päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,805 views

Avatar
#25061 • • *Mirri* Guest

Super-Kerttu
Etkä sit telo itteäs heti! *joo*



En en äiti. *enkeli*
Verano

Posts: 4,649

#25062 • • Verano Merituuli
Ihan täpinöissä matkasta *iloinen*
KooKie

Posts: 4,338

#25063 • • KooKie aka. Petress Pan

ilmari, 9.1.2007 13:34:
kaks ja puol viikkoa lautailu road trippiä takana.



Mä olen niiiiiiiiiin kade. En ole päässyt laudalle vielä kertaakaan tänä talvena ja pahasti näyttää siltä, että tilanne saattaa jäädäkin näin surkeaksi. :(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#25064 • • Hitchhiker
Nyt lukee vihdoin ja viimein oma nimi ovessa, eikä kestänyt kuin pari kuukautta mutta silti *iloinen*.
inneah

Posts: 704

#25065 • • inneah ...Trust no one...
helmikuun eka päivä ois sit muutto *plur*
tätä on ootettu ku kuuta nousevaa, vihdoin *aplodit*

--
nahkalakanat

Jago

Posts: 4,039

#25066 • • Jago un-trained monkee
kuulin just uudesta sikamakeesta pelistä(joka tosin julkastaan vasta -07 loppupuolella*uuh*)
mun äijästä tulee siis spore-leski siinä vaiheessa*tirsk*
tosin ilmeisesti mustakin tulee semmonen kun sekin epäilee kulutavansa hieman aikaa kyseisen pelin kanssa
http://www.spore.com/

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Apo

Posts: 1,574

#25067 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Jago, 9.1.2007 19:01:
http://www.spore.com/



Spore on hauska, toivottavasti peliin saadaan enemmän syvyyttä ku esim. Black&Whiteen. B&W meni loppujen lopuks vähän turhan tarkaks mikrosäätämiseks sen sijaan että ois voinu vapaasti leikkiä jumalaa.
Jago

Posts: 4,039

#25068 • • Jago un-trained monkee

Apo, 9.1.2007 19:05:
---
Jago, 9.1.2007 19:01:
http://www.spore.com/

---


Spore on hauska, toivottavasti peliin saadaan enemmän syvyyttä ku esim. Black&Whiteen. B&W meni loppujen lopuks vähän turhan tarkaks mikrosäätämiseks sen sijaan että ois voinu vapaasti leikkiä jumalaa.


en oo kuullutkaan tommosesta.
mä lähinnä haluun leikkii evoluutiota*hihu*
toivottavasti tosta pystyy poistaa ne valmiiksi luodut elukat ja luoda sille planeetalle ihan oikeesti kaiken itte(ja mielellään silleen että niitä jotain varhaisempia mun kehitysmuotojakin vois jäädä henkiin)
en tosin usko että ne semmosta keksis kuitenkaan tehä*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Apo

Posts: 1,574

#25069 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Jago, 9.1.2007 19:09:
toivottavasti tosta pystyy poistaa ne valmiiksi luodut elukat ja luoda sille planeetalle ihan oikeesti kaiken itte(ja mielellään silleen että niitä jotain varhaisempia mun kehitysmuotojakin vois jäädä henkiin)



Kyllä ton suuntasta siinä taitaa olla mahdollista tehdä. Sit voi kans hakea muita elämänmuotoja mitä muut on pistäny jakeluun.

Vielä ku sotkis mukaan Creaturesin opetettavat ötökät niin alkais olla jo aikamoinen paketti :)
Jago

Posts: 4,039

#25070 • • Jago un-trained monkee

Apo, 9.1.2007 19:12:
Kyllä ton suuntasta siinä taitaa olla mahdollista tehdä.


sweet... jos todella on..

Apo, 9.1.2007 19:12:
Sit voi kans hakea muita elämänmuotoja mitä muut on pistäny jakeluun.


kätevää, joku kuitenkin keksii tehä maan elukoineen. tulee olemaan ihan hauskaa jos ihmisilläkin ois yks planeetta*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

larzizi

Posts: 1,661

#25071 • • larzizi
Mahtavat kirpparilöydöt :)

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Verano

Posts: 4,649

#25072 • • Verano Merituuli
Ihanat, avuliaat ja kiltit ihmiset *hihu*
innae

Posts: 1,377

#25073 • • Edited innae PaskaJätkä
Tänään ollut mukava äivä, näin Eban päivällä pitkästä aikaa ja nyt olen löhöillyt illan koneella kun jasu on duunissa:)
Välillä kurkkailen pokeritiedosta et miten ompputurnaus edistyy :) Pietu viel mukana (kun kukaan ei ole pakkomyymässä bisseä sille :D).

e.
Hahaah, tuli vain vielä mieleeni se kun kävin kaupassa ja huomasin Modon siirapeita, Mixtecin pun. grenaa ja Roses limeä ruokakaupan hyllyllä :) Kyllähän Moncalvinaa pitäisi myös kohta saada k-kaupoista.
Tättärää. Viinit ruokakauppoihin :)

--
PaskaJätkä

thomas

Posts: 5,618

#25075 • • thomas
sain korjattua äänirasiat niin että ne soittaa molemmat yhtäpaljon ulos :)
ilmari

Posts: 124

#25076 • • ilmari NightFreak



Mä olen niiiiiiiiiin kade. En ole päässyt laudalle vielä kertaakaan tänä talvena ja pahasti näyttää siltä, että tilanne saattaa jäädäkin näin surkeaksi. :(



joo meille kävi todella hyvä tuuri. länsirannikko on ainut missä on lunta koko maailmassa. mut totuus iskee kyllä kolmen viikon kuluttua, kun palaan suomeen...

--
*if you can feel it you're too close*

Miinapiina

Posts: 3,494

#25077 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tosi hyvä fiilis heti aamusta ku jaksoin kiskoo itteni sängystä ylös ja ennätän kasiin kouluun... *pepsodent*

(on iltasin vähän nukahtamisvaikeuksia, eilenkin pyörin toooosi myöhään sängyssä ja meinaa sit nää aamuherätykset olla tosi vaikeita... mut ku ei vaan saa unta...höh)

--
pinkki on pop!!!

milessi

Posts: 188

#25078 • • milessi Jai
sain HCR:iin juoksunumeron sähköpostissa *vink*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Avatar
#25079 • • Annakins Guest
James <3