päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,582,883 views

Heli

Posts: 1,489

#27781 • • Edited Heli vai kuka se oli
mulle on unohettu maksaa viime kesätyön eläkemaksut eli ylimäärästä rahaa tulossa!

edit. äiti maksaa mulle eläkettä

--
ei se väärin ole.

Aidrian

Posts: 1,799

#27782 • • Aidrian Furian Master
viimeinen yövuoro lähtee tänään tämän kierron osalta, sit on kuuden päivän vapaat*hihu*
kohtis uimahalliin 1½k:n vaparille*joo*
KooKie

Posts: 4,338

#27783 • • KooKie aka. Petress Pan
Istuskelin pihalla lounaalla, lueskelin murun synttärilahjaksi antamaa kirjaa ja suunnittelin sen pohjalta loppukesän reissua etelään. Hyvät kesäfiilikset päällä, täydellistä. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#27784 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
*hihu*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

jeesboks

Posts: 4,064

#27785 • • jeesboks p u p u
asioilla on tapana järjestyä *plur*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

vinsku

Posts: 749

#27786 • • vinsku huba huba
Hyvin mennyt koeviikko! *jiihaa*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

daisy

Posts: 39

#27787 • • daisy
Tajusinpa just että Italian reissuun on enää 3 viikkoa, vaikka oon kuvitellu sen olevan jossain kaaaaaaukana tulevaisuudessa *whaat**aplodit*

--
See tomorrow, Feel today, Say goodbye to yesterday

martina

Posts: 1,875

#27789 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
toi p*ska oppari on viimein valmis ja lähti sähköpostilla opettajalle pois mun silmistä! jeeee! *jiihaa* (nyt vaan ootellaan, että opettajalta tulee viestiä että siitä puuttuukin se ja se ja se ja se.... ja teeppä uudestaan nämä ja nämä...)

jos hakis vaikka olutta! *pepsodent*
Amarie

Posts: 261

#27790 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Sain vuokrasopimuksen postissa, mulla on tän kuun lopussa kämppä!

--
In her eyes I see the sky.

Freja

Posts: 8,775

#27791 • • Freja Sihteeri
Puumiekkahuitelu!

hu! Ha!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nee-Chee

Posts: 244

#27792 • • Nee-Chee
Lonkeroo!!

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

plink

Posts: 1,405

#27793 • • plink team paska
tulee veronpalautuksia melkein 700e :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

hallucinogen

Posts: 8,190

#27794 • • hallucinogen Edain
Sain yhden kirjeen ja tuli aivan käsittämätön helpotuksen ja onnellisuuden tunne. Mikään ei oo niin mahtavaa kun tajuta, että ei tarvii enään stressata jostain isosta jutusta.

--
pikku-*possu*

Verano

Posts: 4,649

#27795 • • Edited Verano Merituuli

mayah, 11.4.2007 20:38:
Tulipa taas hiki!

(Sori Riikka..)



:D Mut hyvä että te saatte hikoilla ^^ Mä sitten joskus kun #¤%#¤:n käsi parantuu hikoilutan yläkroppaa kans.

Mun päivän :) on se, et yks sellanen maailman kiltein Maija kävi tiskaamassa, et arvaakaan kuinka paljon arvostan.

Ja se, että tänään on vähän parempi mieli, eilen teki vaan mieli paiskoa tavaroita ja sahata toi kirottu käsi irti.
sapeli

Posts: 11,768

#27796 • • sapeli jokukukamikä?
Eilen eka päivä harjottelupaikassa, oli just niin kivaa ku toivoinkin *hymy* Ja pääsen alottamaan siellä osa-aikaisena heti, vaikka saadaankin itse oppisopimus alkamaan vasta myöhemmin...

Plus sit se päivän o_O et mäkin sain veronpalautuksia - mitkä tuleekin ihan tarpeeseen kun pitää maksaa edellisvuoden mätkyjä :D

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

larzizi

Posts: 1,661

#27797 • • larzizi
Eräs ihminen on piristänyt itseasiassa mun koko viikkoani *hihu* Ihan uskomatonta miten sitä juttua vaan riittää ja riittää*sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KooKie

Posts: 4,338

#27798 • • KooKie aka. Petress Pan
Letkeä ilta töissä, vaikka ennustelin katastrofia! Asiakkaana kävi ihana puoltuttu kundi, joka piristää päivää kuin päivää - meillä on kyllä niin positiivista kemiaa ilmassa aina!

Nyt nukkumaan, jotta huomenna jaksaisi taas pitkän päivän töissä ja jatkaa illalla salille reenailemaan. Hyvä putki päällä - ei muutamien bileiden missaus kyllä haittaa yhtään. WTF, AIKUISTUNKO MÄ?! Vaihdan päivän :( -topikkiin. ->

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

typ0

Posts: 1,892

#27800 • • typ0 syntax error
huh... aamulla kävelin pysäkiltä duuniin ostarin megaparkkiksen läpi ja kattelin ku missää ei oo ketää... noh päätin ottaa itelleni hetken ja pysähyin ja kattelin ympärille.. arska nousee metsän takaa luoden kultaisen silhuetin puunrajoihin... viileelämmin kevät tuuli puhaltelee lepposesti... luureis soi orbital... *plur**pepsodent**sydän*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual