päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,622,430 views

xl8r

Posts: 2,227

#27761 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Uus nettiyhteys kytketty :)

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Ober

Posts: 587

#27762 • • Edited Ober Dog shit taco
plur,,, toi sää!!!*plur*

edit. JA VIIKOLLOPUN SÄÄ!!!!
hallucinogen

Posts: 8,190

#27763 • • hallucinogen Edain
Mä en nyt tiedä onko tää nyt varsinaisesti tänne vaan pitäskö perustaa erikseen "päivän hyvä työ" -topic mutta en nyt jaksa alkaa pohjustaa sitä joten joku muu saa tehdä sen mun puolesta jos kokee aiheelliseksi *hymy*

Elikkäs, istuskelin eilen sit pubissa sen jälkeen kun olin tullut kotoa nauttimasta mahtavaa pääsiäisateriaa vanhempien luota ja sitten kuppilasta lähtiessäni juttelin sitten tämmöiselle 74 vuotiaalle eläkeläismiehelle jonka olin nähnyt jo kymmeniä kertoja aikaisemmin samassa kuppilassa mutta en juuri ollut puhunut hänen kanssaa aikaisemmin. Hän oli siinä suht ottanut ja päätin sitten lähteä saattaan häntä kotio ja varmistaa ettei kompuroi pahemmin ja kun samalla suunnallakin asuttiin. Hän sit kutsui sisälle niin eh viitsinyt kieltäytyäkään ja hörppäsin kupin kahvia seurana ja huomasin, että lähes kaikki hänen lamppunsa oli kämpästä palanut joten ystävällisesti tarjouduin tulemaan vaihtamaan lamput kun hän itse ei jaksanut niitä tehdä vaan aina odotti, että huoltomiehet käyvät vaihtamassa.

Eli päivän hyvä työ on se, että äsken tulin hänen luotaan lamppuja vaihtamassa ja en viitsinyt ottaa lampuista ees sitä paria euroa mitä ne mulle kaupassa maksoi :). Tuli kyllä itsellekin hyvä mieli kun joku tykkäs, että käydään moikkaamassa ja vähän jeesimässä :).

--
pikku-*possu*

SyndroDome

Posts: 1,103

#27764 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Tää on oikeestaan pääsiäisen :) Oli kyl tosi hauskat pyhät. To ja La kyl aika pleksit, mut helvetin hauskaa oli ja pitkästä aikaa näin monia hyviä ystäviä *sydän* Hyvä mieli vieläkin *hymy*

Tulevat viikonloputkin näyttävät oikein mukavilta, paljon kivoja bileitä ja etkoiluja ja ketkoiluja tiedossa *hihu*

Kevätkin on jo hyvässä vauhdissa ja kesä tulee *sydän*

--
Life is full of choises.

Jocular

Posts: 1,359

#27765 • • Jocular Janni
Tänään teatteriin, ens viikolla paljon kokouksia ja koulutuksia ja sit on kauheesti bileitä ja sit on vappu ja sit on firman parin päivän ryyppyreissu viroon ja sit on firman tilinpäätösjuhlat ja ja ja kaikkeee!! *nauru* *jiihaa*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

UnityF

Posts: 15,721

#27767 • • UnityF joo just se
Sain tilattuu lääkärille ajan *joo*
& Sain tilattuu myös mun mummolle lääkäriin ajan vaikka en muistanu hänen koko henkkaria *hihu*



+ Toi säää!!! *pihkassa*
mia-ow

Posts: 387

#27769 • • mia-ow Mörrimöykky
Veronpalautusta 601,40. *jiihaa*
Freja

Posts: 8,775

#27770 • • Freja Sihteeri
Perseenpuutumispyöräily ja kadonneiden vatsalihasten metsästys :) Taas hieman raikkaampi olo :)
Ja pyykkiäkin oon saanu pestyä, ja vielä yks tälle päivälle suunnitelmis :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

alphamagic

Posts: 3,628

#27772 • • alphamagic
Sain fiksattua meidän koneen silleen et se taas toimii *aplodit*
Eli virtanappulan. *tirsk*
Teknikko mikä teknikko *lmao*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Sallakat

Posts: 2,220

#27773 • • Sallakat jungle, baby !

Freja, 10.4.2007 19:10:
Perseenpuutumispyöräily ja kadonneiden vatsalihasten metsästys :) Taas hieman raikkaampi olo :)



ahhhh xycling *sydän* + 15 vatsaselkätreeni *jiihaa*
oon niin koukussa *plur*
jeesboks

Posts: 4,064

#27774 • • jeesboks p u p u
*plur*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Miinapiina

Posts: 3,494

#27775 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
auto meni katsastuksesta läpi *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

clupipeipe

Posts: 323

#27776 • • clupipeipe
Uus harrastus! Tänään oli ekat fudistreenit ja se oli paljon odotettua kivempaa! Lisäksi tunnin ulkoilusta kivassa seurassa tuli hirmu hyvä olo ja fiilis *plur*
Avatar
#27777 • • Muussika Guest

domi, 10.4.2007 19:25:
Soitin ekaa kertaa neuvolaan ja sain ajat varattua tytöille ^_^



SOOT ISUKKI! *plur*

Mul kans hyvä miäli, eilen näin kamusta ja pääs merenrantaan käveleen ja raflaan syämään herkkunamnam broilerisalaattia. Kivaakivaa! *sydän*
Avatar
#27778 • • Eccu Guest
niin onnistunut päivä takana... kiitos ihanan pirteen ihmisen töissä ja aurinkoisen sään*plur* ..ei se kyllä paljoa vaadi.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#27779 • • Hitchhiker
Loma loppuu aika täydelliseen, miltei "levänneeseen" olotilaan:
-Makkarin seinät pohjamaalattu (seuraavaksi sitten joku väri päälle, kunhan vain sellainen löytyy kenties oranssi).
-Koko kämppä siivottu.
-Pyykit pesty.
-Ylimäärästä tavaraa sain raijjattua varastoon.

Siinäpä se loma sitten melkeistään olikin kokonaisuudessaan, kaikki 1½ viikkoa.
Jocular

Posts: 1,359

#27780 • • Jocular Janni
Oon saanu tulospalkkioo enkä edes tiedä mistä *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.