päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,613,280 views

kiu^^

Posts: 43

#26741 • • kiu^^ fööni
Buenasera! Takana viikon upeaakin upeampi Rooman matka ja kesäkuussa taitaa tulla lähtö Milanoon.. :) kyllä taas jaksaa hymyillä! *hihu*
aurinko

Posts: 895

#26742 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Ruotsin esitelmä on ohi!

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

antOn°

Posts: 1,094

#26743 • • antOn° 02200
Meidän kissa.

Merkki: Musta
Genre: Uros
Ikä: Tuntematon
KUVA

-Tullut 5 vuotta sitten ns. saattohoitoon paikalliselta löytöeläintalolta. Todella huonokuntoisena, kärsineenä ja ties mitä kokeneena. Diagnosoitu kakkostyypin diabetes. Lääkäri antoi silloin elinaikaa n. 3kk. Silloinen insuliinin määrä 13 yksikköä vuorokaudessa. Sittemmin saanut tasaiseen tahtiin shokkeja ja insun määrää vähennetty sitä mukaan. Vuoden alusta insua kului vain 3 yksikköä 2 kertaa vuorokaudessa (merkki vaihtui jonkin aikaa sitten, jtn yksiköt eivät ole suoraan vertailukelpoisia keskenään. Eli tää uusi on 'miedompaa'). Jostain kumman syystä sai pari viikkoa sitten 2 kohtausta samana päivänä ja yhden edellisenä. Väkisinkin mieleen tunki ajatus, et tää on nyt sit sitä 'Teh Menoa'. Vietiin kissi jälleen kerran lääkäriin verikokeisiin. Tuloksena kohonneet tulehdusarvot ja 10 vrk antibioottikuuri + insu sivuun kunes alkaa juomaan selkeästi enemmän (Ensioire kohonneista sokeriarwoista). Eilen, antibioottikuurin päätyttyä käytiin jälleen lääkärillä. Tulokset saatiin abåut tunti sitten -> TÄYSIN TERVE KISSA ja insu kokonaan pois. Ei voi kun ihmetellä mtn luonto parantaa. Tossa se nytkin vipeltää tuhatta ja sataa. Ihme katti! :)
vinsku

Posts: 749

#26745 • • vinsku huba huba
Tilasin eilen cdon.comista greyn anatomian 1 seasonin, englanninkielisillä teksteillä (ku ei ollu suomenkielistä). Plus eilen sain luettua enkuks kirjan http://www.powells.com/cgi-bin/biblio?inkey=2-0312994893-1 joka oli vielä hyvä!

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

vesqhu

Posts: 24

#26747 • • vesqhu
Hain just silmälasit korjauksesta ja olin varautunut maksamaan miljoonia. Onneksi kiva tyttönen tiskin takana oli laittanut ne takuun piikkiin *aplodit**aplodit* joo ja ne ei kyl tod ois menny takuusen täysin omaa mogailua et ne meni korjaukseen. *toktok*

Niin ja kuumekin meni pois 4 päivän jälkeen. Ikinä oo 4 päivää putkeen kipeenä mut ehkä ei tarvi enää tänä vuonna kipeillä. *hih*
Avatar
#26748 • • jesus Guest
South Park *hihu*

Vihdoin se alko taas..
Chrisdyan

Posts: 479

#26749 • • Chrisdyan
Huomenna alkaa työharjottelu pätkä ahtialassa

--
Hikitomori

Reza

Posts: 31

#26750 • • Reza
pohjola korvaa olkapään tutkimukset.

