päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,634,232 views

Avatar
#14261 • • Edited GoA Guest
Löysin äsken mun vanhan cyberdogin hameen kaapin pohjalta, vitsi että tuli muistoja mieleen. Ton hameen kanssa tuli silloin aikoinaan biletettyä paljon.

Mutta en kyl enään moista päälleni pistäis. :D Ja eipä se kyllä mahtuiskaan. tullu liikaa lihasta vatsaan. *nauru*
Braini

Posts: 76

#14262 • • Braini raihnanen
vai lihasta se oliki *iloinen*
Avatar
#14263 • • GoA Guest
Ei vittuilla siellä. :D Haluisko tyttös muuten uutta hametta? Mä oon luopumassa tosta nyt ja jos halukkaita ei löydy niin roskiin lentää.
Avatar
#14264 • • Equalizer Guest
Pitkä viikonloppu*iloinen*
antOn°

Posts: 1,094

#14265 • • Edited antOn° 02200
15:30 This Is Spinal Tap @ suBtv -kaikkien musaleffojen äiti..
17:30 Karate Kid @ Nelonen -wax on, wax off..
KooKie

Posts: 4,338

#14266 • • KooKie aka. Petress Pan
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Vapaapäivä *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#14267 • • Equalizer Guest

a n t O n, 5.11.2005 11:52:
15:30 This Is Spinal Tap @ suBtv -kaikkien musaleffojen äiti..
17:30 Karate Kid @ MTV3 -wax on, wax off..



Karate Kid tulee nelosella
Keskiyon Keisari

Posts: 643

#14269 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Tää on itseasias jo edellis päivän :) mut sain uuden duunin.

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

lunake

Posts: 800

#14270 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Talonmiehen kiusauspäivä! *pahis*



*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

mirah

Posts: 257

#14271 • • mirah Starchild
Olen löytänyt ihanan ystävän jonka luo lähden pian viettämään iltaa ja suunnittelemaan kaikkea tuhoja mitä teemme sitten kun meistä tulee naapureita. *tirsk*
*Stardust*

Posts: 202

#14272 • • *Stardust*
Hyvän ystäväni tuparit tänään ja illemmalla Plutoon (tai sit vaan Jupiteriin jos loppuu menovesi kesken matkan) *jiihaa* Maanantaina uuden kämpän katsastus joka vaikuttaa aivan mielettömän mukavalta kuvien perusteella. Elämä hymyilee *hihu*

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)

TiiTu

Posts: 240

#14273 • • TiiTu
lähes katastrofaalisesti alkaneet tuparit olivatkin loppujen lopuksi mahtavat! paras ilta pitkään aikaan, kiitos siitä mua rakkaille ihanille ystäville *sydän*
RainChild

Posts: 909

#14274 • • RainChild
Hmm...tännepä ei ole tullu kirjotettuu pitkään aikaan, mutta laitetaan sitten kahden päivän edestä *hymy*

Eilisen päivän :) : Kokkailtiin tyttöjen kanssa 3 ruokalajin ateria ja syötiin se kynttilänvalossa, jazzin soidessa taustalla *sydän*. Mentiin myös baariin, missä oli hyvä meininki, eikä mitään ikävää sattunut, poikaystäväkin oli siellä ja sen viereen yöks *hihu*

Tämän päivän :) : Herätä poikkiksen vierestä mutta myös seuraava. Heräilin, känny soi, iskä soittaa, et tuus avaa, alhaal on pizzakuski, :P. no ei siel pizzaa ollu. mut porukat oli käyny tädin luona, ja saanu ruokaa sieltä mukaan. söinpä siis äsken lohta, perunoi, pihvin ja juustokastiketta. jälkkäriks on vielä omenapiirakkaa ja vaniljakastiketta. kaikki suoraan kotikeittiöön. *aplodit* ja iskä vei viel roskikseni mukanaan *nauru**hali*

Mul on parhaat vanhemmat *sydän*

--
Rainchild is back home

keijukainen

Posts: 1,599

#14275 • • keijukainen kiksumurmeli
Käytiin eilen kattomassa ihanan sulosia 5.viikon ikäsiä kissanpentuja... nyt ei jaksais oottaa joulukuuhun asti *hihu*

--
*seepla*

Jutu

Posts: 3,054

#14276 • • Jutu Blondi
Passitettiin töistä kotiin tuntia aikaisemmin ja mun levelit nousi. Ja kuulema mulla on hyvä paineensietokyky ja hienot hiukset *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#14277 • • Edited astaroth Guest

mayah, 5.11.2005 19:17:
Ja taas pelataan!


edellisen 5 sekunnin aikana tulleet:

- MacGyver keksii jotain
- Joku kysyy "What are you doing?" MacGyveriltä
- MacGyver selittää mitä hän tekee
- MacGyver käyttää linkkaria
- Joku sanoo MacGyver
- Pahikset kuulostavat dorkilta
- Ylimääräistä juomista ei ole kielletty.


pitänee ottaa pari hömpsyä...
Avatar
#14279 • • Edited ikj Guest
:DD toi macgyver peli. kuulostaa hauskalta! pitääpi kokeilla seuraavan kerran.
asdf

Posts: 3,155

#14280 • • asdf
Eilinen oli jotain tosi hauskaa piiiitkästä aikaa, vieläki ihan *plur*-olo päällä. *hih* Pienestä dagen efteristä huolimatta tätä päivää ei oo ees onnistunu pilaamaan toi helvetillinen sää, vaan se onki itseasiassa mukavaa kuunnella sateen ropinaa ja kattoo hyvää elokuvaa. *hihu*