Pääsi pitkästä aikaa viettämään rauhallisesti perjantaina koti-iltaa. Tuli käytyä saunassa, juotua iso kuppi kahvia ja tekastua passoa -drinksu, katteltua telkkaria ja muutenkin vain laiskoteltua. Äärimmäisen mukavaa näin vaihteeksi.
tanaan on kiva paiva varsinki ku sai alottaa sen aleksin unilaululla ja sit editoimaan videoo ja hih oon singapores ja taal on ikea ja me mennaan tanaan syomaan sinne lihapullia
Söin aamiaisen - ilman minkäänlaista kiirettä. Molemmat noista on sen verran harvinaisia toimenpiteitä mulle, että en voi muuta kuin olettaa, että tää päivä tulee olemaan loistava :)
heräsin just, aika tärähtäneenä.. hymyilen koko ajan, on sellainen fiilis, jaa, pitäisi varmaan mennä keittämään kahvia^^ ja tänään isän luokse karkkilaan.. mahtavaa, mutta huomenna ollaan jo takaisin stadissa^^
Väsäsin just aamu-innostuksessani meidän ryhmän puolesta mielettömän hienon ja tarkan projektisuunnitelman. Nyt voin erittäin hyvällä mielellä ottaa illalla voimajuomaa. Ryhmäläiset tulevat hämmästelemään ja kiittelemään suoritustani maanantaina Hyvä minä!