyön esitys pidetty ja opinnäytetyö hyväksytty. Enää pientä viilausta ja sit se ois niinkun siinä. Hyvä fiilis!*hihu*



GRATS! 8)
fantaB

Posts: 134

#28588 • • fantaB
Oli makaroonilaatikkoo ja uus työ on paljon parempi ko osasin odottaakaan.
Poikakaverin ihana viesti piristi aivan törkeesti aamulla. :)

--
Come and take a trip with me
to a land where love is free...

dncr

Posts: 249

#28589 • • dncr aika notkee
*sydän* Treenaaminen *sydän*

Ihan mahtava olo, kauhee rääkki ja huomenna lihakset jumissa, mut nyt taivaallinen fiilis *plur* Ehkä täs on viel toivoo päästä kesäkuntoon, kunhan ei tuu kipeeks.

--
The love we give away is the only love we keep.

SyndroDome

Posts: 1,103

#28590 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
*plur* tänään eka lenkki sairastumisen jälkeen ja kroppa kesti hienosti ja kondiskin oli yllättävänä hyvä vielä *jiihaa* Puol vuotta melkeen vierähti sitten edellisestä lenkistä, joten on tätä jo odotettukkin!

Onneks salilla on päässy jo melkeen pari kuukautta treenailee ja fillaroimaan on toki myös pystynyt. Nyt tästä sit vielä lenkkii koneeseen ja kohta varmaan taas alkaa tenniksen peluu, joten hyvältä näyttää *jiihaa*

--
Life is full of choises.

sune

Posts: 2,096

#28591 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

vinsku, 9.5.2007 18:10:
- elämä on ihanaa!



Ku oliski...

--
ei kovin ihku eikä plur

Freja

Posts: 8,775

#28592 • • Freja Sihteeri

mayah, 9.5.2007 18:07:
Forza-tunti työkavereiden kanssa! oli hauskaa :)

(vaiks on se normaalistiki ihan vaan Reijan kaa myös kivaa *hihu*)



Mä tulin tänne just sanoon et forza-tunti YKSIN. :D Oli siis kivaa ja kaikkee mut on se kivempaa jos sä oot siel. Mut tuo tunti on silti mun päivän :) joten ei se ihan hirveetä ollu *hihu* Nyt on taas parempi olo vaiks jalkoihin sattuukin maanantain jäljiltä :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Samu81

Posts: 1,224

#28593 • • Edited Samu81 kokolihaa
Entinen pomo soitti eilen ja tarjos töitä kesäksi, no mikä jottei :) Tänään meninkin sitten leppoisasti kolmeen töihin..

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

KooKie

Posts: 4,338

#28594 • • KooKie aka. Petress Pan
Mentiin kaverin kanssa kirjakauppaan ja ihastelin paria kirjaa siinä pilke silmäkulmassa. Kaveri ilmoitti, että voisin valita lempparini, niin hän ostaisi sen mulle myöhäiseksi synttärilahjaksi. (Tasan kuukauden myöhässä siis.) Nyt mun hyllyllä odottaa korkkaamistaan tuollainen Etelä-Amerikan intiaaneista kertova opus. <3

Mä olen n. 40 sivua vaille lukenut eilen aloittamani "Kuninkaiden rakastajattaret" -kirjan. Olipa hulvaton - purskahtelin nauruun bussissakin lukiessani kirjaa. Ainoa, mikä harmittaa on, että luku-urakka on kohta ohi ja mä en voi enää kieriä sivu sivulta enemmän tyytyväisyydentunteessani, ollessani oman aikani tasa-arvossa rypevä, rakkaussuhteessa seurusteleva ja lähes kaikki koulutusmahdollisuudet omaava vanhempieni syöttöporsas, joka tähtää itsenäistymiseen. (Vertailu - varsinkin satoja vuosia sitten eläneisiin huippuhuoriin - on varsin terapeuttista ja esittää mut todella mairittelevassa valossa itselleni.)

Pitäisköhän pelata pieni peli ja laskea ententeellä, minkä kirjan mä hyllystä seuraavaksi valitsen... Hengenravintoa kaipaillen. <3

Summa summarum: Ihana lopettaa vuodeksi opiskelu - mä varmaan opin tässä välivuoden aikana enemmän (itselleni hyödyllistä ja mielenkiintoista tietoa), kuin viimeisen kolmen vuoden aikana yhteensä. Kunpa tämä lukumotivaatio nyt pysyisi samana! Ei tunnu epätodennäköiseltä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

$

Posts: 1,802

#28595 • • $ Destination weekend!
Polkupyörä!

Maastopyörä ei ole ideaalisin pyörä kaduille mut ne joulukuussa juodut oluet alkavat sulaa vyötäröltä aika vauhdilla.
sapeli

Posts: 11,768

#28596 • • sapeli jokukukamikä?
Meidän *hellokitty* on ihan apina *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

crissy

Posts: 1,958

#28598 • • crissy
mutsin ja niiden 15 viikkonen ragdollin pentu=)
Kit^

Posts: 798

#28599 • • Kit^ ihme höpöttäjä
eilen viestinnän luennolla pieni sisäinen runotyttö nosti päätään ku saatii kirjottaa ajatuksenvirtana pari kirjettä.. oli huippukivaa *hihu*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Jocular

Posts: 1,359

#28600 • • Jocular Janni
Oon viisampi ku eilen. Tiedän millanen on kuorma-auto- ja perävaunuyhdistelmä, jossa perävaunussa on kiinni betonimylly. Eipä oo tuollaista härveliä täällä pääkaupunkiseudulla näkynyt. *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.