päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,019 views

Oswald

Posts: 17

#25041 • • Oswald
*plur**plur**plur*


Taidan olla sittenkin vähän yllytyshullu.. *nauru*
KooKie

Posts: 4,338

#25043 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 8.1.2007 23:13:
Kuvista voi sit kattoa mitä on tullu pelleiltyä (vrt. eka ilta). :D



Joo, mä oon niissä aika monia jaksanut kaulailla. xDDD Jopa SUA! iHYH!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Foxmagon

Posts: 1,329

#25045 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

domi, 9.1.2007 00:13:
---
Foxmagon, 8.1.2007 19:03:
Tuli mitattua tukan pituus. 115cm. *tirsk*

---

*saksienojentel*


*saksienottel*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Sallakat

Posts: 2,220

#25046 • • Sallakat jungle, baby !
lähden puolen tunnin päästä hakemaan uuden IHANAN puhelimeni, aaaah *sydän* *plur*
Miinapiina

Posts: 3,494

#25047 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
uudet hiusset onkin tooosi kivat ei syytä paniikkiin *nauru*

--
pinkki on pop!!!

-Santtu-

Posts: 1,965

#25048 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

*Mirri*, 8.1.2007 10:00:
Ja vloppuna alko Viettelysten saariki. *tirsk*



Subtv:n sivut väittää et toi on uusinta.. *ding* ..mut eihän se oo..sano et ei oo!?
Mitä mä oonki taas menny missaamaan, tästä lähtien lauantai illat istutaan kotona nenu kiinni töllössä! *joo*
Sinza

Posts: 2,227

#25049 • • Sinza

-Santtu- Subtv:n sivut väittää et toi on uusinta.. *ding* ..mut eihän se oo..sano et ei oo!?
Mitä mä oonki taas menny missaamaan, tästä lähtien lauantai illat istutaan kotona nenu kiinni töllössä! *joo*


Kyllä se on uusinta, itse muistan nähneehi ko. tuotantokauden aikaisemmin... Kai se on tullu Maikkarilta sit eka tai jtn..

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Jammailija

Posts: 3,224

#25050 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
On kyl ihmeen leppoisa olo ollut jo muutaman päivän. Illalla nukkumaan mennessä ja aamulla herätessä tuntuu niin hyvälle että ihan lämmittää. Tästä ajasta pitää nauttia sen aikaa mitä tämä kestää*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

T0mbstone

Posts: 728

#25051 • • T0mbstone The Process.
Hyvin nukuttu yö(liiankin) sekä tenttituloksen tuleminen. Vektorikentät läpi! Eli teknilisen yliopiston matematiikoista melkein kaikki alkaa olla jo suoritettuna. Kurssi kompleksi analyysiä vielä ensi jaksossa ja loppusuora opinnoissa on taas entistä lähempänä. *hymy*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

UnityF

Posts: 15,721

#25052 • • UnityF joo just se
Meijän tyttö kakkas isinsä päälle *pahis**nauru*

Muutenki kiva päivä tiedossa kun kummitustäti tulee käymää. *jiihaa*

& Tänään annan mutsille pikkuisen ristiäismekon jonka hän laittaa kuntoon lauantaita varten. Se onkin vanha mekkonen kun äippä on ostanu sen aikoinaan mulle ja sit myös toinen broidi on käyttäny sitä ja nyt meijän pikkuinen. *sydän*
alphamagic

Posts: 3,628

#25053 • • alphamagic
Saanu hoidettuu pieniä kodinhoidollisia asioita, hyvä päivä muutenkin.
Palkitsin itteni hakemalla lähäristä suklaakakkua *nauru*
NJAMIII....

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

milessi

Posts: 188

#25054 • • milessi Jai
näyttää hyvästi siltä, että koulun opiskelijakunta sponssaa kuin sponssaakin maratoniosallistumista *aplodit* (vaikkei liikaa kannatakkaan vielä juhlistaa ennen kuin on varma tieto..)

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

ilmari

Posts: 124

#25055 • • ilmari NightFreak
kaks ja puol viikkoa lautailu road trippiä takana. BC:n lumitilanne on loistava. kuus vuorta laskettu ihmisten kanssa joita rakastan. voisko parempaa enää olla? tietty jos vielä Dimitrin sais soittamaan bileisiin tännekin niin olisin varmaan taivaassa... over and out.

--
*if you can feel it you're too close*

Josssu

Posts: 506

#25056 • • Josssu
Olen harrastanut pienenä pitkään taitoluistelua. Lopetin kuitenkin melkein 10 vuotta sitten ja sen jälkeen olen katunut niiin paljon, mutta nytpä sitten löysinkin itselleni sopivan aikuisten ryhmän ja pääsen uudestaan luistelemaan *hymy*
Maltan tuskin odottaa lauantaita ja jännittää ihan hirveästi *blush*
SamHard

Posts: 2,098

#25057 • • SamHard

yaya, 8.1.2007 22:42:
L-koodin uudet jaksot ja mansikkajätskiä *sydän*



Tämä on mukava sarja kun tosielämässä vastaan tulleita "rekkatapauksia" siileine
hiuksineen ja ketjuineen ei näy vaan naiset on todella KAUNIITA*kuolaa*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#25058 • • Hitchhiker
Eka päivä "terveenä", eli flunssa on jo melkein taltutettu ("pientä" yskää lukuunottamatta) ja vaikka viime yö meni taasen persiilleen yskimisen takia niin silti olo on jo huomattavasti parempi.
Avatar
#25059 • • *Mirri* Guest
Tänää pääsee vihdoinki treeneihin ekaa kertaa about puoleen vuoteen. *aplodit*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#25060 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 9.1.2007 16:10:
Tänää pääsee vihdoinki treeneihin ekaa kertaa about puoleen vuoteen. *aplodit*



Etkä sit telo itteäs heti! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..