JEAH!*jiihaa**aplodit*

--
Trance on ihmisiä varten. Ihminen on HardStyleä varten.

anniharha

Posts: 1,937

#26752 • • anniharha
Lallallaaaa työt alkaa viikolla 15, toukokuussa viikko lomaa kun lähden ilmaiselle reissulle Riikaan ja lempityttökin muuttaa lähemmäs parin viikon kuluttua. Bileitäki alkaa taas olee parin kuukauden hiljaisemman ajan jälkeen, oi vitsi, kevättttt *plur*

--
and though my words could save the world they never come out right

piipaa

Posts: 256

#26753 • • piipaa
Töissä oli taas vaihteeks paska ja rankka päivä. Kun tulin väsyneenä kotiin, niin päivän posti revittynä tuhansiks silpuiks eteiseen. Sitä sit ensiks korjaamaan. Oli sellainen olo et VITTU. Ihana koiran mulla ja sillee. Noh, sitten lähdettiin kaverin kanssa kävelylle, niin kummasti tuli parempi mieli. Sai purettuu itteään ja sitten nauraa päälle kaikil sekoiluil. Oli kivaa *hihu*
*sydän* Kiitos Heidi *sydän* Nyt hyvä mieli taas...
eden

Posts: 406

#26754 • • eden Heidi

piipaa, 8.3.2007 18:15:
Töissä oli taas vaihteeks paska ja rankka päivä. Kun tulin väsyneenä kotiin, niin päivän posti revittynä tuhansiks silpuiks eteiseen. Sitä sit ensiks korjaamaan. Oli sellainen olo et VITTU. Ihana koiran mulla ja sillee. Noh, sitten lähdettiin kaverin kanssa kävelylle, niin kummasti tuli parempi mieli. Sai purettuu itteään ja sitten nauraa päälle kaikil sekoiluil. Oli kivaa *hihu*
*sydän* Kiitos Heidi *sydän* Nyt hyvä mieli taas...



*tirsk* Kiitos itsellesi *sydän* *hali*

--
Let The Music Play

Snaggo

Posts: 1,147

#26755 • • Snaggo ;__;
Tää on joku onnenpäivä.

-Löysin puhelimeeni kuoret pitkän metsästyksen jälkeen*sydän* ....mikä tätä yhteiskuntaa vaivaa kun ei sony ericssoneihin löydä MISTÄÄN kuoria(mul on vielä vähän vähemmän yleinen malli). Tääki oli joku hirvee munkki, claes ohlssonin poistokorista.

-Peliautomaateissa jopa jonkin verran lykästi.

-Pääsin pitkälle nettipokeriturnauksessa \o/

--
bojoing.

Aamu

Posts: 999

#26756 • • Aamu you had me at hello
kertakaikkisen ihania perhosia masu täysi.

huuh.

--
Do you think the expansion will make me fat?

Janisa

Posts: 2,226

#26757 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Suomessa jos kay nelja perattaista viikonloppua ulkona, niin se on kivaa ja normaalia.
Taalla kun niin teen, niin mulla on kuulemma ongelmia alkoholin kayton kanssa... Oonko ma nyt missanut pahasti jotain alkoholin oppitunteja...? *ding* *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

oooo

Posts: 1,249

#26758 • • oooo
Väärinymmärrykset on joskus hiton ikäviä mutta joskus ihan hemmetin hauskoja *lmao*
Kit^

Posts: 798

#26759 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Mun isi *sydän*

soitin sille ja se toivotti hyvää naistenpäivää ja se oli tosi kannustava ja toivotti jaksamista *hihu* tuntuu, et kerranki oon tekemässä jotai taas oikee ja et se on ylpee musta. kiva fiilis.
plus et lauantaina se tuo mulle digiboksin ja lainaa autoa. *jiihaa*

Puhumattakaa siitä, et huomenna loppuu tää hirvee tenttiviikko. Pääsee vihdoinki tekee asioita, joista tykkää eikä nysvää kirjojen tai ajatusten ääreen.. Vähänkö oon oottanu sitä..!

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#26760 • • Mao & Taikahattu UG-///
Uusi työpaikka varmistui tänään...
Ja irtisanoutuminen vanhasta oli yllättävän kivutonta.

Nyt on todella helpottunut olo kaiken kaikkiaan siitä, et pääsi irti tosta vanhasta paikasta... *iloinen*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*