päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,634,524 views

Blues

Posts: 5,414

#2521 • • Blues Koning van Afrika
Aikaisin kotiin, saa paidan ompelijalta tänään, treenit jonka jälkeen movementiin *jiihaa*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#2522 • • kelasin Guest
irtisanoin vuokrasopimuksen täält skuttast *sydän* ja muutan joensuuhun
tiipi

Posts: 506

#2523 • • tiipi
prelit ohi ja kiva ilta tiedossa *iloinen* ja viikonloppu alko *jiihaa*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

akir0

Posts: 2,554

#2524 • • akir0 idleRPG champion 2009
Saa kullan viikonlopuksi kainaloon :)
misjah

Posts: 3,373

#2525 • • misjah Team Sika
puolentoista tunnin treenien jälkeinen hyvänolon tunne.. *sydän*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#2526 • • hyperventilaatio Guest
sain tänään +300 kuvaa reissulta *nauru*
Avatar
#2527 • • greenie Guest
Sain hankittua Kangolin hatun :)
-Santtu-

Posts: 1,965

#2528 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Pikkusisko 2v tuli äsken viereen ja sanoi: Rakastan sinua. *plur**pihkassa**sydän**sydän*
äm

Posts: 2,376

#2529 • • äm
Yön :)
Saan nukkua yksin. Kukaan ei ole kietoutumassa minuun ja pilaamassa yöuniani. *hymy*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#2530 • • CrisPiina Guest
One fine day *sydän*

...nyt iiiihan uuden laptopin kiNpussa latailees muZaa *aplodit*
zari

Posts: 716

#2531 • • zari Team Tamppaajat
Alkoi viikonloppu *jiihaa* ja päätin jälleen käydä purkamassa energiaani salilla.
Joten oon ylpee itestäni :P

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

NaperO

Posts: 92

#2532 • • NaperO normien katkaisin
Pääsi pitkästä aikaa viettämään rauhallisesti perjantaina koti-iltaa. Tuli käytyä saunassa, juotua iso kuppi kahvia ja tekastua passoa -drinksu, katteltua telkkaria ja muutenkin vain laiskoteltua. Äärimmäisen mukavaa näin vaihteeksi. *joo*

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

typ0

Posts: 1,892

#2533 • • typ0 syntax error
tanaan on kiva paiva *iloinen* varsinki ku sai alottaa sen aleksin unilaululla ja sit editoimaan videoo ja hih oon singapores ja taal on ikea ja me mennaan tanaan syomaan sinne lihapullia *iloinen*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Dacey

Posts: 671

#2534 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
oon sittenkin aikataulussa koulun suhteen *iloinen* ei mee tääkin jakso pipariks *hih*
Avatar
#2535 • • kelasin Guest
ei tullu krabbee *jiihaa*
Avatar
#2536 • • greenie Guest
Söin aamiaisen - ilman minkäänlaista kiirettä. Molemmat noista on sen verran harvinaisia toimenpiteitä mulle, että en voi muuta kuin olettaa, että tää päivä tulee olemaan loistava :)
hiuhiu

Posts: 7

#2537 • • hiuhiu
Treenit sujui loistavasti, ensi viikolla pääsee kisoihin ja kohta saa hyvää ruokaa. Niin, ja kaveri soitti et huomenna mennään laskemaan*hymy*

--

noena

Posts: 3,138

#2538 • • noena first breath after coma
heräsin just, aika tärähtäneenä.. hymyilen koko ajan, on sellainen fiilis, jaa, pitäisi varmaan mennä keittämään kahvia^^ ja tänään isän luokse karkkilaan.. mahtavaa, mutta huomenna ollaan jo takaisin stadissa^^

--
TwistedLife™ Amusement Park

UnityF

Posts: 15,721

#2539 • • UnityF joo just se
Tänään on la ja tapaan jälleen kerran mun rakkaat ystävät.. *sydän* ja me mennään yhessä illalla ulos Rushin bileisiin ja premin aamuihin.. *hymy*

toinen päivän :) on että näin niiiin ihanaa unta että hymyilen siitä varmaan koko päivän.. *hih* elämä on kummallista.. *joo*
äm

Posts: 2,376

#2540 • • äm
Väsäsin just aamu-innostuksessani meidän ryhmän puolesta mielettömän hienon ja tarkan projektisuunnitelman. Nyt voin erittäin hyvällä mielellä ottaa illalla voimajuomaa. Ryhmäläiset tulevat hämmästelemään ja kiittelemään suoritustani maanantaina *aplodit* Hyvä minä!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.