päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,759 views

villelope

Posts: 2,846

#28041 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Menin nukkumaan eilen aika myöhään. Heräilin yön mittaan muutamaan otteeseen virkeänä. Olisin voinut herätä virkeänä jo tuntia ennen kuin mitä olin suunnitellut, mut otin sitten vartin torkkuja.

Tulin töihin normaalia aikaisemmin, olen tuntenut oloni virkeäksi ja oon saanut tehtyä tän aamupäivän aikana enemmän mitä normaalisti koko alkuviikon aikana.
RiD

Posts: 2,817

#28042 • • RiD Nukemi
Kipsi on poistettu, ei lisätuomiota \\\\\\\\o/

--
*super* *possu*

crissy

Posts: 1,958

#28043 • • crissy

H3li, 18.4.2007 20:41:
---
crissy, 18.4.2007 18:53:
ensimmäisen kerran 3v saan kokonaista 2 vapaapäivää ihan itelleni! Likka läks mummolaan
ja mies porhaltaa huomenna portugaliin

mitä mä oikein teen!? *iloinen*

---


no ensinnäkin voisit pestä kaikki ikkunat ja parvekelasit, sit wc:n, sit imuroit ja vahaat ja jynssäät kaikki pinnat ja asennat astianpesukoneen ja päälle päätteeksi teen kymmenen kilsan lenkin. ei sosiaalisia kontakteja.

sen toisen bonuspäivän valitat kaikille, jotka jaksaa kuunnella et kuin on paikat kipeet ja ah ja voih.

:)



joo noin mä teen!
crissy

Posts: 1,958

#28044 • • crissy
Löysin noin pian vuoden kadoksissa olleen tritonin vol.5 levyn ja nyt oon täälä fiilistelly yksin ihanaa levyä ja loistavia biisejä!
Avatar
#28045 • • *Mirri* Guest
Laitoin viime kesän puistoilukuvia pyöriin randomina telsuruudulle. Tulipa melkonen kesäfiilis. *sydän*
asdf

Posts: 3,155

#28046 • • asdf
Jotenkin muistelin, et olisin kännipostaillu yöllä mut enpäs ollutkaan. *hihu*
sare

Posts: 100

#28047 • • sare

Steven Hoaks, 19.4.2007 08:22:
---
sare, 18.4.2007 12:13:
töissä toista päivää, tää on yllättävän kivaa ja mä saan palkkaa siitä et mä istun klubituksessa:D

---


Mä oon saanut tosta palkkaa viimeset 1,5v *lmao*

@ Nokia reception *tirsk*



veikkaan et mä postaan samaa vuoden päästä , nimimerk. taas vapaa-aikaa*tirsk*

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

zenny

Posts: 1,145

#28048 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Tänää laivalle *jiihaa*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Septique

Posts: 441

#28049 • • Septique
Nauran kaikille frendeille joil on superdarra (eli hyvin monella), koska itsel on oikeen kiva olo. Uusin lost ja house katottu ja tässä kahvia siemaillessa tuli mieleen et vois lähtee vaikka kohta ulospäin pyöriin *joo*
mariq

Posts: 2,154

#28050 • • mariq

mariq, 1.2.2007 09:52:
Mun orkidea kukkii ekaa kertaa yli puoleentoista vuoteen *jiihaa*


Orkidea tais kukkia viimesillä voimillaan, niinku äitee epäili; nyt se nimittäin tekee aika tehokkasti kuolemaa.. Ihan hyvä logiikka; "kun nyt kohta kuitenkin kuolen, miksen jatkaisi sukua vielä kun on mahdollisuus" *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

laeski^

Posts: 478

#28051 • • laeski^ LaiskaLäski
talvi LOMA *jiihaa**aplodit**hihu*
kahtee viikkoo ei tarvii tehä mitää, voi jäädä vaik sänkyy löhöö pariks päiväks jos ei jaksa nousta *nauru*


JEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nee-Chee

Posts: 244

#28053 • • Edited Nee-Chee
Annoin kissalle leikkelekinkkua, ajattelin sitä vähän hemmotella. Se veteli sitä kitusiinsa ja kehräsi samalla! Oli niin hassun kuulosta ettei voinut muuta kuin nauraa. *tirsk*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

martina

Posts: 1,875

#28054 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
siivoaminen DnB:n tahtiin. *nauru* ja huomenna mun hevifleda saa kyytiä.
Jutu

Posts: 3,054

#28055 • • Jutu Blondi
Enkun kurssista 5 *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Janisa

Posts: 2,226

#28056 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ihana ex-kamppis just soitteli kuulumisia Suomesta -kannissa. *nauru* Kuinkas muutenkaan... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

rec

Posts: 2,923

#28057 • • rec
Otin itseäni niskasta kiinni ja vaihdoin kesärenkaat alle. Ei juurikaan ois kiinnostanu vaihtaa, kun eilenkin tuli duunissa kädettömille konttorirotille vaihdettua kesäkumit alle... no, operaatio _vihdoinkin_ suoritettu! xD
jeesboks

Posts: 4,064

#28058 • • jeesboks p u p u
tänään on ollu taas kyl niin kiva päivä *sydän* pienet asiat on kyl tänään suunnattomasti ilostuttanut.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

SmILE

Posts: 376

#28059 • • SmILE Esanssi mössöö
Oli kiva tänään käydä shoppailemassa. Vaikkakin oli aikas paska sää. Puolenpäivän aikaa oli nätti ilma mut kun sain siivottuu ja aloin tekee lähtöö ni se arska hävis*igor* Mutta se ei kyl menoo haitannu yhtään.

Kävin vähän siin samalla auttaa työkaveria kun se oli hieman pulassa,ni tuli päivän hyvä työkin tehtyä*plur*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Kit^

Posts: 798

#28060 • • Kit^ ihme höpöttäjä
plur.

*plur*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..