päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,209 views

kilobitti

Posts: 2,419

#28001 • • kilobitti 1-2-3 techno

Vampyrella, 17.4.2007 19:04:
Eih hemmetti, pakko kyä ostaa omat kamat. Eihän tästä muuten tuu mitään ku kokoajan pitää olla vuokraamassa kamoja. *hih*



Omat kengät on _ihan_ must, ja kyllähän ne muutkin tavarat on kivempi olla omana:)

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

larzizi

Posts: 1,661

#28002 • • larzizi
Tuli saatua tänään niin paljon aikaiseksi, että on kyllä todella hyvä mieli *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Santutar

Posts: 405

#28004 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Solmut aukee ja vyyhti purkautuu... Asiat järjestyy*jiihaa*
mariq

Posts: 2,154

#28005 • • mariq
Tänään tuntuu, että olen erittäin avoin uusille hyville asioille ja vaikutteille. On hiukka filosofinen olo..

Päivä alkoi ihanasti, kun heräsin oman kollini kainalossa. Illalla ulos syömään kymmenen kuukauden seukkailun kunniaksi.

Elämässä pitää muistaa juhlia *vink* *sydän*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Lauruska

Posts: 821

#28006 • • Lauruska nihkee
Lähetin viimeyönä kahteen suunnittelutoimistoon sähköpostilla työhakemuksen.

..toinen toimistoista otti tänä aamuna yhteyttä ja sovittiin työhaastattelu perjantaille! hihii
*hihu* ja kehui mun harjoitustöitä vielä näteiksi.
villelope

Posts: 2,846

#28007 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Kesälomani onkin viisi viikkoa oletetun neljän sijaan.

Ja lomarahat tulee heinäkuussa oletetulle loma-ajalle, hemmetin komiaa. Saa parempaa palkkaa siitä, että pysyy poissa työmaalta.

Sweeeeeeettttt.... *plur*
Avatar
#28009 • • candyraver Guest
Palautuksia 765.20eur *whaat**pepsodent**jiihaa**pökr*
sare

Posts: 100

#28011 • • sare
töissä toista päivää, tää on yllättävän kivaa ja mä saan palkkaa siitä et mä istun klubituksessa:D

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

paupau

Posts: 655

#28012 • • paupau Tuhma Bambi
Thaimaa kutsuu huomenna! Et terkkui vaa sit tänne viilenevii ilmoihin *pihkassa* Ei hitto, lämpöööööööö!!!!!
Verano

Posts: 4,649

#28013 • • Verano Merituuli
Lontoon asukkeja Suomessa ^___^
Septique

Posts: 441

#28014 • • Septique
Mul on paikat niin kipeet eilisitä kuivareeneistä + sen jälkeisestä 1½h jäästä et hyvä et pystyn kävellä, mut jollai kierol taval tää kipu on jotenki kivaa *pahis**kuolaa*
Miinapiina

Posts: 3,494

#28015 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
*pepsodent* *pepsodent* *pepsodent*

äsken oli koululla markkinointiviestinnän enkkuosuuden keskustelu... markkinoinnin termejä yms yms enkuks, sellai "puhelinkeskustelu" ja jännitti ihan sikana, ku en oo ees tänä vuonna yhelläkään enkun tunnilla ollut sattuneista syistä.

ni sain siitä H4+!!!!!! tuli niin hyvä fiilis... olin varma etten kässää mitään noit termejä mut koko keskustelu meni tosi hyvin ja oli tosi kiva saada hyvää palautetta, et mä äännän tosi kauniisti ja perusenglanti on tosi hyvää. muutama markkinointiviestinnän termi ei sit muistunut mieleen...

*aplodit* *aplodit* hyvä minä *hihu*


nii ja ku tulin kotiin ni täällä ootti ilmotus veronpalautuksista, ja ihan kivat sellaset viel tulossa *pepsodent* niiiiiin kiva päivä!!!! *plur*

--
pinkki on pop!!!

vinsku

Posts: 749

#28016 • • vinsku huba huba
Kutsunnat! *jiihaa*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Tavio

Posts: 19

#28018 • • Tavio Jungle movement
Olin täs töissä ihan mindin my own business ja sitte tulee semmonen joku 3v taapero lastenkärryjen kyydissä heilutellen jalkoja, kaikki ihan lutusta kunnes yhtäkkiä napero huutaa aivan JÄRKYTTÄVÄN lujaa: HUORRAAAA PERKEEELEEE!!!!!!!

Äidillä karahtaa naama ihan tuli punaseks ja rupee kovaan ääneen puhuun jotain ihan random juttuja ja työntää kärryt vauhdilla eteenpäin

voi olla et kotona tuli jotain sanomista :D

--
sobriety is for pregnant women and ninjas

UnityF

Posts: 15,721

#28019 • • UnityF joo just se
Elli ja meijän fiksut miehet *nauru*
Jna

Posts: 613

#28020 • • Jna
Lopputyö läpi*pepsodent* Näköjään rennostikin ottamalla pääsee haluamiinsa tuloksiin ja vielä vähän yli! Nu ska vi baila!*jiihaa*